Belülről nézve még érdekesebb.
A műszerfal annyira be van fordítva az összes kijelzővel és kezelőszervvel együtt,
Mintha versenyautóban ülnék.
Egyszemélyes luxus kupé?
Hátra elég körülményes beszállni, viszont kiszállni kifejezetten nehéz.
De megéri, mert hihetetlen kényelmes hátul IS.
Nagyon hosszú az üléslap és elég meredeken dől hátra.
Persze a sportkocsi hatás eltűnik a vezetőülés zéro oldaltartása miatt.
Így viszont akármilyen nagy zrityóval kényelmes helyünk van.
Az air ride system megint visszadobja a sportosság felé, mert 50Mph fölött tovább csökkenti
az egyébként is nagyon alacsony hasmagasságot.
Ilyenkor kevesebb mint 1méterre van fejem az aszfalttól.
Ez, óriási sebesség érzetet ad.
Plusz olyan stabilitást mintha sínen menne.
A 4.6l 32v Mustang GT ből átszármaztatott motor, nagyon is jól elviszi.
Súlycsökkentés és aerodinamika terén is találtak valamit.
Csak 1700 kg (műanyag géptető, alu lengőkarok, alu blokk, stb.)
4 tárcsafék (már nagyok, de a motor még nem kicsi)
Elképzelésem sincs,hogy mi volt a cél, De:
Tepsi , mert 5m 30cm nél hosszabb
Sportos, mer 135cm nél alacsonyabb és nem is túl nehéz....
szerintem all in one
Mindenesetre mi imádjuk
