Ford Falcon FPV F6 Tornado

Akkor lássuk mi is van ebben a kicsikében


Két Ram Air dobozt kapott, erősített szelep rugókat, FPV-s Air to Air Intercooler-t, és erősített dugókat. Ráadásul ennek a komoly nyomatéknak a 98%-a 2000-4250 fordulat között elérhető. A maximális 360 Le már kicsit pörgősebb részen, 5250 fordulatnál van. Azért ez egy hathengeres motortól már nem olyan rossz.

Az erő eljutását a hátsó kerekekhez egy T-56-os kézi hatsebességes váltón vagy egy ingyenesen választható ZF hatsebességes nagy nyomatékra alkalmas akár szekvencionálisan is kapcsolgatható automatán lehet kezelni. Így az automata váltónál is meggyorsítva a visszaváltások idejét. Ami az FPV gépeinél érdekesség, hogy az erőt egy AP verseny kihajtáson keresztűl lehet a hátsóhídra engedni (ahogy az amerikai Ford GT-nél is! ).

Természetesen nem feledkeztek el a megállásról sem. Igen ők nem csak a motort erősítik, hanem mindent, ami az autó építésnél szükséges. Így nem maradhatott ki a fék rendszer sem. A 19"-os Dark Argent felnik mögött, elöl 4 karmos Brembo fékek bújnak meg. Opcionális az elöl hatkarmos és hátul négykarmos Brembo fékrendszer. Természetesen a futóművet is megerősítették, hogy kezelni tudja a hirtelen odacsapó ménes lendületét

Belül is alakítottak az autón. Kapott egy új orr kialakítást, Sport üléseket, TFT-s kijeélzőt a középkonzolba, 6 táras CD rendszert és az elmaradhatatlan sport kijelzőket. Turbonyomás és olajnyomás a műszerfal tetején. Opcionálisan a prémium hangrendszert is beszerelik és a két zónást klímát és egy még nagyobb TFT kijelzőt.

A motor adatai:
- sor6 "F6 270 Turbo" 4,0 L, 24 szelep, 360 LE, 550 Nm