
Azon viszont csodálkozom, hogy egy 911es után úgy érezte, hogy jól gyorsul. Egyszer voltam versenypályán a GTmmel, de ott a Carrerak köröket autóztak a Mustangom körül.
 (Persze ha hatvanas évekbeli Porsche volt, akkor visszavonom.
 (Persze ha hatvanas évekbeli Porsche volt, akkor visszavonom.  )
)Moderátorok: TomiTomi, StangMan

 (Persze ha hatvanas évekbeli Porsche volt, akkor visszavonom.
 (Persze ha hatvanas évekbeli Porsche volt, akkor visszavonom.  )
)Ez trafo tényleg marhaság... nem azt nem hiszem amit te mondasz, hanem ahogy a barátod a minőséget megítéli...trafo2000 írta:Állítása szerint a 30év előtti taunusa is igényesebb volt.Az autó javára legyen mondva,még a porke után is jól gyorsul a v6,szép a hangja és kívülről nagyon szép.
 
 
a kereskedők 80%-a továébbra is nepper... nem tudja mit árul, nem tudja mit tud amit árul, nem tud viszonyítani... azt mondja ami ahhoz kell, hogy eladja a portékáját...trafo2000 írta:A kereskedő azt mondta neki a vényóc sem gyorsul jobban,a végsebessége nagyobb csak kicsit.
 
 öööööö.... hát azt a szintet megütitrafo2000 írta:napiban egy új puntót használ
 ... nem azért mondom, de az olaszok a mai napig is csak tervezni tudnak... minőséget gyártani nem... a tartósságról ne is beszéljünk...
... nem azért mondom, de az olaszok a mai napig is csak tervezni tudnak... minőséget gyártani nem... a tartósságról ne is beszéljünk...Merthogy ez egy 72-es. Kettő évvel korábbi lenne,......LeMans67 írta:Ezeknek valahogy nincs annyira magas áruk, 14.400 dodo légkondival:
72 volt az első év, amikor már a nettó teljesítmény adatokat adták meg.LeMans67 írta:Igen, pedig ez is egy jó forma még szerintem, eléggé klasszikus és 351-es, jól felszerelt db..MrMach1 írta:Merthogy ez egy 72-es. Kettő évvel korábbi lenne,......
Két évvel fiatalabb pedig jó esetben is csak pár ezer dollarosz.
Igen, én is így gondoltam, de Mustangra csak nem mondunk már ilyet.StangMan írta:hát szerintem a 71-72 már nagyon elszart forma...LeMans67 írta:Igen, pedig ez is egy jó forma még szerintem...
