Steeda QS6

Moderátorok: TomiTomi, StangMan

Avatar
Schmidi
Úrvezető
Hozzászólások: 488
Csatlakozott: 2007.05.23 15:24

Hozzászólás Szerző: Schmidi » 2008.02.15 11:26

Ez részben ok, de ha krúzolok, akkor nem forog folyamatosan 4000-et a motor... Erre most nem esküszöm meg, de megkockáztatom, hogy egyenletes haladásnál (mondjuk 100-ig biztos) nincs boost.

Ez az egész jó (?) marketing duma, és azt sugallja, hogy így is meg tudják oldani hogy kevesebbet egyen.
[url=http://www.schmidi.hu/]| schmidi.hu |[/url]

Avatar
StangMan
Admin
Hozzászólások: 7076
Csatlakozott: 2007.06.06 10:09
Tartózkodási hely: Budapest

Hozzászólás Szerző: StangMan » 2008.02.15 11:33

Mellébeszélsz....

Mikor jön meg nálad a nyomás 2200-2500?
100nál forog szerintem a tied 1700at.. mirő beszélünk?

Ez logikusan akkor számít amikor van nyomás...

Különben meg nem duma, a Probe-os cikkben pont ezt írták... hátrány, ismételt gázadásnál nincs azonnali reakció... ezért nem erőltetik szvsz...

Itt a mottó az, hogy normális körülmények között a gyári V6 fogyasztásást hozza... mivel egyikünk sem próbálta még, én nem hazuttolnám meg őket...

Ezt mondják, hát legyen így... ha így is van, akko meg az jó...

Értem én, hogy nem pörgős motorok, de itt a lényeg szerintem a lehetőség.
A sima V6 olyan amilyen, ez a kombó meg ha kell komolyan halad és nem gyenge nyomatékot termel...

Értem én Tomiék nyűgjét is, de nincs válasz, ha a V6 ugyanannyit fogyaszt, akkó miért nem veszik inkább a V8-at... ???

Ha ez meg azt hozza amit ígérnek, akkó meg tök jó... mert tud V6 economy is lenni... ami igen, ahogy Lömi megjegyezte nem annyi, mint az EzresDízel Lupo fogyasztása... De mivel kint a az EzresLupóDízerl ritka madár, ettől el is tekinthetünk...
-= '87 Ford Mustang GT =-

Enyém volt a -= Millenium Falcon =- is, de eladtam egy csávónak akinek volt egy bazi nagy, szőrös majma...
állítólag lenyomták vele a Birodalmat :sziapici:

Avatar
Schmidi
Úrvezető
Hozzászólások: 488
Csatlakozott: 2007.05.23 15:24

Hozzászólás Szerző: Schmidi » 2008.02.15 11:43

Nem mellé, max. mi ketten egymás mellett el.

Az eredeti mondat úgy szólt, hogy a bypass rendszer miatt krúzoláskor nincs nyomás, ezért nem fogyaszt többet.

100-nál forog 1700-at, nyomás 2200-tól jön, tehát krúzoláskor nincs nyomás így sem, bypass nélkül. Erről beszéltem. Ezért mondtam, hogy marketing duma.

Ha meg nyomom neki, pörgetem, 2500 fölé, akkor van nyomás, de akkor akarom is hogy legyen, akkor nekem ne bypassoljon semmit.
[url=http://www.schmidi.hu/]| schmidi.hu |[/url]

Avatar
LeMans67
Városi versenyző
Hozzászólások: 2314
Csatlakozott: 2007.07.03 7:34

Hozzászólás Szerző: LeMans67 » 2008.02.15 11:52

Most komolyan, veszel egy V6-ot, mert spórolós vagy. OK (Seat egy durva pl volt, hogy az keveset eszik, de mivel igazából ez nem annyira számít még mindig, így nem is lesz ekkora gép arra -kb. 145 Ft/l ami tényelg sok a régi kb 50-hez képest.... :evil: )

Aztán rájössz, hogy huu menni akarok és elviszed tuningolni...(marha, mert inkább eladni és venni 1 V8-at, de mindegy - megjegyzem a történet amerika, ahol bokorban terem bármelyik gép...)

Ezek után többért szvsz, mint ha vennél egy V8-at gyáriban, van egy autód, ami igazából sosem lesz olyan rugalmas, mint a V8, igaz, bizonyos helyzetekben megy úgy, Igaz olyankor többet eszik, mint bármi és normál esetben fogyaszt (talán) kicsit kevesebbet. Ennek meg ugye nincs értelme, mert ha normál esetre kellett volna akkor minek a kompresszor? Ez itt a NAGy ellentmondás. Ráadásul mindig "csak" V6 lesz, igaz jó sok pénzért...

