2008-2009 Ford Shelby GT500KR "King of the Road"

Moderátorok: TomiTomi, StangMan

Avatar
LeMans67
Városi versenyző
Hozzászólások: 2314
Csatlakozott: 2007.07.03 7:34

Hozzászólás Szerző: LeMans67 » 2007.08.07 12:41

StangMan írta: a GT500-hoz képest a GT500KR kb 8-9ezer dolláros felár lesz... nem a Mustang GT az alapja...
Pont ezt mondom, hogy fogják a legegyszerübb alap gépet beletesznek egy motort, ami mondjuk ok , jó és nem tesznek semmit hozzá. Pedig már nem a 70-es években vagyunk. Egy mai autó legyen kényelmes, pont ezzel tud többet nyújtani, mint egy régi. Ebben nem tudsz meggyőzni. ez a gép nem egy ócska játék autó, amibe ha nem teszünk semmit akkor is, jó, hanem egy Mustang presztízs típus. Igenis vegye a fáradtságot a Ford és ne egy fapados gépet adjon nagy motorral.

Szerintem egy modern autó adja meg a mai teljes igényességet. Amikor beülsz egy ilyen gépbe és elindulsz nyaralni és tekergetni fogod nyáron a klíma légbefuvóját, ahogy gurulsz az olasz tengerpart felé? A Ferrari 20 éve volt ilyen fapados, de ma még ők sem mernek így autót eladni, pedig nekik a név miatt még el is fogadnák...
Lehet rosszul gondolom, de ez a gép árában sem az olcsó játék sport gépek közé vette az irányt, hát akkor nyújtson valamit. Vagy olyan lesz, mint az AC Cobra, hogy a kertben jó vele autózni, de messzebb nem megyek, mert ha jön az eső nincs tető? (imádom a gépet, jó milliomosoknak hobbira, akinek a kastély körül van saját pályája autózni, mert angliába azért előfordul sűrűn z eső)

A 4 fékdob az akkori korban elfogadott volt. Az 1964-es gépekben 400 Le fölötti nagy ami vasak suáguldoztak a páylákon és túlélték, igaz spéci kialakításű dobok voltak különleges anyagból. Hatásfokban komolyabb, mint a tárcsa, csak a hűtésével van gond. Túl lépett rajta a technika. (azért megjegyzem, hogy amikor pirosra váltott a lámpa az A6-os csak úgy tudott megállni mögöttem, hogy felengedtem ezt a lúzer féket és előrébb lendültem még picit, mert az ócska ABS-es rendszere nem lassult rendesen. Igaz valószínűleg, ha 4x megcsináltam volna ezt akkor már nem állok meg, ő pedig még mindig uúgy lassul ;)

Én, ha új nézek, mindegym ilyen kategória elvárom, hogy kényelmes legyen. Igenis élvezetes legyen benne az utazás. Ha hobbi autóról beszélünk amivel csk elmész 1 órára, de utazni nem akarsz vele akkor ok. Ez a gép azért jó lenne egy ugrásra a Kómói tóhoz, de már nem kényelmes, ha tekergetni kell, míg egy S4 AVANT-ban megvan minden és hasonlóan jól megy, ráadásul bedobhatom a fél ruhatáramat is, mert akkor is még üres... Érted Teis mire célzok. Nem leszólom a gépet, mert igenis szép az Új Mustang, szinte minden kivitelben, még a csicsa micsa átalakításokon is átjön a vrázsa, de ha ugrunk a felső kategóriába, akkor azt ne cska motorikusan tegyük meg, hanem minde téren... :kiss:
StangMan írta: LeMans, te melyik táborba tartoznál... de mindegy, azért viszek majd baltát és 1 kanna benzint Komáromba... :fejszes:
Pont azért mondom ezt, mert van egy régi gépünk, ami arról szól amit Te mondasz: mindent kidobunk gyárilag a gépből, hogy jól menjen (vagy elektromos ablak vagy klíma volt anno az opció, de együtt a kettő nem)
Ez a 60-70 évek, ma 2000 elmúlt: legyen benne kényelem.

