"Szocialista szellemek"
Moderátorok: TomiTomi, StangMan
"Nincsen VFTS Ladám. Nem vagyok versenyző és nem hordok overált.
Európa egyik legszebb és legjobb autóját vezetem,
és rajtam kívül még több ezer autótulaj tudja, mire gondolok,
ha azt mondom tolóváltó. A fordulatszám simán elhagyja a 8000-et,
és nem örülök, ha az emberek összekeverik Balázs Öcsit Balázs Palival...
Büszkén gondolok a kereklámpásra,
az 1500-ösre és számos más Lada típusra. Szeretem a Havassy tengelyt,
a 45-ös Weber-t, a speer difit és a hosszú egyest.
Itt élek Európa szívében. Keresztben menésben mi vagyunk a császárok,
és igenis a Lada a legjobb kocsi a világon. Lada, én így szeretlek."
Európa egyik legszebb és legjobb autóját vezetem,
és rajtam kívül még több ezer autótulaj tudja, mire gondolok,
ha azt mondom tolóváltó. A fordulatszám simán elhagyja a 8000-et,
és nem örülök, ha az emberek összekeverik Balázs Öcsit Balázs Palival...
Büszkén gondolok a kereklámpásra,
az 1500-ösre és számos más Lada típusra. Szeretem a Havassy tengelyt,
a 45-ös Weber-t, a speer difit és a hosszú egyest.
Itt élek Európa szívében. Keresztben menésben mi vagyunk a császárok,
és igenis a Lada a legjobb kocsi a világon. Lada, én így szeretlek."
-= '87 Ford Mustang GT =-
Enyém volt a -= Millenium Falcon =- is, de eladtam egy csávónak akinek volt egy bazi nagy, szőrös majma...
állítólag lenyomták vele a Birodalmat :sziapici:
Enyém volt a -= Millenium Falcon =- is, de eladtam egy csávónak akinek volt egy bazi nagy, szőrös majma...
állítólag lenyomták vele a Birodalmat :sziapici:
- MrMach1
- Kényelmesen krúzoló
- Hozzászólások: 1352
- Csatlakozott: 2007.07.07 3:16
- Tartózkodási hely: Szolnok
Ez a Csajka az egyik klubtársunké.TomiTomi írta:Made in USSR
Szovjet luxusautók: Made in USSR címmel Csajka és Volga járműtörténeti kiállítás nyílt a Magyar Műszaki és Közlekedési Múzeumban, ami először ad helyet ilyen speciális gyűjteménynek.
Forrás: Index
Ott volt a tavalyi túrán egy másik EREDETI ÁLLAPOTÚ mellett.
[color=#FC8023]1978 Ford MustangII Mach1 302 T-Top[/color]
Itt van az egyik kedvencem a Volga V12 Coupe!
Elegáns, erős, szép, drága...
Bemutatták mintegy 400 fős közönség előtt Oroszország talán legkülönlegesebb, de mindenképp legdrágább autóját, a Volga V12 Coupét. Az autó, amelyet az Avtolak nevű autórestaurátor-műhelyben készítettek, valószínűleg egyedi darab marad, egyrészt a megrendelő kívánságára, másrészt mert számos alkatrésze kézzel készült. A megrendelő nem fedte fel kilétét, csak annyit tudni róla, hogy monogramja "M.D.", és moszkvai lakos, valamint hogy elegendő pénze volt a készítő által egymillió amerikai dollár eszmei értékűre becsült masina kifejleszttetésére. Az autó tényleg különleges, bár már láthattunk hasonlót: a klasszikus Volga M21 stílusát, és számos formai részletét felhasználó elegáns kupékarosszériába a BMW 850 CSi típus mechanikája került. Az eredmény 4,8 méter hosszú, 1,9 méter széles, és 2,5 tonna súlyú lett, de a 12 hengeres 380 lóerős motornak köszönhetően cseppet sem lomha: csúcssebessége 250 km/h, álló helyzetből 100 km/h sebességig pedig 6,3 másodperc alatt gyorsul. A készítő szerint az autó befejezéséig 14.280 munkaórát, és "15 millió agysejtet" áldoztak a műnek, amelyet a meghívott hírességek is nagyra értékeltek. Az egyik vendég egyenesen Leonardo Mona Lisájához hasonlította az autót, mások pedig úgy vélték, ez a jármű méltó ellenfele a Rolls-Roycenak, vagy a Ferrarinak. Oroszország legújabb büszkeségét állítólag több nemzetközi autókiállításon is be kívánják mutatni, így jövő tavasszal Genfben is látható lesz. Mindeközben az Avtolaknál már belekezdtek a következő remekmű elkészítésébe, amelyről egyelőre semmi mást nem árultak el, csak hogy újabb egyedi modellről van szó. A cég vezetője szerint "Mi legfeljebb két autót építünk évente, és soha nem ismételjük önmagunkat."
http://www.vrus.net/Volga%20V12%20Coupe.htm
Mindenesetre nekem nagyon bejön!
Elegáns, erős, szép, drága...
Bemutatták mintegy 400 fős közönség előtt Oroszország talán legkülönlegesebb, de mindenképp legdrágább autóját, a Volga V12 Coupét. Az autó, amelyet az Avtolak nevű autórestaurátor-műhelyben készítettek, valószínűleg egyedi darab marad, egyrészt a megrendelő kívánságára, másrészt mert számos alkatrésze kézzel készült. A megrendelő nem fedte fel kilétét, csak annyit tudni róla, hogy monogramja "M.D.", és moszkvai lakos, valamint hogy elegendő pénze volt a készítő által egymillió amerikai dollár eszmei értékűre becsült masina kifejleszttetésére. Az autó tényleg különleges, bár már láthattunk hasonlót: a klasszikus Volga M21 stílusát, és számos formai részletét felhasználó elegáns kupékarosszériába a BMW 850 CSi típus mechanikája került. Az eredmény 4,8 méter hosszú, 1,9 méter széles, és 2,5 tonna súlyú lett, de a 12 hengeres 380 lóerős motornak köszönhetően cseppet sem lomha: csúcssebessége 250 km/h, álló helyzetből 100 km/h sebességig pedig 6,3 másodperc alatt gyorsul. A készítő szerint az autó befejezéséig 14.280 munkaórát, és "15 millió agysejtet" áldoztak a műnek, amelyet a meghívott hírességek is nagyra értékeltek. Az egyik vendég egyenesen Leonardo Mona Lisájához hasonlította az autót, mások pedig úgy vélték, ez a jármű méltó ellenfele a Rolls-Roycenak, vagy a Ferrarinak. Oroszország legújabb büszkeségét állítólag több nemzetközi autókiállításon is be kívánják mutatni, így jövő tavasszal Genfben is látható lesz. Mindeközben az Avtolaknál már belekezdtek a következő remekmű elkészítésébe, amelyről egyelőre semmi mást nem árultak el, csak hogy újabb egyedi modellről van szó. A cég vezetője szerint "Mi legfeljebb két autót építünk évente, és soha nem ismételjük önmagunkat."
http://www.vrus.net/Volga%20V12%20Coupe.htm
Mindenesetre nekem nagyon bejön!