Tuning the Fox body...

Moderátorok: TomiTomi, StangMan

Avatar
TomiTomi
Admin
Hozzászólások: 22126
Csatlakozott: 2007.05.23 20:10
Tartózkodási hely: Budapest
Kapcsolat:

Re: Tuning the Fox body...

Hozzászólás Szerző: TomiTomi » 2011.03.29 9:56

Kurgan Motorsports 5.0-ást tesz az 5.0-ás helyére

Kép

Kurgan Motorsports egy 2011es Coyote 5,0-ás motort tett az eredeti 5.0-ás helyére. A motor jól befér a sárhányók közé, de a cégnek azért motortartó bakokat, klímát és kormányszervót kellett készítenie.

További infók itt.

Avatar
markoati
Úrvezető
Hozzászólások: 319
Csatlakozott: 2010.12.16 23:35
Tartózkodási hely: Dunaszerdahely,SK

Re: Tuning the Fox body...

Hozzászólás Szerző: markoati » 2011.03.29 15:11

az öregebbik 5.0 motor nem robusztusabb/strapabíróbb blokk mint az új 5.0?

Avatar
TomiTomi
Admin
Hozzászólások: 22126
Csatlakozott: 2007.05.23 20:10
Tartózkodási hely: Budapest
Kapcsolat:

Re: Tuning the Fox body...

Hozzászólás Szerző: TomiTomi » 2011.03.29 15:21

Gyári teljesítménynél vagy ha mindkettő 418 LEs?

Avatar
markoati
Úrvezető
Hozzászólások: 319
Csatlakozott: 2010.12.16 23:35
Tartózkodási hely: Dunaszerdahely,SK

Re: Tuning the Fox body...

Hozzászólás Szerző: markoati » 2011.03.29 15:23

úgy gondoltam hogy: A régi blokk nem bírja jobban a teljesítmény emelést mint az új? (régi blokk:vastagabb alkatrészek) más hozzá állás tervezéskor
nekem az új motorokkal az az érzésem hogy egyre jobban le vannak spórolva bár lehet tévedek :szent:

Avatar
TomiTomi
Admin
Hozzászólások: 22126
Csatlakozott: 2007.05.23 20:10
Tartózkodási hely: Budapest
Kapcsolat:

Re: Tuning the Fox body...

Hozzászólás Szerző: TomiTomi » 2011.03.29 15:54

Az új motor 418 LEvel jön ki a gyárból, a régi 220 körül volt. Mire azonos teljesítményre érnek, addigra valszeg a régi belét ki kell cserélned...

Mondjuk szvsz nagyon más lehet a karaktere a két motornak. Az új pörgösebb, a régi nyomatékosabb lehet. Azt saccolnám, hogy az új motor azért pár kilóval könnyebb lehet -> jobb lehet vele a póni súlyelosztása.

Avatar
markoati
Úrvezető
Hozzászólások: 319
Csatlakozott: 2010.12.16 23:35
Tartózkodási hely: Dunaszerdahely,SK

Re: Tuning the Fox body...

Hozzászólás Szerző: markoati » 2011.03.29 18:50

Ez tuti így van szerintem is.Könnyebb és pörgősebb. Régi motor meg traktor motor.Strapálhatóbb és puritánabb
Idővel cserélem én is a fejeket Alura meg a szívó részt is.Jobb legyen iciripicirit a súlyelosztás meg ugye némi teljesítmény többlet.Már csak a símaszkot kell felhúznom hogy legyen miből kifizetnem :vigyor: :monokli: :mech:

Avatar
StangMan
Admin
Hozzászólások: 7076
Csatlakozott: 2007.06.06 10:09
Tartózkodási hely: Budapest

Re: Tuning the Fox body...

Hozzászólás Szerző: StangMan » 2011.03.29 21:54

Ez disznó :burnout:
-= '87 Ford Mustang GT =-

Enyém volt a -= Millenium Falcon =- is, de eladtam egy csávónak akinek volt egy bazi nagy, szőrös majma...
állítólag lenyomták vele a Birodalmat :sziapici:

Válasz küldése