Oldal: 3 / 3

Re: Tuning the Fox body...

Elküldve: 2011.03.29 9:56
Szerző: TomiTomi
Kurgan Motorsports 5.0-ást tesz az 5.0-ás helyére

Kép

Kurgan Motorsports egy 2011es Coyote 5,0-ás motort tett az eredeti 5.0-ás helyére. A motor jól befér a sárhányók közé, de a cégnek azért motortartó bakokat, klímát és kormányszervót kellett készítenie.

További infók itt.

Re: Tuning the Fox body...

Elküldve: 2011.03.29 15:11
Szerző: markoati
az öregebbik 5.0 motor nem robusztusabb/strapabíróbb blokk mint az új 5.0?

Re: Tuning the Fox body...

Elküldve: 2011.03.29 15:21
Szerző: TomiTomi
Gyári teljesítménynél vagy ha mindkettő 418 LEs?

Re: Tuning the Fox body...

Elküldve: 2011.03.29 15:23
Szerző: markoati
úgy gondoltam hogy: A régi blokk nem bírja jobban a teljesítmény emelést mint az új? (régi blokk:vastagabb alkatrészek) más hozzá állás tervezéskor
nekem az új motorokkal az az érzésem hogy egyre jobban le vannak spórolva bár lehet tévedek :szent:

Re: Tuning the Fox body...

Elküldve: 2011.03.29 15:54
Szerző: TomiTomi
Az új motor 418 LEvel jön ki a gyárból, a régi 220 körül volt. Mire azonos teljesítményre érnek, addigra valszeg a régi belét ki kell cserélned...

Mondjuk szvsz nagyon más lehet a karaktere a két motornak. Az új pörgösebb, a régi nyomatékosabb lehet. Azt saccolnám, hogy az új motor azért pár kilóval könnyebb lehet -> jobb lehet vele a póni súlyelosztása.

Re: Tuning the Fox body...

Elküldve: 2011.03.29 18:50
Szerző: markoati
Ez tuti így van szerintem is.Könnyebb és pörgősebb. Régi motor meg traktor motor.Strapálhatóbb és puritánabb
Idővel cserélem én is a fejeket Alura meg a szívó részt is.Jobb legyen iciripicirit a súlyelosztás meg ugye némi teljesítmény többlet.Már csak a símaszkot kell felhúznom hogy legyen miből kifizetnem :vigyor: :monokli: :mech:

Re: Tuning the Fox body...

Elküldve: 2011.03.29 21:54
Szerző: StangMan
Ez disznó :burnout: