MrMach1 írta:
Nem tudom mennyire sikerült a karosszéria átalakítás, ha még egy hátsó kanyar stabilizátor sem fért bele...
Amúgy néztétek már közelebbről ezt az autót?
Esetleg menet közben. Mit tudhat?
( 600 ló
)
Legközelebb nézd meg oldalról, a hátsó kerék nem a kerékjárati ív közepén helyezkedik el, hanem előre van csúszva.
Ez lehet esetleg az utólagos szélesítéstől, nem tudom, Nekem zavaró.
A 600 ló meg úgy tépné szét ezt a nyamvadt kasznit, hogy a tulaj ujjával a nitro gombon, seggével meg a földön csúszva közlekedne!
Én személyszerint kurvára félnék egy ilyen kocsiban nagy sebességnél, pedig eddigi életemben mentem már gyors autókkal. Ezeken se futómű, se fék, se semmi nincs!
Ezt saját tapasztalatból mondom, nem fikázásból.
A 300 lóerősre tervezett kiskocsimon is nagyon gondolkodom a subframe connector legyártásán és beépítésén, továbbá fék upgraden.
Lehet ezt már a kor teszi, de Nálam már nem az eszetlen száguldás a fő cél, hanem a biztonságos kanyarodás és megállás.