Öhömm, szerintem az TTomiék féle volt és 2.9M-ért... ha már nagy számokról beszélünk, akkor csak olyanban hiszek amit hozzáértők építenek, az meg nem olcsó... és ez nem egy régi motor felújítva....LeMans67 írta:a V8-on hírdettek egy 750 LE kompresszoros motort 1,7 M-ért (ami tényleg annyit tudott) Igaz az GM volt. Én kb. ezt az összeget tettem hozzá.
de egyszerű, Komáromban kérdezd meg slowlow-tól mennyibe van neki a motorja...
Erre most nem tudok mit mondani... így elismered, de sokallod... hát, ennyibe kerül... ez van...LeMans67 írta:A fékek, futóművek más kérdés, milyen szintüt teszel alá. Az összeg is változó...
LeMans, elhiszed aki megveszei a GT500at $45000-ért és többre vágyik, az nem az eBayen keres használtalkatrészt?LeMans67 írta:Én csak azt mondtam, hogy a felár az mondjuk Tomi GT-jének "majd nem" a kinti ára, ami már elég húzos összeg.
Kint már a $45000-s autó is drága... 700lóerőt nem lehet összekukázni... az a baj nem tudok neked példát mondani arra, hogy ha valami komoly, profi és jó, az drága...
96ban a haverom sógorának kértünk árajánlatot a Köenig-től a Porsche 928GTS-ének a tuningolására... 30e márkáról indult, és a legdrágább turbós kit volt 69e márka... (és ez még nem volt extrém kit)... drága, de egy 640lovas Lamborghini $300e, ez 125lóval több a negyedéért... és biztos vagyok benne, hogy pályán jobban megállja helyét, és a mindennapokban is... csak nem egzotikus ... ennyi...
Most komolyan... egyszerűen, csak megfelelően kell megcsinálni... a Nelson Racing tulajának a napi autója egy 1100lovas Chevy, majd megkeresem a videót róla, szépen elpöcsöl as városban vele... az más dolog, hogy nem sokáig bírja a pöcsölést...LeMans67 írta:a 400 LE felett szerintem már bűvészkedni kell az úton tartáshoz...
Jó futómű, jó fékek és normál esetben simán az úton lehet tartani...
Aki meg pályára viszi, tudjon vezetni...
A 60és évek autó kanyargós úton nevetségesek, pályán még inkább...
Van 1-2 kivétel, ami jobbnak számít alapállapotban is, de komoly futóműtuning és modern kerekek nélkül lófasz... Tényleg nem lehet kihasználni még a 350loerőt sem... de ezt nem lehet összehasonlítani egy modern autóval...
Öhöm, a "biztos 1/2 árasak" az nem pontos, az talán, az úgy gondolom, a valószinülegh, az elképzelhető, nem számít... amit nem TUDUNK azt nem hozzuk fel példaként...LeMans67 írta:Ezek a gépek, biztos 1/2 árasak és még is közel azonons menetteljesítményre képesek...
De komolyan, ha megnézném csak az eBay Mustangjait, kb 10 autós biztos lenne, aki már 70-80ezret költött az autójára dollárban és megpróbálja eladni 40e-ért...
$10e-t az enyémre tudnék úgy pattintani, hogy nem extrémet építettem... ls csak a motorról és mondjuk a futóműről beszélek, és nincs benne fék és karosszéria merevítés... és nem extrém!
Az azonos menetteljesítmények... biztos, aztán elmész vele egy pesti dugóba és tökönszúrod magad.
Azok nem mindennapos használatra vannak építve, hanem pályára... ez, a Viper, a Z06 a mindennapos várost is tudják... Szeretnék egy 69-70es Mustangot... de eszembe nem jutna mindennap használni, valszeg bírná.... egy vintage racer meg nem, mert a pályára lett tervezve, és úgy van minden belőve, hogy a pályán teljesítsen optimálisan...
abszóéút értelmetlen vita, az árakoról nem tudlak meggyőzni, mert a homokba dugod a fejed... én is tudom, hogy sok, de ennyibe kerül...