Kezdeti nehézségek vásárlás után.

Moderátorok: TomiTomi, StangMan

Avatar
Dave25
Kabóca
Hozzászólások: 39
Csatlakozott: 2012.05.25 12:52
Tartózkodási hely: Budapest

Kezdeti nehézségek vásárlás után.

Hozzászólás Szerző: Dave25 » 2012.05.25 13:05

Tisztelt Mustang tulajdonosok! Segítségeteket szeretném kérni.

Ebben az évben birtokomba került életem első (feltehetően egyetlen :) ) Ford Mustang-ja. 1979-es évjárat. Kezdeti nehézségekkel küzdök. A gépkocsi papírjai szerint és az abban szereplő motorkód alapján 2.8-as V6-os motor kéne, hogy benne legyen. Helyette egy soros 4 hengeres van. Az eredeti motor is megvan, de egy másik Mustangban, amit ezzel a géppel együtt tudtam megvásárolni. Egyet fizet kettőt kap volt.

Mivel egyelőre laikus vagyok a témakörben, azt szeretném kérdezni, hogy vajon milyen lehetőségeim vannak ebben a helyzetben? Azt tudom, hogy azonos motorkódú kerülhet bele. De eltérés esetén fennakad a vizsgán. Van lehetőség vajon arra, hogy legálisan kerüljön be más kódú?

A kérdésem másik fele az lenne, hogy ha marad a papírjában szereplő típus, akkor mekkora esély lehet arra, hogy találjak egy komplett motort működő, vagy közel működő állapotban jobb áron, mint amennyiért újra lehetne éleszteni a meglévőt? A jelenlegit úgy kell elképzelni, hogy atomjaira van szedve és ahol csak lehet rozsdás. Értendő ez a darabokra kívül és belül egyaránt.

A válaszokat és segítségeteket előre is nagyon köszönöm!

Dávid

Avatar
Bandit
Kényelmesen krúzoló
Hozzászólások: 1035
Csatlakozott: 2007.07.03 16:22

Re: Kezdeti nehézségek vásárlás után.

Hozzászólás Szerző: Bandit » 2012.05.25 13:17

Dave25 írta:Tisztelt Mustang tulajdonosok! Segítségeteket szeretném kérni.