Állítólag elég jól sikerült a hangszigetelésen is javítani, ami rossz útakon nagyon is előjön...
2010-2014 Ford Mustang GT
Moderátorok: TomiTomi, StangMan
A Road&Track rövid mustang bemutatója: 2010 Ford Mustang GT
Állítólag elég jól sikerült a hangszigetelésen is javítani, ami rossz útakon nagyon is előjön...

Állítólag elég jól sikerült a hangszigetelésen is javítani, ami rossz útakon nagyon is előjön...
-= '87 Ford Mustang GT =-
Enyém volt a -= Millenium Falcon =- is, de eladtam egy csávónak akinek volt egy bazi nagy, szőrös majma...
állítólag lenyomták vele a Birodalmat :sziapici:
Enyém volt a -= Millenium Falcon =- is, de eladtam egy csávónak akinek volt egy bazi nagy, szőrös majma...
állítólag lenyomták vele a Birodalmat :sziapici:
Én úgy gondolom, hogy ha a minőség jelentősen javul, az nem válik senkinek sem a kárára...
Én elfogadtam a foxot olyannak, amilyen... de nem szúrnám .ökön magam, ha nem zörögne vagy minőségi lenne a belseje...
Szvsz az imázst a dizájn adja... na meg persze hátsókerékhajtás és a V8...
Szerintem a feeling nagyon is megvan... ahogy látom...
Persze kicsit fura benne navigációt és digitklímát látni, de a látszat ellenére 94-től már elektromotoros volt a fűtés vezérlése, az más, hogy a hőmérséklet állítás nem volt automata... gyakorlatilag "csak egy 14éves lépés" volt, hogy bekerüljön egy automata vezérlő és egy külső/belső hőmérséklet érzékelő
azt már meg is van a digitklíma...
Ha jobban belegondolsz, te is tettél bele navigációt...
én már csak igazán jó űlésekre vágynék, de ezt az amerikaiaktól útópia lenne elvárni
Jó kis Recaro azt szeva...
Én elfogadtam a foxot olyannak, amilyen... de nem szúrnám .ökön magam, ha nem zörögne vagy minőségi lenne a belseje...
Szvsz az imázst a dizájn adja... na meg persze hátsókerékhajtás és a V8...
Szerintem a feeling nagyon is megvan... ahogy látom...
Persze kicsit fura benne navigációt és digitklímát látni, de a látszat ellenére 94-től már elektromotoros volt a fűtés vezérlése, az más, hogy a hőmérséklet állítás nem volt automata... gyakorlatilag "csak egy 14éves lépés" volt, hogy bekerüljön egy automata vezérlő és egy külső/belső hőmérséklet érzékelő
Ha jobban belegondolsz, te is tettél bele navigációt...
én már csak igazán jó űlésekre vágynék, de ezt az amerikaiaktól útópia lenne elvárni
Jó kis Recaro azt szeva...
A hozzászólást 1 alkalommal szerkesztették, utoljára StangMan 2009.01.28 9:13-kor.
-= '87 Ford Mustang GT =-
Enyém volt a -= Millenium Falcon =- is, de eladtam egy csávónak akinek volt egy bazi nagy, szőrös majma...
állítólag lenyomták vele a Birodalmat :sziapici:
Enyém volt a -= Millenium Falcon =- is, de eladtam egy csávónak akinek volt egy bazi nagy, szőrös majma...
állítólag lenyomták vele a Birodalmat :sziapici:
Szerintem ma ahhoz, hogy eladják fel kell nőni a mai szintre. Ezek a dolgok alapok már régóta ak inti autóknál. Aki igazi retro autót szeretne az úgy is régit vesz. Ráadsául azt is a kintiek általában erősen modernizálják (marad a külső forma, de komolyabb futómű, fék és általában a motort is piszkálják). Nekem is jobban tetszene egy ilyen épített régi (lennének ötleteim) vagy esetleg egy épített új, a TomiTomi forma az új belsővel.
- TomiTomi
- Admin
- Hozzászólások: 22192
- Csatlakozott: 2007.05.23 20:10
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Motor Trend - First Drive: 2010 Ford Mustang GT

Motor Trend - First Test: 2010 Ford Mustang GT

Nagyon lelkesek az újságírók. Gyorsabb mint a Bullit, jobban fekszi az utat.
Hozzátartozok az igazsághoz, hogy "Track Package"-dzsel rendelkezett az autó, amely többek között 3,73-as végáttételt és 19"-os 255/40 Pirelli PZero nyári gumikat tartalmaz.
Műszaki adatok
Felépítés: orrmotor, hátsókerék hajtás, 4 személyes, 2 ajtós kupé
Motor : 4,6 l 315 LE 441 Nm SOHC 24 szelepes V-8
Erőátvitel: 5 sebességes automata
Tömeg (elől/hátul): 1620 kg (53/47%)
Tengelytáv: 272 cm
Méretek (h x sz x m): 478 x 188 x 141 cm
Gyorsulás (0-96 km/h): 4,9 s
Negyedmérföld: 13,5 s @ 167 km/h
Fékezés (96-0 km/h): 54 m
Laterális gyorsulás: 0,95 g (átlag)
MT nyolcas: 25,5 s @ 0,70 g (átlag)
Fogyasztás (EPA város/országút): 14,7 / 9,8 l/100 km/h (feltételezett)
Alapár: 28 845,- $
Tesztelt kocsi ára: 34 330,- $

Motor Trend - First Test: 2010 Ford Mustang GT

Nagyon lelkesek az újságírók. Gyorsabb mint a Bullit, jobban fekszi az utat.
Műszaki adatok
Felépítés: orrmotor, hátsókerék hajtás, 4 személyes, 2 ajtós kupé
Motor : 4,6 l 315 LE 441 Nm SOHC 24 szelepes V-8
Erőátvitel: 5 sebességes automata
Tömeg (elől/hátul): 1620 kg (53/47%)
Tengelytáv: 272 cm
Méretek (h x sz x m): 478 x 188 x 141 cm
Gyorsulás (0-96 km/h): 4,9 s
Negyedmérföld: 13,5 s @ 167 km/h
Fékezés (96-0 km/h): 54 m
Laterális gyorsulás: 0,95 g (átlag)
MT nyolcas: 25,5 s @ 0,70 g (átlag)
Fogyasztás (EPA város/országút): 14,7 / 9,8 l/100 km/h (feltételezett)
Alapár: 28 845,- $
Tesztelt kocsi ára: 34 330,- $
- TomiTomi
- Admin
- Hozzászólások: 22192
- Csatlakozott: 2007.05.23 20:10
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Motor Trend börnöli a 2010-es Ford Mustang GT-t
<object width="720" height="430"><param name="movie" value="http://www.motortrend.com/controls/mult ... ram><param name="start" value="false"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed wmode="opaque" src="http://www.motortrend.com/controls/mult ... &cb=217187" quality="high" pluginspage="http://www.macromedia.com/go/getflashplayer" type="application/x-shockwave-flash" width="720" height="430"></embed></object>
<object width="720" height="430"><param name="movie" value="http://www.motortrend.com/controls/mult ... ram><param name="start" value="false"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed wmode="opaque" src="http://www.motortrend.com/controls/mult ... &cb=217187" quality="high" pluginspage="http://www.macromedia.com/go/getflashplayer" type="application/x-shockwave-flash" width="720" height="430"></embed></object>





