Tuning

Moderátorok: TomiTomi, StangMan

Avatar
TomiTomi
Admin
Hozzászólások: 22126
Csatlakozott: 2007.05.23 20:10
Tartózkodási hely: Budapest
Kapcsolat:

Tuning

Hozzászólás Szerző: TomiTomi » 2008.06.05 12:18

Nyissuk meg a témát egy 2008-as Shelby katalógussal. ;)

Avatar
TomiTomi
Admin
Hozzászólások: 22126
Csatlakozott: 2007.05.23 20:10
Tartózkodási hely: Budapest
Kapcsolat:

Hozzászólás Szerző: TomiTomi » 2008.09.18 18:28

Egy dögös motorháztető:

Kép Kép

További infó: http://www.hillbankmotorsports.com/
A hozzászólást 1 alkalommal szerkesztették, utoljára TomiTomi 2008.09.21 18:35-kor.

Avatar
StangMan
Admin
Hozzászólások: 7076
Csatlakozott: 2007.06.06 10:09
Tartózkodási hely: Budapest

Hozzászólás Szerző: StangMan » 2008.09.18 18:48

TomiTomi írta:Egy dögös motorháztető
Hát nemtom.... :nemtom:
de szó se róla, érdekes...
-= '87 Ford Mustang GT =-

Enyém volt a -= Millenium Falcon =- is, de eladtam egy csávónak akinek volt egy bazi nagy, szőrös majma...
állítólag lenyomták vele a Birodalmat :sziapici:

Avatar
TomiTomi
Admin
Hozzászólások: 22126
Csatlakozott: 2007.05.23 20:10
Tartózkodási hely: Budapest
Kapcsolat:

Hozzászólás Szerző: TomiTomi » 2009.04.21 20:23

Automata váltó tuning:

TCI StreetFighter Racheting Shifter

Kép

És működés közben. ;)



Technikai infók és beépítés.



Ára: 430 $ körül

Avatar
GLautó
Úrvezető
Hozzászólások: 108
Csatlakozott: 2009.03.10 9:21
Tartózkodási hely: Budapest

Hozzászólás Szerző: GLautó » 2009.04.21 20:48

És miért nem a kormányról kapcsolja? Az sem nehéz megoldani elektronikával vezérelt otomatánál.
GLautó Mustang2.8V6

Avatar
TomiTomi
Admin
Hozzászólások: 22126
Csatlakozott: 2007.05.23 20:10
Tartózkodási hely: Budapest
Kapcsolat:

Hozzászólás Szerző: TomiTomi » 2009.04.21 20:56

Mert Ford nem árulja el, hogy hogyan vezérelhető. Így csak mechanikusan lecseréli az eredeti kart. :hmm:

Avatar
StangMan
Admin
Hozzászólások: 7076
Csatlakozott: 2007.06.06 10:09
Tartózkodási hely: Budapest

Hozzászólás Szerző: StangMan » 2009.04.22 7:00

hát nemtom... jól néz ki, jópofa, de mintha némi késést érzékelnék a váltás és a váltó váltása között :monokli:
-= '87 Ford Mustang GT =-

Enyém volt a -= Millenium Falcon =- is, de eladtam egy csávónak akinek volt egy bazi nagy, szőrös majma...
állítólag lenyomták vele a Birodalmat :sziapici:

Avatar
trafo2000
Kényelmesen krúzoló
Hozzászólások: 1073
Csatlakozott: 2007.08.04 9:00

Hozzászólás Szerző: trafo2000 » 2009.04.22 8:26

Barkas tuning :oops:

Avatar
LeMans67
Városi versenyző
Hozzászólások: 2314
Csatlakozott: 2007.07.03 7:34

Hozzászólás Szerző: LeMans67 » 2009.04.22 13:14

Sosem értem ezt, ha váltogatni szeretne valaki, akkor vegyen kézi váltót. Ford nem gyárt semmi Tiptronic jellegű cuccot sem? :(

Avatar
MrMach1
Kényelmesen krúzoló
Hozzászólások: 1352
Csatlakozott: 2007.07.07 3:16
Tartózkodási hely: Szolnok