Ha egy olds 1970-es 442 mindennel felszerelve (akkori dög nehéz klíma és egyebek mellett) megfutotta a 13 közeli időt vékony és ócska korabeli kerekekkel, akkor csak meglehet ezt ma is csinálni. Ha igen, akkor pedig tegyünk bele egy kb. 50 dodos digitálisklímát (ez az előállítási plusz ára szerintem, nem az üzleti...), ami plussz 5 kg max....

Avatar
TomiTomi
Admin
Hozzászólások: 22178
Csatlakozott: 2007.05.23 20:10
Tartózkodási hely: Budapest
Kapcsolat:

Hozzászólás Szerző: TomiTomi » 2007.08.07 12:48

LeMans67 írta:Ez a 60-70 évek, ma 2000 elmúlt: legyen benne kényelem.
Miért nincs? Mert kézzel kell állítanod a klímán a hőfokot?! :istenem:

Halkan jegyzem meg, hogy az GT500as 43 e $-os ára kb a harmada a belépő szintű Ferrariénak. A KRnél pedig a limitált szériát fizeted meg, nem a +40 LE-t.

Avatar
StangMan
Admin
Hozzászólások: 7076
Csatlakozott: 2007.06.06 10:09
Tartózkodási hely: Budapest

Hozzászólás Szerző: StangMan » 2007.08.07 12:57

LeMans67 írta: Igenis vegye a fáradtságot a Ford és ne egy fapados gépet adjon nagy motorral.
akkor így kérdezem... mondj nekem egyetlen olyan autót, aminek egy limitált változatába kifejlesztenk egy valami teljesen új dolgot, ami csak abban az 1000autóban lesz... de a másik 150ezerben nem...kérek egy példát... most, nem 1966-ban, igaz akkor sem volt...
LeMans67 írta:legyen benne kényelem.
az van benne... digitklima nincs... de nincs benne masszázsoló klimatizált ülés sem, sőt külső tükörfűtés sem... nincs benne mikrohullámú sütö, és gardróbszekrény sem... nem ez a Mustang feladata... a Mustang egy limitált ultimate muslce változatának meg végképp nem...

nem értem... a F40ben klima sem volt... es radio sem... nekem az az ultimate modern ferrari a 288GTO-val egyetemben...
aki kényelmes luxusban akar az autójának az erejét villogtatva piperkőcködni, nem fog USA autót venni...
-= '87 Ford Mustang GT =-

Enyém volt a -= Millenium Falcon =- is, de eladtam egy csávónak akinek volt egy bazi nagy, szőrös majma...
állítólag lenyomták vele a Birodalmat :sziapici:

Avatar
LeMans67
Városi versenyző
Hozzászólások: 2314
Csatlakozott: 2007.07.03 7:34

Hozzászólás Szerző: LeMans67 » 2007.08.07 13:02

TomiTomi írta: Miért nincs? Mert kézzel kell állítanod a klímán a hőfokot?! :istenem:

Halkan jegyzem meg, hogy az GT500as 43 e $-os ára kb a harmada a belépő szintű Ferrariénak. A KRnél pedig a limitált szériát fizeted meg, nem a +40 LE-t.
Nevetni fogsz, de az Opelben pont ezt nem szeretem. Bekapcsolom és két percen belül befagy az autó, aztán elkezdem keresgélni, hogy hol jó, ahogy gyorsulok (na ez a vicc, mert meghal a gép tőle), már változik is, nap felhő mögé és megint. Ergo nem nagyon használom, csak ha párommal megyünk.

Ha már színvonalas autó akkor digit vagy nem kell bele semmi és akkor azt mondjuk: ez a régi korok megismétlődése ez a gép csak az erőről szól...A manuális klíma szerintem a vevők lehúzása minden autóban. Nincs jelentős árkülönbség a digit és a klíma között ma a sorozatban nagy tételnél gyártás idején, de olyan árkülönbség van a piacon ami vicc... ez más történet ne feszegessük...

