Oldal: 1 / 1

2007- Ford Falcon FPV BF MkII Super Pursuit- az erősebb Ute

Elküldve: 2007.10.12 9:39
Szerző: LeMans67
Akkor lépjünk előre a fejlődés útján és lássuk, hogy erősített az FPV az Ute vonalon:

2007 Ford Falcon FPV BF MkII Super Pursuit- Ute

Kép

Vágjunk bele. Ez az autó majdnem megegyezik a sima Pursuit-tel csak még jobban kihegyezték a használhatóság érdekében. Igen mondjuk ki, ha valaki vesz egy autót, amiben erős motor van, az azért néha megszeretne állni és általában ha már megteheti, hogy erős autója van akkor áldozna a kényelem oltárán is. Talán itt található a legnagyobb különbbség. Megkapta az autó a GT-P-ből már ismert Brembo hat karmos első és négy karmos hátsó fékeket. Ezeket takarják az öt küllős 19"-os könnyűfém felnik.

Kép

Az erő átviteléről a motorotól a hatsebességes kézi vagy a hatsebességes ZF automataváltó gondoskodik.

Kép

Belül a Le Mans huzat vagy a bőrborítás közül lehet választani, ami nem feláras. A műszerfali kijelzőbe belekerült az olajnyomás és hőmérséklet kijelzője is. A nagy méretű TFT-n jól olvasható a kétoldali klíma és a 6 db-os 150 watt-os zenei egység kezeléséhez szükséges összes információ és ezek szintén az autóval érkeznek a vevőhöz.

Kép

A motor:
- V8, "Boss 290", 5,4 L, 32 szelep, 390 LE, 520 Nm

Elküldve: 2007.10.12 9:47
Szerző: StangMan
jól néz ki ez is, de ez is ugyanaz, mint a többi hasonszőrű más színben más motorral (ebben tán nem is vagyok annyira biztos, mert má nem néztem :oops: ) .... úgy gondolom, ennyi...

Elküldve: 2007.10.12 9:50
Szerző: LeMans67
StangMan írta:jól néz ki ez is, de ez is ugyanaz, mint a többi hasonszőrű más színben más motorral (ebben tán nem is vagyok annyira biztos, mert má nem néztem :oops: ) .... úgy gondolom, ennyi...
Motor azonos, csak a FÉK és a belsőben van különbbség. Pont a leglényegesebb dolgokban. Mondhatni a sima Ute az az olcsó játszós, ez pedig az autó... :P

Elküldve: 2007.10.12 10:49
Szerző: TomiTomi
Lömi gyári színenként nyit egy topikot. :mrgreen: :runaway:

Elküldve: 2007.10.31 20:35
Szerző: LeMans67
TomiTomi írta:Lömi gyári színenként nyit egy topikot. :mrgreen: :runaway:
Undok, ez egy másik típus, ha mát RE is szét bontottad a Mustangokat, hát én is a Falcon-okat... :P

Elküldve: 2007.10.31 20:36
Szerző: LeMans67
Pár kép:

Kép

Kép

Kép

Kép

Elküldve: 2008.05.15 10:18
Szerző: LeMans67
A 2008-as hátsó:

Nagybetükkel felírt név, hátha nem jött rá a hátulról érkező az úthengerméretű kerekből, hogy ez nem egy játék UTE:

Kép

A belsőt megtöltötték matt szürke felületekkel, ami a belső egységét kissé megtöri:

Kép

Az orr kiképzés itt is változott:

Kép

A hátsó rendszámtábla elhelyezés erősen EU-s behatás :D :

Kép

Elküldve: 2008.05.15 12:57
Szerző: StangMan
A kerék itt jobb, mint a sárgánál.

A belseje viszont korrekt !!!

Elküldve: 2008.05.18 11:16
Szerző: trafo2000
Elvették a legkarakteresebb jellemzőt,a lámpát.A régi jobb.Azért ez is jöhet.

Elküldve: 2008.05.20 21:46
Szerző: TomiTomi
Az amerikaiakat is nagyon izgatják ezek az Ute-k:

Kép

Ford Falcon FG XR8 Ute vs Holden VE SS Ute :rrr:

Elküldve: 2008.05.21 7:15
Szerző: LeMans67
TomiTomi írta:Az amerikaiakat is nagyon izgatják ezek az Ute-k
Igen, de ez a régi Frog lámpás orr, ami nekem is jobban bejön.. :P

Tetszik ez a megfogalmazás: Miért nem akarnak Dodge Chargert vagy Ford Mustangot az Ausztrálok? Mert ők mindig is gyártottak hátsókerekes két ajtós izomgépeket, még platós kiadásban is :D

(a Holden Ute 6,0 L V8-as 362 Le-vel, míg a Falcon BOSS V8-as 389 LE-s)

Elküldve: 2008.05.21 7:28
Szerző: TomiTomi
LeMans67 írta:(a Holden Ute 6,0 L V8-as 362 Le-vel, míg a Falcon BOSS V8-as 389 LE-s)
Igen, ezek a teljesítményadatok nem rosszak... :D

Elküldve: 2008.05.21 7:57
Szerző: LeMans67
TomiTomi írta:Igen, ezek a teljesítményadatok nem rosszak... :D
Nem értem, hogy az anya cégek gyengébb gépeket készítenek, mint a kihelyezett "fiók" telepük...

Elküldve: 2008.05.21 11:27
Szerző: Bandit
Nagyon sok Mustang van az Aussie-knál. 8)

Miért építenek ilyen gépeket?

Mert egy komplett kontinensen él egy közepes országnyi ember. Full önellátók tudnának lenni, mindenből! Olajból is. Olyan útjaik vannak aholy nincs sebesség korlátozás, de még település sem, több száz km-en belül.