OFF: Azt hiszem most kell mesélnem az első amerikai autóról, a "Fertőző"-ről, amivel találkoztam. A jószág egy 1965.-ös Chevy Biscayne volt. Olyan, mint az Impala, csak poor-abb felszereltséggel, és díszítéssel. A kocsiban egy soros 6-os dolgozott, és kb. abban az állapotban volt, amiben most idehaza 2,5 gurigát kérnének érte. Ennek megfelelően a kocsi használat során a csomagtartóból elveszített apránként egy komplett szerszámos ládát, és télen is leeresztett ablakkal kellett haladni, ha életben akartunk maradni....
Ennek orvoslása során, drótkorong bevetésével kereste a csomagtartó padlólemezét a gazdi. Sok-sok alvázvédő, majd fehér por felszállta után, piros színű lemezt talált. A kocsi kék volt. Nocsak! Mi lehet ez? A drótkorong hamarosan finomabb eszközök váltották fel, és így a kocsi csomagterének aljáról szinte teljesen ép állapotban eltávolításra került egy AUDI 2000 géptető. Gyújtás beállítási matricával, meg mindennel. Még a korábbi sérülése is látszott az AUDI-nak.
Tehát a tanúság, nem csak közlekedési táblából, utcanév táblából lehet autót építeni, hanem akár autóalkatrészből is. Még ha nem is oda kerül, ahova tevezték.
ON: