Én nem tudom, most végigolvastam az ISUZU tesztet, a Ranger-ét nem csak itt, pár autós újságban is olvastam korábban, (szerintem) ha a fiúknak műszakváltós, terepre kirohangálós olcsó terepjárót kellene újonnan vennem, na csak ebben az esetben választanám előbbit (és inkább kézi váltóval...). És nem a márka miatt, de a Rangerrel tudnám megtenni azt, mint a jelenlegi t.járónkkal, hogy nem csak melóba, de városban is szívesen elmászkálnék vele második autóként, mert abban még jól érezném magam, fogyasztás ide-oda. Egyébként nem merültem el a témában, de a cikkben említett "szántóföldi teszt" az konkrétan egy nulla. 2 nap és 22 mm eső után hozzák ide el, nem egy hepe-hupás útra.

A Rangernek állítólag nagyon jó terepjáró képességei vannak, a keményebb futómű meg egy "must have"-dolog egy élhető holdjárónak. Ergo, mit mire... Ettől függetlenül lehet jó pikk ugye mindkettő.