Oldal: 6 / 9

Re: 2010- Ford Mustang V6

Elküldve: 2011.01.05 8:27
Szerző: StangMan
A dógozóó nép "pony car"-ja a mindennapi használhatóság jegyében...

Háááát, igen... ;)


Re: 2010- Ford Mustang V6

Elküldve: 2011.09.21 15:39
Szerző: TomiTomi

Re: 2010- Ford Mustang V6

Elküldve: 2011.10.03 0:24
Szerző: StangMan
Én szó nélkül a Mustangot vagy a Camarot választanám. A két "sablon kocsi" nem érdekelne ;)

Re: 2010- Ford Mustang V6

Elküldve: 2011.11.08 14:01
Szerző: TomiTomi
2013 Ford Mustang V6

Kép

További képek itt.

Re: 2010- Ford Mustang V6

Elküldve: 2011.11.11 8:15
Szerző: TomiTomi
Borla kipufogó a 2011es-2012es Mustang V6-oson


Re: 2010- Ford Mustang V6

Elküldve: 2011.11.15 15:16
Szerző: TomiTomi
2013 Ford Mustang Convertible





További képek itt.

Re: 2010- Ford Mustang V6

Elküldve: 2011.12.20 13:44
Szerző: TomiTomi
A V6os gyárilag 180 km/h-nál leszabályoz. Ez történhet, ha valaki kiszedi a leszabályozást és sokkal gyorsabban megy:


Re: 2010- Ford Mustang V6

Elküldve: 2011.12.21 9:42
Szerző: GTPeti
Azért szomorú dolog, hogy 180-nál leszabályoz egy 305 lóerős autó és 2 literes dízel mondeók vidáman előzhetnek az autópályán. Az még szomorúbb, hogy egy kis meghajtástól tönkre megy. Ezért vesznek sokan inkább japán autót Amerikában is.

Re: 2010- Ford Mustang V6

Elküldve: 2011.12.21 9:43
Szerző: GTPeti
TomiTomi írta:2013 Ford Mustang Convertible





További képek itt.
Gyönyörű! Ha lesz új Mustangom (is) biztos, hogy cabrio lesz.

Re: 2010- Ford Mustang V6

Elküldve: 2011.12.21 9:43
Szerző: GTPeti
És biztos, hogy 5.0, nehogy leelőzzenek a Mondeók.

Re: 2010- Ford Mustang V6

Elküldve: 2011.12.21 12:35
Szerző: doGmAI
TomiTomi írta:.....ha valaki kiszedi a leszabályozást.....
Gondolom ezt is úgy kell, ahogy Luke Skywalker annak idején (illetve majd egyszer) kivette (kiveszi) a pöcköt az R2-esből :)

Re: 2010- Ford Mustang V6

Elküldve: 2011.12.21 13:14
Szerző: doGmAI
GTPeti írta:........Az még szomorúbb, hogy egy kis meghajtástól tönkre megy. Ezért vesznek sokan inkább japán autót Amerikában is.
Az meg végképp a legszomorúbb, amikor hallod, hogy megjön a hangja a kardán-keresztnek, ez a sügér meg csak nyomja tovább. Mindent el lehet törni, még a törhetetlent is.

Tegnap meg vezettem egy ilyen japánatót. Ezt a Camry nevű förmedvényt. Ráadásul még hybrid is volt. Én nem értek hozzá, ez volt az első H amit vezettem, de ijesztő volt, hogy amikor a fékre lépek, nem történik a világon semmi. Majd amikor a számítógép úgy dönt, hogy átkapcsolja a hajtó motort fékező üzemmódba, akkor majd kiestem a szélvédőn a lassulástól, de addig legalább egy másodpercig semmi nem történt. Sem motorféket, sem normál lassulást nem tapasztaltam.
Úgyhogy eleinte az autó elejéért aggódtam, és kezdtem hatalmas követési távolságokat tartani, majd utána az autó hátulja miatt aggódtam, mert olyan intenzívet fékez, hogy az durva, nálam ez már vészfékezésnek számítana.

Ha minden hybrid így viselkedik, nekem egy se kell.....

Re: 2010- Ford Mustang V6

Elküldve: 2011.12.21 16:25
Szerző: GTPeti
Nyilván ebben a helyzetben benne volt a vezető hülyesége is. De attól még nem mehetne szét...
A Hybrid technológia sajnos nagyon kiforratlan, de egy hagyományos motorú japán autó, mondjuk egy accord biztosan nem adná fel

Re: 2010- Ford Mustang V6

Elküldve: 2011.12.21 16:34
Szerző: TomiTomi
Nem véletlenül szabályozták le a gyárban a V6ost 180nál. ;)

A hibrid itt nagyon OFF, de akkor sem nevezném csak így egyszerűen kiforratlannak.

Re: 2010- Ford Mustang V6

Elküldve: 2012.01.19 23:03
Szerző: TomiTomi