Bandit írta:Nem akarok itt vitatkozni (igazából de, mert élvezem 

), csak egy Ford-os közösségben GM-et isteníteni nem jó ómen, legalábbis a Krúdy féle álmoskönyv szerint. 
 

 
Engem az autó érdekel. Imádom mint gépet. Nem izgat a márkája. Elismerem, ha jó, bármilyen gyártó készítette is. Talán ezért írok anynit az Auszi Fordokról, mert elismerésre méltóak. 
Mint ahogy a Trabi is egy igénytelen dög, de ennek ellenére nagyon  élveztem mikor azzal jártam, mert "kényelmesen ültem" az oldaltartás nélküli ülésekben, de még sem a bűzös buszon és jó volt mikor hajnalban hazavitt egy buli után és nem keleltt gyalogolni... (bár a gyaloglásnak is megvolt a maga kis hangulata)
Örülök, hogy elismerted, hogy jó a motor és a futómű, bár engem nem tud felizgatni, mert nem KARBIS. Nekem egy izom autó legyen karburátorral szerelve és legyen öreg vén gép... Pont ez a poén benne szvsz  
 
 
Igazad van, a GTO nem vethető össze a Mustanggal, mert sosem volt egy súlycsoportban. A Mustang pony car a másik pedig Intermediate Muscle Car (ráadásul a fogalaom megalapítója). Ezért nem is vetném össze őket, annak ellenére, hogy imádom az 1967-es Mustangot. 
Nem istenítettem a GM-et, mert:
Nem tetszik a GTO elnevezés azon a modern valamin. Egyet értek veled, más néven kelleen futnia. Nem, az az autó, igazából annyira nem illik a sorba, mint a LeMans-ba az Opel Kadett...
Ügyesen félre csúsztattad a kezdeti mondataidat, hogy a GM motorja ócska  
 
 
Amúgy az egészben az a vicc, hogy ha autó motor akkor nekem Audi és abból is egy régi még kevés elektronikás megbízható motor változat. Mivel itt hobbi autókról csevegünk, így nem Audizok 
