2008 Ford Shelby GT500 SuperSnake

Moderátorok: TomiTomi, StangMan

Avatar
StangMan
Admin
Hozzászólások: 7076
Csatlakozott: 2007.06.06 10:09
Tartózkodási hely: Budapest

2008 Ford Shelby GT500 SuperSnake

Hozzászólás Szerző: StangMan » 2007.08.06 10:58

És igen... a valaha épített legerősebb hivatalos gyári Mustang tuningcsomag is piacra kerül 2008-ban.

Kép

Ford Shelby GT500 SuperSnake - A "legmérgesebb" Mustang :ordog:

Kép

A "tuningcsomag" limitált darabszámban kerül "beépítésre", és egy 2007-2008as évjáratú Ford Shelby GT500-asra lesz szükség a transzformációhoz.

Amint bekerül az autó Shelby-ék üzemébe, mindent keményen megdolgoznak, hogy az autó méltó legyen a SuperSnake névhez. Habár igyekeznek az utcai és a pályahasználatot is egyenlő arányban figyelembe venni, az "csomag" a versenypályán született.

Kép

Tervezett módosítások

Külső módosítások (Shelby GT500KR-hez képest):
- Egyedi színek
- Egyedi csíkozás

Belső módosítások (Shelby GT500KR-hez képest):
- SuperSnake tábla sorszámmal
- SuperSnake feliratos küszöbboritás
- Shelby SuperSnake szőnyegek
- Szénszálas mintázatú AutoMeter műszerek Carroll Shelby aláírásával
- Shelby SuperSnake emblémák az űléseken, középkonzolon

Motor módosítások:
- Shelby kompresszor, 600 és 725lóerős csomag (a kabrió kivitelhez csak a 600lóerős csomag rendelhető)
- Borla kipufogó rendszer a 600lóerős csomagban, 75mm-es JBA rendszer a 725lovas csomagban
- Direktszűrő

Kép
Sharon Elliott képe

Aluminium kiegészítők a motortérben
Kép
Sharon Elliott képe

Futómű/fék módosítások:
- Shelby/Baer Extreme 6 dugattyús nyergekkel szerelt fékrendszer
- Shelby/Eibach coil-over futómű
- 20"-os könnyűfém Alcoa kerekek (a gumik típusa még nem eldöntött)

A SuperSnake csomag ára várhatóan $27.995-ba fog kerűlni, de aki a Shelby GT500KR-jére kéri a SuperSnake csomagot, előreláthatóan kedvézményt kap majd az árból.

Asszem ez így "vágyfokozónak" egyenlőre elég... részletesebben erről is majd a magazinban...

Kép
Sharon Elliott képe

Ha odafent hallgatnak rám, akkor LÉCI LÉCI LÉCI LÉCI... :lecileci:
A hozzászólást 3 alkalommal szerkesztették, utoljára StangMan 2009.03.26 23:09-kor.
-= '87 Ford Mustang GT =-

Enyém volt a -= Millenium Falcon =- is, de eladtam egy csávónak akinek volt egy bazi nagy, szőrös majma...
állítólag lenyomták vele a Birodalmat :sziapici:

Avatar
TomiTomi
Admin
Hozzászólások: 22126
Csatlakozott: 2007.05.23 20:10
Tartózkodási hely: Budapest
Kapcsolat:

Hozzászólás Szerző: TomiTomi » 2007.08.06 11:41

Végre megtudhatta Bubu is, hogy mit próbálunk rátukmálni. :mrgreen:

Avatar
LeMans67
Városi versenyző
Hozzászólások: 2314
Csatlakozott: 2007.07.03 7:34

Hozzászólás Szerző: LeMans67 » 2007.08.06 12:40

khm, na írok aztán majd megint dobáltok :twisted:
Nem azért de a 30e közeli plusz ráfordítás szerintem nagyon sok egy közel 50e autónál. A vicc, hogy egy Muscle a kőkorszakból lepukkant állapotban + egy profi felújítás nem sokkal kevesebbet tud ennél és modernizálható és szinte a mai technikai tudással bír ennek az összegnek a feléből...
50-55 e öszzegből, pedig ennél erősebb motort nyomnak bele, amikor elég ciki lehet egy találkozás...
(ha jól emlékszem 50e szokták eladni a szénné tuningolt 67-69-es Mustangokat a 428 Cobra motorokkal, modern fékkel és futóművel, amik alapban 335 LE és 597 Nm-esek...)Jó ez az ár még mindig 1/3-a egy Aston Martinnak, Ferrarinak...

