 . Látszik h éjszakás voltam 12-be. De értem mire gondolsz, mert nézegettem én is, hogy olyan olcsó műanyagosnak tűnik a belseje, de arról is ugyan az a véleményem mint a 4. genről amit írtam
. Látszik h éjszakás voltam 12-be. De értem mire gondolsz, mert nézegettem én is, hogy olyan olcsó műanyagosnak tűnik a belseje, de arról is ugyan az a véleményem mint a 4. genről amit írtam 
Moderátorok: TomiTomi, StangMan
 . Látszik h éjszakás voltam 12-be. De értem mire gondolsz, mert nézegettem én is, hogy olyan olcsó műanyagosnak tűnik a belseje, de arról is ugyan az a véleményem mint a 4. genről amit írtam
. Látszik h éjszakás voltam 12-be. De értem mire gondolsz, mert nézegettem én is, hogy olyan olcsó műanyagosnak tűnik a belseje, de arról is ugyan az a véleményem mint a 4. genről amit írtam 
 (Mondjuk az Audi hogyan jön ide, nem látom, hisz abból nincs is hátsó kerekes...)
 (Mondjuk az Audi hogyan jön ide, nem látom, hisz abból nincs is hátsó kerekes...) Remélem lehet módosítani ha elrontanám
 Remélem lehet módosítani ha elrontanám  . Az audit pedig csak példának hoztam fel
. Az audit pedig csak példának hoztam fel  . A német autókat meghagyom a többi fiatalnak. Van belőlük ezer
. A német autókat meghagyom a többi fiatalnak. Van belőlük ezer 

 Az új 2015-ös V8-as a kitűzött cél, de kb 2-3 év múlva lesz használtan olyan árban, hogy megérje nekem. Most úgy látom a piacon, hogy keveset futott és fiatal (max. 3-4 éves) GT-k elég túl vannak még árazva és talán a V6 is elég lesz nekem. Így 30 felett már az utcai vagányból át illik váltani az úrvezető stílusra úgyis
 Az új 2015-ös V8-as a kitűzött cél, de kb 2-3 év múlva lesz használtan olyan árban, hogy megérje nekem. Most úgy látom a piacon, hogy keveset futott és fiatal (max. 3-4 éves) GT-k elég túl vannak még árazva és talán a V6 is elég lesz nekem. Így 30 felett már az utcai vagányból át illik váltani az úrvezető stílusra úgyis   
  
 TomiTomi írta:Szia Feri,
merre vagy az országban? Dél-Budán van egy kedvenc szerelőnk, akivel érdemes átnézetni. Mondjuk időpontot kell vele megbeszélni, hogy üres legyen az emelője.
V6osokkal kapcsolatban általánosságban szeretném felhívni a figyelmed, hogy igazából nyugodt autózásra készülnek, ennyiből megtévesztő a 300 LEs teljesítmény. Ha szeretsz, gyorsan menni, esetleg tuningolnád, akkor szerintem érdemesebb V8ast venni. (Persze nem optikai tuningra gondolok.)
Tomi
 )
)
Értem én ezt, de ez picit olyan, mintha az STi helyett vettél volna egy sima 2 l-es Imprezát. Az új EcoBoostot elfogadom WRX-nek.Coito írta:Igen a GT sokkal jobb választás lenne, de sajnos még nem találtam belőle olyat, amire azt mondanám hogy jó vétel :/