Hozzászólás Szerző: MrMach1 » 2009.04.22 15:02

StangMan írta:hát nemtom... jól néz ki, jópofa, de mintha némi késést érzékelnék a váltás és a váltó váltása között :monokli:

Jaja.
Rohadt lassú a váltás. Eltelik a fél nap mire átszenvedi a két sebességet. :roll:
[color=#FC8023]1978 Ford MustangII Mach1 302 T-Top[/color]

Avatar
TomiTomi
Admin
Hozzászólások: 22126
Csatlakozott: 2007.05.23 20:10
Tartózkodási hely: Budapest
Kapcsolat:

Hozzászólás Szerző: TomiTomi » 2009.04.22 19:43

MrMach1 írta:
StangMan írta:hát nemtom... jól néz ki, jópofa, de mintha némi késést érzékelnék a váltás és a váltó váltása között :monokli:

Jaja.
Rohadt lassú a váltás. Eltelik a fél nap mire átszenvedi a két sebességet. :roll:
A váltó nem változik, csak a kar rajta. ;) A váltót is át lehet programozni kézi programozóval, de a németek mindig azon vitatkoznak, hogy ez mennyit rövidít a váltó életkorán...
LeMans67 írta:Sosem értem ezt, ha váltogatni szeretne valaki, akkor vegyen kézi váltót.
Azért ez nem teljesen ugyanaz. D állásban továbbra is automata. Az eredeti karral szemben ez vakon is váltható.
LeMans67 írta:Ford nem gyárt semmi Tiptronic jellegű cuccot sem? :(
Az új Taurusban lesz. Tán eccer a Mustang-ban is.

Avatar
MrMach1
Kényelmesen krúzoló
Hozzászólások: 1352
Csatlakozott: 2007.07.07 3:16
Tartózkodási hely: Szolnok

Hozzászólás Szerző: MrMach1 » 2009.04.22 20:29

TomiTomi írta:
MrMach1 írta:Rohadt lassú a váltás. Eltelik a fél nap mire átszenvedi a két sebességet. :roll:
A váltó nem változik, csak a kar rajta. ;) A váltót is át lehet programozni kézi programozóval, de a németek mindig azon vitatkoznak, hogy ez mennyit rövidít a váltó életkorán...
Csak azért ilyen furcsa ez nekem, mert a C4 pl. gyakorlatilag azonnal vált.
Mondjuk ezen a videón 0.8 másodperc, a C4 meg 0.1-0.2 másodperc.

Ettől függetlenül maga a váltó kar jó ötlet, mert ezzel anélkül lehet váltani hogy oda kéne nézni.
[color=#FC8023]1978 Ford MustangII Mach1 302 T-Top[/color]

Avatar
TomiTomi
Admin
Hozzászólások: 22126
Csatlakozott: 2007.05.23 20:10
Tartózkodási hely: Budapest
Kapcsolat:

Hozzászólás Szerző: TomiTomi » 2009.04.22 20:48

MrMach1 írta:Csak azért ilyen furcsa ez nekem, mert a C4 pl. gyakorlatilag azonnal vált.
Mondjuk ezen a videón 0.8 másodperc, a C4 meg 0.1-0.2 másodperc.
Szerintem szoftverből le lehet lassítva. Kérdés, hogy a kézi programozóval ez javítható-e...
MrMach1 írta:Ettől függetlenül maga a váltó kar jó ötlet, mert ezzel anélkül lehet váltani hogy oda kéne nézni.
Így van.

Avatar
LeMans67
Városi versenyző
Hozzászólások: 2314
Csatlakozott: 2007.07.03 7:34

Hozzászólás Szerző: LeMans67 » 2009.04.23 7:24

Nekem ezért tetszett anno a DualGate megoldás...bár ez a GM-nél futott igazából (Hurst megoldása). Amikor akarod sima automata, amikor meg váltogatni akarod ott a második sor. Elvileg kapható ma már C4 és C6-oshoz is megoldás...

Avatar
TomiTomi
Admin
Hozzászólások: 22126
Csatlakozott: 2007.05.23 20:10
Tartózkodási hely: Budapest
Kapcsolat:

Hozzászólás Szerző: TomiTomi » 2009.08.12 15:15

SEMA-ra készülnek a tunerek. ;)

2010 CGS Motorsports FlatBack Mustang

Kép

Válasz küldése