Avatar
TomiTomi
Admin
Hozzászólások: 22178
Csatlakozott: 2007.05.23 20:10
Tartózkodási hely: Budapest
Kapcsolat:

Hozzászólás Szerző: TomiTomi » 2008.02.15 12:00

LeMans67 írta:ami igazából sosem lesz olyan rugalmas, mint a V8,
Ez nem feltétlenül igaz, mert nagyob a motor nyomatéka mint a szívó V8asé.

@Stangman: mekkora teljesítmény kell a kompresszor hajtására? Mikor nézegettem a kompresszorokat, meglepődtem, hogy meglepően sok. (Most nincs konkrét adatom és időm se, hogy utána nézzek.)

Avatar
LeMans67
Városi versenyző
Hozzászólások: 2314
Csatlakozott: 2007.07.03 7:34

Hozzászólás Szerző: LeMans67 » 2008.02.15 12:04

TomiTomi írta:
LeMans67 írta:ami igazából sosem lesz olyan rugalmas, mint a V8,
Ez nem feltétlenül igaz, mert nagyob a motor nyomatéka mint a szívó V8asé.
Igen ebben részben igazad van, de a kompresszor csak bizonyos fordulaton él, míg a V8 nyomatáka "szinte" a kezdetektől...

Avatar
StangMan
Admin
Hozzászólások: 7076
Csatlakozott: 2007.06.06 10:09
Tartózkodási hely: Budapest

Hozzászólás Szerző: StangMan » 2008.02.15 12:19

Lömi, aki V6-ot vesz azé veszi, mert 20e dollár alatt van az ára.. a GT 25%-al többe kerül...
aztán egy fél év múlva rajön, hogy neki az kevés... ekkor lehet dönteni, hogy eladja és bukik rajta majd vesz egy új GT-t, vagy tuningol..

Sztem ennyi...

De én nem Steeda ügynök vagyok, de ezt tudom elképzelni mögötte...
-= '87 Ford Mustang GT =-

Enyém volt a -= Millenium Falcon =- is, de eladtam egy csávónak akinek volt egy bazi nagy, szőrös majma...
állítólag lenyomták vele a Birodalmat :sziapici:

Avatar
TomiTomi
Admin
Hozzászólások: 22178
Csatlakozott: 2007.05.23 20:10
Tartózkodási hely: Budapest
Kapcsolat:

Hozzászólás Szerző: TomiTomi » 2008.02.15 12:22

StangMan írta:Lömi, aki V6-ot vesz azé veszi, mert 20e dollár alatt van az ára.. a GT 25%-al többe kerül...
aztán egy fél év múlva rajön, hogy neki az kevés... ekkor lehet dönteni, hogy eladja és bukik rajta majd vesz egy új GT-t, vagy tuningol..

Sztem ennyi...

De én nem Steeda ügynök vagyok, de ezt tudom elképzelni mögötte...
Én is így látom. Piaci igényeket elégít ki. ;)

Avatar
LeMans67
Városi versenyző
Hozzászólások: 2314
Csatlakozott: 2007.07.03 7:34

Hozzászólás Szerző: LeMans67 » 2008.02.15 12:37

Erre nem mondok semmit... Mindent meglehet magyarázni, de van egy szólás: Sz...-ból nem lehet várat építeni. Nem hinném hogy ez az átépítés csomag kevesebb lenne, mint 10 e dodo... Még mindig "csak" V6-ja lesz...Félre értés ne legyen semmi gond nincs a 6-os motorokkal, de másra vannak tervezve. Tudom most minden gyárti szonte arra jön az új motorjaival, amik 3,5 L V6 Turbosak...

Autót nem ötletre, hanem átgondolásra szoktak venni. Pont azért mondtam, hogy náluk bármit el lehet adni, mert még piacot is építenek arra, hogy tuningolják az olcsó gépeket - a marha vevő meg megeszi, pedig kb. azonos árnál tart a végén, ha nem drágább.

Bocs, de aki új autónál OTT azt nézi, hogy olcsóbb 25%-al, az számomra vicces...(a törlesztő részletnél szinte nicns eltérés...). Aki meg spórolni akar vehet sor4-et turbóval, az is jól megy nem fogyaszt sokat... Veszik is sokan őket..Mondom minden csak csomagolás kérdése.

Avatar
TomiTomi
Admin
Hozzászólások: 22178
Csatlakozott: 2007.05.23 20:10
Tartózkodási hely: Budapest
Kapcsolat:

Hozzászólás Szerző: TomiTomi » 2008.02.15 13:12

LeMans67 írta:Aki meg spórolni akar vehet sor4-et turbóval, az is jól megy nem fogyaszt sokat... Veszik is sokan őket..Mondom minden csak csomagolás kérdése.
Ez nem biztos. 300 LEs sor4 (vagy boxer4 :twisted:) turboval adott esetben drábább mint a V8as Mustang. ;) És a csomagolása is másképp dögös.

