Oldal: 1 / 2

Tuning

Elküldve: 2008.06.05 12:18
Szerző: TomiTomi
Nyissuk meg a témát egy 2008-as Shelby katalógussal. ;)

Elküldve: 2008.09.18 18:28
Szerző: TomiTomi
Egy dögös motorháztető:

Kép Kép

További infó: http://www.hillbankmotorsports.com/

Elküldve: 2008.09.18 18:48
Szerző: StangMan
TomiTomi írta:Egy dögös motorháztető
Hát nemtom.... :nemtom:
de szó se róla, érdekes...

Elküldve: 2009.04.21 20:23
Szerző: TomiTomi
Automata váltó tuning:

TCI StreetFighter Racheting Shifter

Kép

És működés közben. ;)



Technikai infók és beépítés.



Ára: 430 $ körül

Elküldve: 2009.04.21 20:48
Szerző: GLautó
És miért nem a kormányról kapcsolja? Az sem nehéz megoldani elektronikával vezérelt otomatánál.

Elküldve: 2009.04.21 20:56
Szerző: TomiTomi
Mert Ford nem árulja el, hogy hogyan vezérelhető. Így csak mechanikusan lecseréli az eredeti kart. :hmm:

Elküldve: 2009.04.22 7:00
Szerző: StangMan
hát nemtom... jól néz ki, jópofa, de mintha némi késést érzékelnék a váltás és a váltó váltása között :monokli:

Elküldve: 2009.04.22 8:26
Szerző: trafo2000
Barkas tuning :oops:

Elküldve: 2009.04.22 13:14
Szerző: LeMans67
Sosem értem ezt, ha váltogatni szeretne valaki, akkor vegyen kézi váltót. Ford nem gyárt semmi Tiptronic jellegű cuccot sem? :(

Elküldve: 2009.04.22 15:02
Szerző: MrMach1
StangMan írta:hát nemtom... jól néz ki, jópofa, de mintha némi késést érzékelnék a váltás és a váltó váltása között :monokli:

Jaja.
Rohadt lassú a váltás. Eltelik a fél nap mire átszenvedi a két sebességet. :roll:

Elküldve: 2009.04.22 19:43
Szerző: TomiTomi
MrMach1 írta:
StangMan írta:hát nemtom... jól néz ki, jópofa, de mintha némi késést érzékelnék a váltás és a váltó váltása között :monokli:

Jaja.
Rohadt lassú a váltás. Eltelik a fél nap mire átszenvedi a két sebességet. :roll:
A váltó nem változik, csak a kar rajta. ;) A váltót is át lehet programozni kézi programozóval, de a németek mindig azon vitatkoznak, hogy ez mennyit rövidít a váltó életkorán...
LeMans67 írta:Sosem értem ezt, ha váltogatni szeretne valaki, akkor vegyen kézi váltót.
Azért ez nem teljesen ugyanaz. D állásban továbbra is automata. Az eredeti karral szemben ez vakon is váltható.
LeMans67 írta:Ford nem gyárt semmi Tiptronic jellegű cuccot sem? :(
Az új Taurusban lesz. Tán eccer a Mustang-ban is.

Elküldve: 2009.04.22 20:29
Szerző: MrMach1
TomiTomi írta:
MrMach1 írta:Rohadt lassú a váltás. Eltelik a fél nap mire átszenvedi a két sebességet. :roll:
A váltó nem változik, csak a kar rajta. ;) A váltót is át lehet programozni kézi programozóval, de a németek mindig azon vitatkoznak, hogy ez mennyit rövidít a váltó életkorán...
Csak azért ilyen furcsa ez nekem, mert a C4 pl. gyakorlatilag azonnal vált.
Mondjuk ezen a videón 0.8 másodperc, a C4 meg 0.1-0.2 másodperc.

Ettől függetlenül maga a váltó kar jó ötlet, mert ezzel anélkül lehet váltani hogy oda kéne nézni.

Elküldve: 2009.04.22 20:48
Szerző: TomiTomi
MrMach1 írta:Csak azért ilyen furcsa ez nekem, mert a C4 pl. gyakorlatilag azonnal vált.
Mondjuk ezen a videón 0.8 másodperc, a C4 meg 0.1-0.2 másodperc.
Szerintem szoftverből le lehet lassítva. Kérdés, hogy a kézi programozóval ez javítható-e...
MrMach1 írta:Ettől függetlenül maga a váltó kar jó ötlet, mert ezzel anélkül lehet váltani hogy oda kéne nézni.
Így van.

Elküldve: 2009.04.23 7:24
Szerző: LeMans67
Nekem ezért tetszett anno a DualGate megoldás...bár ez a GM-nél futott igazából (Hurst megoldása). Amikor akarod sima automata, amikor meg váltogatni akarod ott a második sor. Elvileg kapható ma már C4 és C6-oshoz is megoldás...

Elküldve: 2009.08.12 15:15
Szerző: TomiTomi
SEMA-ra készülnek a tunerek. ;)

2010 CGS Motorsports FlatBack Mustang

Kép