![Kép](http://www.themustangnews.com/photos_08/carnews_08/cov-08m2014c.jpg)
Igaz, hogy még a 2010-es ráncfelvarráson sem vagyunk túl, de a Mustang News már találgat, hogy mire számíthatunk. 2014-re várják a következő generációt. Biztosan mély nyomot hagy rajta a CAFÉ (amerikai fogyasztáscsökkentési terv), ami 2011-ben lép életbe. Épp ezért arra számítanak, hogy a Mustang könnyebb lesz és fejlettebb technológiát fog tartalmazni. Arra is számítanak, hogy a Mustang nem maradhat magányos harcos, azaz valamelyik másik konszern járművel meg kell osztania a padlólemezt. Erre két lehetőség kinálkozik:
1. Az aussie hátsó kerekes platform, azaz az ausztrál Ford Falcon alapjaira
![Kép](http://www.themustangnews.com/photos_08/carnews_08/cov-08m2014b.jpg)
2. A Mazda RX8
![Kép](http://www.themustangnews.com/photos_08/carnews_08/cov-08m2014a.jpg)
Ez első pillantásra hajmeresztőnek tűnik, de ha jobban megnézzük a dolgot, nem is olyan elvetemült ötlet. Természetesen eszükbe sem jutott, hogy Wankel Mustang legyen. Viszont a Mazda alig kisebb, sokkal könnyebb és természetesen független kerékfelfüggesztéssel rendelkezik. A közösködés sokat modernizálna a Mustang-on.