2008 Ford E-series

Adott a Ford már sok éve jól bevállt alap konstrukciója, ami kapott egy orr maszkot az évek során, de ezt leszámítva nincsenek nagy eltérések. Megmaradt a régi műszerfal, a hagyományos Fordos kapcsolókkal. Itt nem lenne gond megtalálni bármit is, ha az ember 10 évet átaludt volna


Ami talán érdekesebb az a szállítható személyek száma VAN esetén a három változatnál (E-150, E-350, E-350 Long):
XL 8; 12; 11/15,
XLT 8; 12/11; 11/15/14,
XLT Premium 7; --; --
Motorok:
Wagon:
- V8 4.6L SOHC, végáttétel 4.1:1,
- V8 5.4L SOHC, végáttétel 3.55 vagy 3.73:1,
- V8 6.0L Diesel, végáttétel 3.55:1 vagy 4.1:1.
VAN:
- V8 4.6L SOHC, végáttétel 3.73:1 vagy 4.1,
- V8 5.4L SOHC, végáttétel 3.55 vagy 3.73:1 vagy 4.11,
- V10 6.8L SOHC, végáttétel 3.73:1 vagy 4.11,
- V8 6.0L Diesel, végáttétel 3.55:1 vagy 4.1:1
Váltó:
- 4 sebességes automataváltó
- opcionálisan vásárolható 5 sebességes automata nyomatékváltó - TorqShift™ a diesel motorhoz

Alapfelszereltség:
- 4 tárcsafék + ABS,
- 2 légzsák elöl,
- guminyomás ellenörző rendszer,
- színezett üveg,
- első légkondicionálló,
- rádió,
- belső világítások,
- szervo kormány,
- állítható kormány

Nincsen nagy opciós lista, de gondolom a rengeteg felépítmáény lehetőség kárpótolja a vevőket. Ez az igazi haszongépjármű szerintem, aminek rengeteg jól használható változatát lehet kapni...