2007-2009 Ford Shelby GT500
Moderátorok: TomiTomi, StangMan
- TomiTomi
- Admin
- Hozzászólások: 22128
- Csatlakozott: 2007.05.23 20:10
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Ha valamelyikőtöket csak az tartotta volna vissza egy Shelby GT500 vásárlásától, hogy csak kézi váltóval kapható, az itt talál egy megoldást a problémára: GT500 Automatic Transmission Conversion
- kaRdoSmuki
- Úrvezető
- Hozzászólások: 241
- Csatlakozott: 2007.08.30 19:47
- Tartózkodási hely: Nagykovácsi
- kaRdoSmuki
- Úrvezető
- Hozzászólások: 241
- Csatlakozott: 2007.08.30 19:47
- Tartózkodási hely: Nagykovácsi
Biztosan nagyon kényelmes az automata, de nekem egy GT500-as ne legyen kényelmes! Sőt, a váltókart is úgy kelljen beleerőszakolnom az adott fokozatba! A kuplungpedált meg szinte két lábbal kelljen benyomnom!
- Kemény vagyok. Kőkemény. -
- Kemény vagyok. Kőkemény. -
Moockie's Big Smith Customs (Don't worry, be Moockie! :) )
Rust is lighter, than carbon fibre!
Rust is lighter, than carbon fibre!
- TomiTomi
- Admin
- Hozzászólások: 22128
- Csatlakozott: 2007.05.23 20:10
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Az automata vs kézi topikban folytassátok, légyszi.
Sajna olyan korlátoltak vagytok (persze csak ebben a kérdésben ), hogy nem fogadjátok el, hogy másoknak más igényei lehetnek egy autóval szemben.
Sajna olyan korlátoltak vagytok (persze csak ebben a kérdésben ), hogy nem fogadjátok el, hogy másoknak más igényei lehetnek egy autóval szemben.
- kaRdoSmuki
- Úrvezető
- Hozzászólások: 241
- Csatlakozott: 2007.08.30 19:47
- Tartózkodási hely: Nagykovácsi
OK, bár szvsz a fenti témának van köze a GT500-hoz.TomiTomi írta:Az automata vs kézi topikban folytassátok, légyszi.
...
Moockie's Big Smith Customs (Don't worry, be Moockie! :) )
Rust is lighter, than carbon fibre!
Rust is lighter, than carbon fibre!
- TomiTomi
- Admin
- Hozzászólások: 22128
- Csatlakozott: 2007.05.23 20:10
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Szerintem most már általános érvek következnének.kaRdoSmuki írta:OK, bár szvsz a fenti témának van köze a GT500-hoz.
Azt egy percig nem vitatom, hogy versenypályán, kanyargós úton sportos vezetéssel ne lenne izgalmasabb a kézi váltó. De ha valaki első sorban krúzolni szeretne a kocsival vagy dailyként használja és sokat közlekedik dugóban, akkor szvsz van létjogosúltsága az automatának. Azt meg szerintem kár vitatni, hogy miért akarja valaki ilyenre használni a GT500-ast. Az biztos, hogy alkalmas dailynek, bár esőben, hóban nagyon oda kell figyelni vele.
Azt egy percig se mondtam, hogy csak automatával lehessen kapni.
csak három adatra hívnám fel a figyelmet...
326km/h 3.73as véggel...
60lbs. injektorok... bazz... azok .úúúúúva nagyok !!!!!
115mm-es MAF ... ááááááááááááááááááá ...
kár, hogy nincs róla vmi kép, videjó... akármi...
bazzz... akkor mégscsak lehet 200nál többet menni merevhíddal????
326km/h 3.73as véggel...
60lbs. injektorok... bazz... azok .úúúúúva nagyok !!!!!
115mm-es MAF ... ááááááááááááááááááá ...
kár, hogy nincs róla vmi kép, videjó... akármi...
bazzz... akkor mégscsak lehet 200nál többet menni merevhíddal????
-= '87 Ford Mustang GT =-
Enyém volt a -= Millenium Falcon =- is, de eladtam egy csávónak akinek volt egy bazi nagy, szőrös majma...
állítólag lenyomták vele a Birodalmat :sziapici:
Enyém volt a -= Millenium Falcon =- is, de eladtam egy csávónak akinek volt egy bazi nagy, szőrös majma...
állítólag lenyomták vele a Birodalmat :sziapici:
- TomiTomi
- Admin
- Hozzászólások: 22128
- Csatlakozott: 2007.05.23 20:10
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Van tuti. Kersek valamit róla.StangMan írta:kár, hogy nincs róla vmi kép, videjó... akármi...
Kelet-német autópályákon, amik max pár évesek. S előtte lesöpörtek minden porszemet az útról.StangMan írta:bazzz... akkor mégscsak lehet 200nál többet menni merevhíddal????
Ja, és Panhardot lecserélték Wattlink-re.
- TomiTomi
- Admin
- Hozzászólások: 22128
- Csatlakozott: 2007.05.23 20:10
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
A teszt, amire mindenki várt:
2008 Dodge Challenger SRT8 vs. 2008 Ford Shelby GT500
A tesztelőknek a Chally tetszik jobban, bár azt írják, hogy ilyen szros eredményük régen nem volt. A Challengert modernebb autónak tatják, kulturáltabban megy, már-már túl kulturáltnak tartják. Ezenkívül kritizálják, hogy a beltér nagyon hasonlít a Charger-re és a 300 C-re. A GT-500-nál az antik merevhátó hidat és a kompresszoros motorhangot hozzák fel hátránynak.
Műszaki adatokat itt, a tesztet itt és további szép képeket itt találtok.
2008 Dodge Challenger SRT8 vs. 2008 Ford Shelby GT500
A tesztelőknek a Chally tetszik jobban, bár azt írják, hogy ilyen szros eredményük régen nem volt. A Challengert modernebb autónak tatják, kulturáltabban megy, már-már túl kulturáltnak tartják. Ezenkívül kritizálják, hogy a beltér nagyon hasonlít a Charger-re és a 300 C-re. A GT-500-nál az antik merevhátó hidat és a kompresszoros motorhangot hozzák fel hátránynak.
Műszaki adatokat itt, a tesztet itt és további szép képeket itt találtok.