Avatar
StangMan
Admin
Hozzászólások: 7076
Csatlakozott: 2007.06.06 10:09
Tartózkodási hely: Budapest

Hozzászólás Szerző: StangMan » 2007.08.06 12:58

LeMans67 írta:Nem azért de a 30e közeli plusz ráfordítás szerintem nagyon sok egy közel 50e autónál.
dobálás nincs, csak ilyenkor arra gondolok, hogy fogalmad sincs az árakról... :megsug: és nem az autó árakra gondoltam...

Mondok egy példát kintről... egy ilyen fékrendszer pl. 6000-7000 dollár...
a kompresszor szintén....

Azért 500lóerőtől felfelé már hatványosan nőnek az árak...
Egy Hennesey brutál motor és karosszéria tuning 120000-150000 ezer dollár...

De hogy itthoni példát mondjak... egy sima hátsó hídat kapsz 80-100e ft-ért... szerinted miért árultak TTamásék egy profi hidat 790000-ért ???

Azt nem is mondom, hogy slowlow-nak mennyibe volt csak a motor...

Szóval 30e dollár sok pénz, de 80e dollárért kapsz egy 725lovas brutál Mustangot... ami elég ritka lesz... a Z06 az 505 lovával alapból 76e dollár, a Viper 90e.... ezeket azért említem, mert mindig ezekkel tesztelik a GT500at

És bár fanatikus vagyok, eszembe nem jutna egy régi Mustangot összehasonlítani ezzel... bármit csinálsz a régivel, ez biztos körbeautózza... pályán is és az úton is...

Az, hogy mennyiből... érdemes nézni az eBay oldalakt, ki mit ír mennyit költött az autójára... azok az autók amikről te beszélsz, jó ha 4-500lovasak... ez a felével több... az nem kevés, az kibaszott sok...

Olyan mintha azt mondanád, hogy a 200km/h és a 210km/h sebesség közötti különbség nem nagy... ezért szinte annyi...
Nem nagy, de a 200at eléred egy 95lovas alsó középkategóriás autóval, a 210et pedig már csak egy 150lovassal tudod... az a másfélszerese

Vagy vegyük figyelembe, hogy pl. 12sec negyedmérföldes idő alatt, már minden egyes tizedekért kb. hónapokat doplgoznak... vagy súlyos ezreket költenek rá dollárban...

Szal azért ennyire nem egyszerű a kérdés... a 30e dollár, "nagyon bonus" ár
A hozzászólást 1 alkalommal szerkesztették, utoljára StangMan 2007.08.06 13:01-kor.
-= '87 Ford Mustang GT =-

Enyém volt a -= Millenium Falcon =- is, de eladtam egy csávónak akinek volt egy bazi nagy, szőrös majma...
állítólag lenyomták vele a Birodalmat :sziapici:

Avatar
TomiTomi
Admin
Hozzászólások: 22126
Csatlakozott: 2007.05.23 20:10
Tartózkodási hely: Budapest
Kapcsolat:

Hozzászólás Szerző: TomiTomi » 2007.08.06 13:00

A felár nem kevés, ebben egyetértünk.

Szvsz nem lehet összehasonlítani ezt a mai autót a 67-es/68-as elődjével. Itt 600 LE gyári garanciával és mindennapi használatra kapsz. :rrr:

A réginél a teljesítmény nem régi módon lett mérve? Valamikor 70es években álltak át az amik a DINhez hasonló lóerőre. :roll:

Avatar
StangMan
Admin
Hozzászólások: 7076
Csatlakozott: 2007.06.06 10:09
Tartózkodási hely: Budapest

Hozzászólás Szerző: StangMan » 2007.08.06 13:02

TomiTomi írta:A réginél a teljesítmény nem régi módon lett mérve?
De Gross HP volt...
-= '87 Ford Mustang GT =-

Enyém volt a -= Millenium Falcon =- is, de eladtam egy csávónak akinek volt egy bazi nagy, szőrös majma...
állítólag lenyomták vele a Birodalmat :sziapici:

Avatar
StangMan
Admin
Hozzászólások: 7076
Csatlakozott: 2007.06.06 10:09
Tartózkodási hely: Budapest

Hozzászólás Szerző: StangMan » 2007.08.06 13:08

Nehogy félreértődjön... nem azt mondom, hogy olcsó... de ha összeszeded a belekerült alkatrészek árait, és hozzáadom Shelbyék munkadíját, akkor egy kedvezményes csomagárat kapok...