Avatar
LeMans67
Városi versenyző
Hozzászólások: 2314
Csatlakozott: 2007.07.03 7:34

Hozzászólás Szerző: LeMans67 » 2008.02.15 13:18

TomiTomi írta:Ez nem biztos. 300 LEs sor4 (vagy boxer4 :twisted:) turboval adott esetben drábább mint a V8as Mustang. ;) És a csomagolása is másképp dögös.
A te autód egy nem gyakori sor4 motor, míg a Mustang azért egy igen gyakori (itt most arra gondolok, hogy amiknál gyártótól függetlenül a V6 általában 3,5-4,0 L közötti, míg a V8 4,5-7,0 L közötti). A sor4 motorok is általában 1,6-2,8 közöttiek. Más kategóriák...A Subau-d nem illik a képletbe...Mondhatni kivétel... ;)

Avatar
TomiTomi
Admin
Hozzászólások: 22178
Csatlakozott: 2007.05.23 20:10
Tartózkodási hely: Budapest
Kapcsolat:

Hozzászólás Szerző: TomiTomi » 2008.02.15 13:23

LeMans67 írta:A te autód egy nem gyakori sor4 motor, míg a Mustang azért egy igen gyakori (itt most arra gondolok, hogy amiknál gyártótól függetlenül a V6 általában 3,5-4,0 L közötti, míg a V8 4,5-7,0 L közötti). A sor4 motorok is általában 1,6-2,8 közöttiek. Más kategóriák...A Subau-d nem illik a képletbe...Mondhatni kivétel... ;)
A Subaru igen, de nincs is benne sor4. ;) De egy Evo tud még 300 lovat és az is drágább mint a Mustang. Az USÁban.

Avatar
LeMans67
Városi versenyző
Hozzászólások: 2314
Csatlakozott: 2007.07.03 7:34

Hozzászólás Szerző: LeMans67 » 2008.02.15 13:28

TomiTomi írta:A Subaru igen, de nincs is benne sor4. ;) De egy Evo tud még 300 lovat és az is drágább mint a Mustang. Az USÁban.
Igazad van megkövetem magam: nincs benne sor4, de a lényeg az, hogy más méretek kategóriák, természetesen vannak ettől eltérő motorok, sőt vannak nagyon eltérő árak is, de általánosságban azonos felszereltségű sor4 olcsóbb, mint a V6 és a V6 olcsóbb, mint a V8. Látom, ma konkrétan kell fogalmaznom, mert csomó nézőben vagy, pedig nincs is itt káka.. :).

(van 8-10.000-es V8 is, de ettől még nem érdekes, mert kivétel)

Avatar
TomiTomi
Admin
Hozzászólások: 22178
Csatlakozott: 2007.05.23 20:10
Tartózkodási hely: Budapest
Kapcsolat:

Hozzászólás Szerző: TomiTomi » 2008.02.15 14:33

LeMans67 írta:Igazad van megkövetem magam: nincs benne sor4, de a lényeg az, hogy más méretek kategóriák, természetesen vannak ettől eltérő motorok, sőt vannak nagyon eltérő árak is, de általánosságban azonos felszereltségű sor4 olcsóbb, mint a V6 és a V6 olcsóbb, mint a V8. Látom, ma konkrétan kell fogalmaznom, mert csomó nézőben vagy, pedig nincs is itt káka.. :).
Az álatlánosságaid csak addig igazak, amíg nem feltétel, hogy mindhárom motorfajtából kihozzunk 300 LEt.

De Steedahoz egyre kevesebb köze van ennek itt. :?

Avatar
Bandit
Kényelmesen krúzoló
Hozzászólások: 1035
Csatlakozott: 2007.07.03 16:22

Hozzászólás Szerző: Bandit » 2008.02.15 17:07

A V6 2.4 -től létezeik. :roll:

Schmidi! Az SC-d is nyomatékosabb mint egy "vele egy kora születéjsűű" V8.
A bypass rendszer lényege, hogy amíg a kompresszor nem érte el azt a fordulatot ahol már hatékonyan dolgozik addig a motor egy másik csövön akadálytalanúl jut levegőhöz. Ez nem parasztvakítás.
Ellentétben a közhiedelemmel egy átlagos kompresszor sem tölt alapjárattól. Persze kivételek előfordulnak.
Amíg nem ér el a kompresszor egy bizonyos fordulatot addig csak akadályt képeznek a lapátok, azaz szívóoldali folytásként funkcionálnak. Ráadásul ha nem kell beerőltetnie a levegőt a motorba hanem csak úgy átmegy a lapátok között akkor akadálytalanul pörög és így minimális nergia megy el a forgatására.


Nem biztos, hogy csak a fogyasztás motiválja az embereket a V6 irányába. Amúgy tuti, hogy kevesebbet eszik mint egy V8, limitált széria, nyomatékosabb, könnyebb.
Persze nekem sem kéne de, vannak érvek mellette.

Válasz küldése