Egy limitált széria, ami arról szól, hogy nekem aztán jó gépem van, ami egyedi, legyen színvonalas, ne csak a matricár fizesse meg az ember. Lehet, hogy rosszul látom....akkor elnézést...

Avatar
StangMan
Admin
Hozzászólások: 7076
Csatlakozott: 2007.06.06 10:09
Tartózkodási hely: Budapest

Hozzászólás Szerző: StangMan » 2007.08.07 13:06

LeMans67 írta:ne csak a matricár fizesse meg az ember. Lehet, hogy rosszul látom....akkor elnézést...
igen rosszul látod, írtam mit változtattak... :roll:
-= '87 Ford Mustang GT =-

Enyém volt a -= Millenium Falcon =- is, de eladtam egy csávónak akinek volt egy bazi nagy, szőrös majma...
állítólag lenyomták vele a Birodalmat :sziapici:

Avatar
TomiTomi
Admin
Hozzászólások: 22178
Csatlakozott: 2007.05.23 20:10
Tartózkodási hely: Budapest
Kapcsolat:

Hozzászólás Szerző: TomiTomi » 2007.08.07 13:18

LeMans67 írta:Nevetni fogsz, de az Opelben pont ezt nem szeretem. Bekapcsolom és két percen belül befagy az autó, aztán elkezdem keresgélni, hogy hol jó, ahogy gyorsulok (na ez a vicc, mert meghal a gép tőle), már változik is, nap felhő mögé és megint. Ergo nem nagyon használom, csak ha párommal megyünk.

Ha már színvonalas autó akkor digit vagy nem kell bele semmi és akkor azt mondjuk: ez a régi korok megismétlődése ez a gép csak az erőről szól...A manuális klíma szerintem a vevők lehúzása minden autóban. Nincs jelentős árkülönbség a digit és a klíma között ma a sorozatban nagy tételnél gyártás idején, de olyan árkülönbség van a piacon ami vicc... ez más történet ne feszegessük...

Egy limitált széria, ami arról szól, hogy nekem aztán jó gépem van, ami egyedi, legyen színvonalas, ne csak a matricár fizesse meg az ember. Lehet, hogy rosszul látom....akkor elnézést...
Néha úgy érzem, hogy fórumot tévesztettél. :hmm: Hogy neked egy GT500 KR kaliberű autóról az jusson eszedbe, hogy sz@r, mert nincs digitklima. Hát nemtom.. :nemszolok:

Lassan nyitok neked egy topikot a klimákról. :ordog:

Tényleg kár ezért a topikért. :(

Avatar
StangMan
Admin
Hozzászólások: 7076
Csatlakozott: 2007.06.06 10:09
Tartózkodási hely: Budapest

Hozzászólás Szerző: StangMan » 2007.08.07 13:29

nem, azért van, hogy vitatkozzunk... a lényeges alapinfó úgyis az első oldalon van ...

... de marhaságon tényleg hülyeség vitatkozni :piszka:
-= '87 Ford Mustang GT =-

Enyém volt a -= Millenium Falcon =- is, de eladtam egy csávónak akinek volt egy bazi nagy, szőrös majma...
állítólag lenyomták vele a Birodalmat :sziapici:

Avatar
TomiTomi
Admin
Hozzászólások: 22178
Csatlakozott: 2007.05.23 20:10
Tartózkodási hely: Budapest
Kapcsolat:

Hozzászólás Szerző: TomiTomi » 2007.09.17 20:08

Friss hír: 10 LE-vel több lesz a GT500KR-ben. :rrr:
Just this past week Carroll Shelby visited Ford’s proving grounds in Dearborn, Michigan where a few GT500KR prototypes were being driven and photographed. It was there that StangsUnleashed said Ford announced the 2008 Shelby GT500KR will get an extra 10 horsepower from the previously announced 540 horsepower. Good news all around but I am sure there are more horses just waiting to let out with a few inexpensive bolt-ons.
"Éppen a múlt héten Carroll Shelby meglátogatta Ford tesztterületét Dearborn-ban, ahol volt néhány GT500KR prototípus kipróbálásra és fényképezésre. Ott mondta a Stangunleashed, hogy Ford bejelentette, hogy a 2008-as Shelby GT500KR 10 LE kap még a régebben bejelentett 540-hez. Jó hír, bár biztos vagyok benne, hogy néhány aprósággal ott még jó pár lovat fel lehetne szabadítani."