Az a másik, hogy a 600lovas változat ugyanúgy élvezi a gyári garanciát, mint a sima GT, a 725lovasra nincs garancia...

én csak folytatom a fohászkodást... :mrgreen:

:lecileci:
-= '87 Ford Mustang GT =-

Enyém volt a -= Millenium Falcon =- is, de eladtam egy csávónak akinek volt egy bazi nagy, szőrös majma...
állítólag lenyomták vele a Birodalmat :sziapici:

Avatar
LeMans67
Városi versenyző
Hozzászólások: 2314
Csatlakozott: 2007.07.03 7:34

Hozzászólás Szerző: LeMans67 » 2007.08.06 14:36

Sok mindenben igazad van, de ha jól emlékszem pont a V8-on hírdettek egy 750 LE kompresszoros motort 1,7 M-ért (ami tényleg annyit tudott) Igaz az GM volt. Én kb. ezt az összeget tettem hozzá.

A fékek, futóművek más kérdés, milyen szintüt teszel alá. Az összeg is változó...
Én csak azt mondtam, hogy a felár az mondjuk Tomi GT-jének "majd nem" a kinti ára, ami már elég húzos összeg. Ráadásul (ez most csúnya lesz) : a 400 LE felett szerintem már bűvészkedni kell az úton tartáshoz, vagy a számítógép szabályoz állandóan vissza (gyakorlatilag erre az értékre...) .

Nem hiszem, hogy ez a gép rosszul menne akár pályán is, igaz LE-ben kevesebb, hisz alig több mint 550 le....
http://www.popularhotrodding.com/featur ... ustang_gt/

ez pedig, hogy 600Le fölé is mehet a régi blokk:
http://www.mustangandfords.com/techarti ... icant.html

Ezek a gépek, biztos 1/2 árasak és még is közel azonons menetteljesítményre képesek...
(mi esőben kis emelkedőn 3.ban alig tudunk elindulni és ez a mi "picikénk" hol van a 600 Le-től?..)

(na most felpiszkáltok és belevetem magam a Ford rejtelmeibe és a végén még írok ezekről a tuning gépekről, bár szerintem egy 427, 428, 429-es blokkos régi Mustang hihetetlen jól kell, hogy menjen, hisz a tömege kisebb, mint a miénk, de nagyobb a motorja...

Avatar
LeMans67
Városi versenyző
Hozzászólások: 2314
Csatlakozott: 2007.07.03 7:34

Hozzászólás Szerző: LeMans67 » 2007.08.06 14:38

Egy dolog szól nagyon a drága új mellett: a GARANCIA. Bár ezt itthon megnézném, hogy érvényesítenéd. Nem nagyon hinném, hogy lenne ember, szervíz, aki egy ilyen géphez hozzá tudna és merne nyúlni...

Avatar
TomiTomi
Admin
Hozzászólások: 22126
Csatlakozott: 2007.05.23 20:10
Tartózkodási hely: Budapest
Kapcsolat:

Hozzászólás Szerző: TomiTomi » 2007.08.06 14:55

LeMans67 írta:Egy dolog szól nagyon a drága új mellett: a GARANCIA. Bár ezt itthon megnézném, hogy érvényesítenéd. Nem nagyon hinném, hogy lenne ember, szervíz, aki egy ilyen géphez hozzá tudna és merne nyúlni...
Azért nemcsak. A SuperSnake ennek készült, ha Te elkezded a 67es autódat új futóművel, motorral tuningolni, akkor elértékteleníted az eredeti autót. Kár érte. (És balesetbe véletlenül se kerülj a régivel...)

