Oldal: 3 / 4

Elküldve: 2010.04.18 19:22
Szerző: StangMan
Már bent van a drift topicba ;)

Re: Videók

Elküldve: 2010.10.15 19:54
Szerző: StangMan
Nah, egy dögös video... Teljes képernyőre kinyomni és hangot neki :rrr:



Van benne nekem pár képzavar... a helyeket nem keverném, de attól még jó kis videjóóóóóóóóóóóóóó :ordog:

Re: Videók

Elküldve: 2010.10.15 22:44
Szerző: TomiTomi
Van hangulata. :shake:

(Log az ajtókárpit?)

Re: Videók

Elküldve: 2010.10.15 22:48
Szerző: StangMan
háááát... a a kárpit nekem is fura volt...

Re: Videók

Elküldve: 2011.02.15 19:26
Szerző: stellajella
elnézest kérlek, ha valaki már a forumban ezt a vidéot belleted :)



üdvözöl
Gaby :burnrubber:

Re: Videók

Elküldve: 2016.12.05 14:41
Szerző: TomiTomi
SportVerda - 1020 Lóerős DF Mustang teszt




Olyan kíváncsi lennék egy negyedmérföldes időre... :lecileci:

Re: Videók

Elküldve: 2016.12.05 15:59
Szerző: pApA
Néztem tegnap este. Nem mintha túl sok 1000 ló körüli autót vezettem volna...,de valahogy nem áll össze ez nekem....
VAGY emberünk nagyon nem taposta a pedált....vagy :nemtom: :nemtom: :nemtom:

Re: Videók

Elküldve: 2016.12.05 16:40
Szerző: pApA
Bár igencsak OFF,de összehasonlításképpen


Re: Videók

Elküldve: 2016.12.05 18:28
Szerző: TomiTomi
Egy ON videó, ami szintén a kocsi sebességét szeretné visszaadni. 3:52-re ugorj::


Re: Videók

Elküldve: 2016.12.05 21:33
Szerző: TomiTomi
pApA írta:Néztem tegnap este. Nem mintha túl sok 1000 ló körüli autót vezettem volna...,de valahogy nem áll össze ez nekem....
VAGY emberünk nagyon nem taposta a pedált....vagy :nemtom: :nemtom: :nemtom:
Most végignéztem a DF Mustang és az AMG Merci videóját. Abban igazat adok neked, hogy a Sportverda felvételéből nem jön le akocsi gyorsasága, sőt a hangja sem. És a műsörvezető száraz mint az őszi falevelek. A TC felvétele szerintem meg cikisen amatőr.

Re: Videók

Elküldve: 2016.12.05 23:27
Szerző: pApA
TomiTomi írta:
pApA írta:Néztem tegnap este. Nem mintha túl sok 1000 ló körüli autót vezettem volna...,de valahogy nem áll össze ez nekem....
VAGY emberünk nagyon nem taposta a pedált....vagy :nemtom: :nemtom: :nemtom:
Most végignéztem a DF Mustang és az AMG Merci videóját. Abban igazat adok neked, hogy a Sportverda felvételéből nem jön le akocsi gyorsasága, sőt a hangja sem. És a műsörvezető száraz mint az őszi falevelek. A TC felvétele szerintem meg cikisen amatőr.
Lehet,hogy amatőr,de ha azt szeretném "szemléltetni" (már amennyire egy felvétel visszaadhatja),hogy mennyire erős és gyors egy autó akkor nem fogom össze-vissza vágni a felvételeket arról nem is beszélve,hogy olyan lehetetlen kameraállásokból felvenni amiből kb minden kiderülhet csak pont a lényeg nem...

Re: Videók

Elküldve: 2016.12.06 8:47
Szerző: TomiTomi
De hogy attól lássam gyorsnak, hogy dülöngél az utasom, aki fogja a kamerát, az szerintem nagyon ciki. :hmm: Meg süvít nyitott ablaknál a szél. :hulye: Amatőr. :bakker:

Re: Videók

Elküldve: 2016.12.06 10:56
Szerző: GTPeti
Volt szerencsém Las Vegasban a Shelby Automotive-nál látogatást tenni. Beszélgettünk a Shelby 1000-ről is. Azt tudni kell, hogy az nem egy GT500-as felcsavart töltőleveőnyomással. Minden tiszteletem a hazai szakembereké, de 1000 lóerős, utcán is használható (pl. nem fullad le minden piros lámpánál, nem esik szét a motor hatmadik padlógázas gyorsításkor) autót nagyon nehéz építeni.
Drag racingre biztosan tudnak olyat éípteni, ami full throttle álláson végigszáguld a pályán néhányszor és tudja az 1000 lóerőt, vagy még többet, de utcai autót biztosan nem.
A mechanikai alapok összerakása mellett az ECU programozás ugyanolyan fontos. Nem tudok olyan szakembert, aki Mustang ECU-t tudna programozni, az itthon elérhető Vems, Motec vezérlők pedig nem boldogulnának egy 1000 lóerős, nitrós autóval. Szóval, a dolog több szempontból is sántít.

Még az is felmerült bennem, hogy nem GT 500-as, hanem egy Body Kit-es GT egy Ford Racing kompresszorral, esetleg egy GT, ami megkapta egy törött GT 500 motorját meg némi futómű upgradet.

Alapvetően jó, ami Dózsa Feri csinál (még ha az eredmény nem is mindig tetszik, de ez szubjektív), mert hozzájárul nálunk a Mustangok népszerűsítéséhez és a body kit építéshez is kell komoly szaktudás, de ez az autót 1000 lóerős GT 500-ként bemutatni/eladni egyszerű néphülyítés.

Re: Videók

Elküldve: 2016.12.06 11:25
Szerző: TomiTomi
Ez az autó "csak" 8xx LEs, hisz a maradék 200 NOSból jön. Mindemellett már a gyári 2013-14es GT500as sem igen alkalmas a napi használatra, főleg nem itthon és az ugye még 700 LEs sincsen. :monokli:

Re: Videók

Elküldve: 2016.12.06 11:57
Szerző: GTPeti
Igen, de a gyárihoz képest plusz 200 lóerőhöz is kellett egy ECU átírás+ néhány más átalakítás is, amit itthon valószínűleg nem tudnának megcsinálni.