Pár kép a http://www.mustangblog.com-ról:

Kép

Kép

Kép

Kép

Kép

Kép

Kép

Kép

Avatar
StangMan
Admin
Hozzászólások: 7076
Csatlakozott: 2007.06.06 10:09
Tartózkodási hely: Budapest

Hozzászólás Szerző: StangMan » 2007.09.25 0:13

"Good ol' Shel'"...

Jó hír :klassz: "Jókisautó" lesz
-= '87 Ford Mustang GT =-

Enyém volt a -= Millenium Falcon =- is, de eladtam egy csávónak akinek volt egy bazi nagy, szőrös majma...
állítólag lenyomták vele a Birodalmat :sziapici:

Avatar
StangMan
Admin
Hozzászólások: 7076
Csatlakozott: 2007.06.06 10:09
Tartózkodási hely: Budapest

Hozzászólás Szerző: StangMan » 2007.10.05 23:49

A StangUnleashed fórum egyik tagja kijt volt a Ford próbapályáján, annak reményében, hogy vmi érdekességet lát... és mihez volt szerencséje???

Egy Shelby GT500KR tesztautóhoz... ha minden igaz, ez lehet az előző képeken a piros mögött (aminél Shelbybá :mrgreen: áll )...

Ezen a motorháztető nem a végleges, valszeg egy "öszvér tesztautó", de a szürke-fekete kombó "nagyon jól áll neki" :sapi:

Kép

Kép

Kép

Keményen rajta vannak a GT500KR témán... nagyon helyes!!! :pacsi:
-= '87 Ford Mustang GT =-

Enyém volt a -= Millenium Falcon =- is, de eladtam egy csávónak akinek volt egy bazi nagy, szőrös majma...
állítólag lenyomták vele a Birodalmat :sziapici:

Avatar
TomiTomi
Admin
Hozzászólások: 22178
Csatlakozott: 2007.05.23 20:10
Tartózkodási hely: Budapest
Kapcsolat:

Hozzászólás Szerző: TomiTomi » 2007.10.12 13:46

Hogy kékben is el tudjátok képzelni. :mrgreen:

Kép

Kép

Avatar
TomiTomi
Admin
Hozzászólások: 22178
Csatlakozott: 2007.05.23 20:10
Tartózkodási hely: Budapest
Kapcsolat:

Hozzászólás Szerző: TomiTomi » 2008.01.19 12:04

Az elsőként elkészült Ford Shelby GT500KR xenonlámpákat kapott és üvegtetőt. ;)

Kép

Kép

Kép

Kép

Avatar
StangMan
Admin
Hozzászólások: 7076
Csatlakozott: 2007.06.06 10:09
Tartózkodási hely: Budapest

Hozzászólás Szerző: StangMan » 2008.01.21 11:07

gyönyörűűűűű :rulez:
-= '87 Ford Mustang GT =-

Enyém volt a -= Millenium Falcon =- is, de eladtam egy csávónak akinek volt egy bazi nagy, szőrös majma...
állítólag lenyomták vele a Birodalmat :sziapici:

Avatar
TomiTomi
Admin
Hozzászólások: 22178
Csatlakozott: 2007.05.23 20:10
Tartózkodási hely: Budapest
Kapcsolat:

Hozzászólás Szerző: TomiTomi » 2008.01.21 19:20

Tök jól néz ki az a matt csík. :klassz:

Avatar
kaRdoSmuki
Úrvezető
Hozzászólások: 241
Csatlakozott: 2007.08.30 19:47
Tartózkodási hely: Nagykovácsi

Hozzászólás Szerző: kaRdoSmuki » 2008.01.21 19:24

Kép
Moockie's Big Smith Customs (Don't worry, be Moockie! :) )

Rust is lighter, than carbon fibre!

Válasz küldése