Különbségek az LX 5.0 és a GT között (87-93)

Moderátorok: TomiTomi, StangMan

Avatar
StangMan
Admin
Hozzászólások: 7076
Csatlakozott: 2007.06.06 10:09
Tartózkodási hely: Budapest

Különbségek az LX 5.0 és a GT között (87-93)

Hozzászólás Szerző: StangMan » 2007.07.06 15:25

'87-től az alap LX 2.3literes motorral készült.

Az LX 5.0 azoknak készült, akik egy olcsó, alap Mustangot szerettek volna az 5literes motorral.

Az LX kapható volt sedan, kabrió és hatchback karosszériával, míg a GT csak hatchback-ként és kabrióként, és csak a GT egyedi spoilerezésével.

Az LX-hez minden kütyü opcionális extra volt, így az elektromos ablak és a központi zár is.

A GT-kben ezek az alapfelszereltség részét képezték.

Az LX-be sima első űlések kerűltek (az 5literesekbe is), míg a GT-kben derék és állítható combtámaszos, levegős állítású gerinctámaszos első űlések vannak.

1989-től, a vásárlói igények miatt az LX 5.0-t átnevezték az LX 5.0 Sport-ra, és megkapta a GT első sportűléseit.

Lényegében ennyi.
-= '87 Ford Mustang GT =-

Enyém volt a -= Millenium Falcon =- is, de eladtam egy csávónak akinek volt egy bazi nagy, szőrös majma...
állítólag lenyomták vele a Birodalmat :sziapici:

Avatar
Bandit
Kényelmesen krúzoló
Hozzászólások: 1035
Csatlakozott: 2007.07.03 16:22

Re: Különbségek az LX 5.0 és a GT között (87-93)

Hozzászólás Szerző: Bandit » 2007.07.07 19:05

StangMan írta:'87-től az alap LX 2.3literes motorral készült.

Az LX 5.0 azoknak készült, akik egy olcsó, alap Mustangot szerettek volna az 5literes motorral.

Az LX kapható volt sedan, kabrió és hatchback karosszériával, míg a GT csak hatchback-ként és kabrióként, és csak a GT egyedi spoilerezésével.

Az LX-hez minden kütyü opcionális extra volt, így az elektromos ablak és a központi zár is.

A GT-kben ezek az alapfelszereltség részét képezték.

Az LX-be sima első űlések kerűltek (az 5literesekbe is), míg a GT-kben derék és állítható combtámaszos, levegős állítású gerinctámaszos első űlések vannak.

1989-től, a vásárlói igények miatt az LX 5.0-t átnevezték az LX 5.0 Sport-ra, és megkapta a GT első sportűléseit.

Lényegében ennyi.

Kiegészíteném még annyival, hogy az LX-ekben feláras extra volt a kézi váltó, míg GT-kben ingyenes opció.

Válasz küldése