Instrukciók a gyorsulási verseny rajtjához a V8-on:
"elöször bemelegited az autót majd a nitrót aminek megfelelő nyomás kell, majd beállsz a rajtba és vizezel utána vissza a kocsiba majd kikapcsolod a nitrót megpumpálod a féket benyomva tartod és átkapcsolsz egy kapcsolót ami az első fékeidet befékezve tartja majd egyesbe rakod és megnyomod a váltófék gombját és miután elengedted utána felpörgeted a kerekeket és 5000 rpm nél ketesbe húzod a váltót, miután elég meleg a gumi a fékkapcsolót vissza kapcsolod és az autó elindul előre. Miután ezzel megvagy visszarakod a váltót 1 be és visszakapcsolod a nitrót majd elkezded légteleniteni, eljutsz a startig ott beállsz ugy hogy a váltófég előregurulásást is beleszámitod majd megnyomod a gombit a váltófék gomnbját innen már egyszerü a feladat tartod a 3000 fordulatot és a zöld lámpánál elengeded a váltó fék gombját majd áthúzod 2 be a váltókart majd 3 ba és miután azt is lepörögted menet közben rákapcsolod a overdrive -ot és beérsz a célba.
Ugye nem is olyan kis feladat 402 méteren gyorsulni :-)))) "

Mivan?
Ti így csináltátok Tökölön?