Avatar
LeMans67
Városi versenyző
Hozzászólások: 2314
Csatlakozott: 2007.07.03 7:34

Hozzászólás Szerző: LeMans67 » 2007.08.06 15:28

Na jó, most hogy fellendült a topic, már nem kell piszkálnom a Ford-osokat:

Igen, gyönyörű a Snake, de szerintem akkor is drága. Ráadásul nekem a fórum kezdő oldalán látható Mustang a legjobban eltalált. Nem kell más kinézet szvsz.
Egy régit én szívesen megépítettnék modern fék és futóművesre, esetleg egy bukócső sem ártana, de nem az csúnya megoldásos, hanem az izlésesen alig látszik, mert elburkolt változat. A 4 pontos bizonsági öves modern ülésekkel, egészen jó kis gép lenne és légzsákos dolgok nem kelleneének bele, még is bizonságosabb lenne. Tehát csak a régi karosszéria, motor és belsőtér maradna meg. Így lenne egy jól és biztonságosan használható gyönyörű régi autóm. Ez sem kevés pénzbe kerülne, de élmény lenne vele autózni. Igaz engem nem izgat 400 LE fölötti motor. Bár csücsültem olyanba és hihetlten jól ment, nagy élmény volt, de napira nem használható, esőben megáll a világ...

Avatar
Schmidi
Úrvezető
Hozzászólások: 488
Csatlakozott: 2007.05.23 15:24

Hozzászólás Szerző: Schmidi » 2007.08.06 15:29

LeMans67 írta:Bár csücsültem olyanba és hihetlten jól ment, nagy élmény volt, de napira nem használható, esőben megáll a világ...
Dehogy áll meg, csak épp egy másik irányba indul el ;)

Avatar
LeMans67
Városi versenyző
Hozzászólások: 2314
Csatlakozott: 2007.07.03 7:34

Hozzászólás Szerző: LeMans67 » 2007.08.06 15:35

Schmidi írta: Dehogy áll meg, csak épp egy másik irányba indul el ;)
Nem azt mondtam, hogy nem élvezet, ha ÜRES az út, de mondjuk egy városi fogalomban, mikor elindulsz és kezdesz keresztbe állni a 80 e dodos géppel, hát az elég leizzadós. Ha számítógép leszabályoz, akkor meg minek ilyen erős gép? Hol a vezetés élménye? Bár mondjuk az is tud aranyos lenni, mikor mindenki azt várja, hogy na akkor most csúszol és simán elindulsz...(Opel kipörgésgátló jópofa télen, mikor hegynek kell indulni, nem csúszkál, nem kapar, csak simán indulok, de amint van tér már kapcsolom is le és csússzunk - aztán kapok a fejemre, hogy legalább szóljak, mielött csúszok...)

Avatar
TomiTomi
Admin
Hozzászólások: 22126
Csatlakozott: 2007.05.23 20:10
Tartózkodási hely: Budapest
Kapcsolat:

Hozzászólás Szerző: TomiTomi » 2007.08.06 15:42

Tényleg nem kell Super Snake-et venni. ;) Ott V6-os, hasonló :roll: kinézettel és sokkal kevesebb lóval. (És esőben még mindig elszállhat. ;))

Avatar
LeMans67
Városi versenyző
Hozzászólások: 2314
Csatlakozott: 2007.07.03 7:34

Hozzászólás Szerző: LeMans67 » 2007.08.06 15:52

TomiTomi írta:Tényleg nem kell Super Snake-et venni. ;) Ott V6-os, hasonló :roll: kinézettel és sokkal kevesebb lóval. (És esőben még mindig elszállhat. ;))
Nem ezt mondtam... :rage: Szép az is, de ha már Mustang akkor legyen v8-as. Én anno sem értettem minek a sor6. Tudom egy feleség autónak minek V8 és anno a jó nejek kaptak ilyen gépet a jó férjüktől.... :vezet:
Én csak arra céloztam, hogy ez a gép igazából már versenyautó. Innentől kezdve nem lenne rossz az ár, de ahhoz meg nem elég erős szvsz. Mert egy tuning Viper letolja. (ha pedig tuning egy gép akkor a másik tuninggal hasonlítsuk - bár én sosem indulnék be egy Vipertől, vagy egy modern Corvette-től - mondom én a GM-es -, míg egy szép Mustang megmozgat! )
A TE Mustangod is nagyon tetszik, bár én nekem a fehér és rajta a két kék csíkosra kattanok, mert az ritkaság és emlékeztet a Cobra (Falcon XC) festésére.

Válasz küldése