Ford Shelby GT
Moderátorok: TomiTomi, StangMan
- TomiTomi
- Admin
- Hozzászólások: 22128
- Csatlakozott: 2007.05.23 20:10
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Ford Shelby GT
Mindazoknak, akik Shelby GT-H-ról álmodnak és nem akarnak használt bérautót, azoknak készül a Shelby GT. A kocsi csak feketében és fehéren készül, s mindkettőn ezüst csíkok vannak.
Bár úgy hírdették, hogy a GT-H normál vásárlóknak szánt verziója, van néhány feltünő különbség: más a motorháztető és mások a felnik. Sőt a GT kapható kézi váltóval is. Az automata viszont nem kapja meg a rövidebb difit, a kézi váltós igen. Kicsit nehezen követhető üzletpolitika...
Bár úgy hírdették, hogy a GT-H normál vásárlóknak szánt verziója, van néhány feltünő különbség: más a motorháztető és mások a felnik. Sőt a GT kapható kézi váltóval is. Az automata viszont nem kapja meg a rövidebb difit, a kézi váltós igen. Kicsit nehezen követhető üzletpolitika...
- TomiTomi
- Admin
- Hozzászólások: 22128
- Csatlakozott: 2007.05.23 20:10
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Megmondom őszintén, hogy mikor először láttam ezt az autót, azt gondoltam magamban, hogy csak egy újabb Mustang valamilyen body kittel. Asszem ez leginkább azt mutatja, hogy igen hiányosak voltak az ismereteim a korai Mustangokról.
Az áprilisi Motor Trend a 2007es Shelby GT-t egy 66os GT350-nel együtt mutatja be. Nagyon szép képek készültek mindkét autóról.
És nagyon látszik, hogy abszolut retro a Shelby GT.
Az áprilisi Motor Trend a 2007es Shelby GT-t egy 66os GT350-nel együtt mutatja be. Nagyon szép képek készültek mindkét autóról.
És nagyon látszik, hogy abszolut retro a Shelby GT.
- TomiTomi
- Admin
- Hozzászólások: 22128
- Csatlakozott: 2007.05.23 20:10
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
2008ra a fehér és fekete mellé jött egy új szín és karosszériaforma.
És a Totalcaron is: Shelby GT vászontetővel (a cikk egyetlen előnye, hogy magyarul van... )
És a Totalcaron is: Shelby GT vászontetővel (a cikk egyetlen előnye, hogy magyarul van... )
- TomiTomi
- Admin
- Hozzászólások: 22128
- Csatlakozott: 2007.05.23 20:10
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Egy összehasonlító teszt a Car & Driver-nél: 2007 Ford Mustang Shelby GT v 2007 Mazda RX-8 v 2007 Nissan 350Z v 2008 Audi TT 2.0T - Comparison Tests
És hogy a poént lelőjem egyből:
Car & Driver írta:4. hely: 2007 Ford Mustang Shelby GT
3. hely: 2007 Nissan 350Z
2. hely: 2008 Audi TT 2.0T
1. hely: 2007 Mazda RX-8
a módosítások:
320 lóerős motor (300ról), 447Nm nyomaték (434ről), 2,5 cm-rel ültetett futómű, keményebb "gátlók" elől, kemény szilentek, toronymerevítés...
elolvastam a tesztet, és nekem érdekes, hogy 5.2-t mértek gyorsulásra, ami annyi, mint amit a sima GT automata változatára mérnek jellemzően... a kéziváltós sima Mustang GT 5.0-5.1et gyorsul a mérések szerint...
érdekes, hogy elsősorban nem is a hátsó merevhídat kifogásolták a tesztelők, hanem az első futóműre mondták, hogy szar.
fura, de a sima Mustang GT-jénél sokkal roszabb fékhatást mértek vele (70-rol 0-ra 19lábbal állt meg hoszabb úton a Shelby... és ez nem kevés... )
még annyit, hogy a 4dik helyezett shelbyt 2 pont választotta el a 3dik helyezett 350Z-től... ami viszont egy nagyon nagyon dícsért autó
és még egy dolog ami engem igazandiból meglepett... a Mustangon 4évszakos gumik voltak... aki egy picit is járatos a gumik világában az tudja, hogy a 4évszakos gumit arra kell húzni, aki kitalálta... se igy nem jó, se úgy... ez azért nagy hátrányt jelentett
szóval ammondó, hogy valszeg nem voltak optimálisak a tesztelési körülmények a Shelby GT esetében, kiváncsi leszek ha esetleg máshol is tesztelik, akkor is hasonlóak lesznek az eredmények vagy sem...
320 lóerős motor (300ról), 447Nm nyomaték (434ről), 2,5 cm-rel ültetett futómű, keményebb "gátlók" elől, kemény szilentek, toronymerevítés...
elolvastam a tesztet, és nekem érdekes, hogy 5.2-t mértek gyorsulásra, ami annyi, mint amit a sima GT automata változatára mérnek jellemzően... a kéziváltós sima Mustang GT 5.0-5.1et gyorsul a mérések szerint...
érdekes, hogy elsősorban nem is a hátsó merevhídat kifogásolták a tesztelők, hanem az első futóműre mondták, hogy szar.
fura, de a sima Mustang GT-jénél sokkal roszabb fékhatást mértek vele (70-rol 0-ra 19lábbal állt meg hoszabb úton a Shelby... és ez nem kevés... )
még annyit, hogy a 4dik helyezett shelbyt 2 pont választotta el a 3dik helyezett 350Z-től... ami viszont egy nagyon nagyon dícsért autó
és még egy dolog ami engem igazandiból meglepett... a Mustangon 4évszakos gumik voltak... aki egy picit is járatos a gumik világában az tudja, hogy a 4évszakos gumit arra kell húzni, aki kitalálta... se igy nem jó, se úgy... ez azért nagy hátrányt jelentett
szóval ammondó, hogy valszeg nem voltak optimálisak a tesztelési körülmények a Shelby GT esetében, kiváncsi leszek ha esetleg máshol is tesztelik, akkor is hasonlóak lesznek az eredmények vagy sem...
-= '87 Ford Mustang GT =-
Enyém volt a -= Millenium Falcon =- is, de eladtam egy csávónak akinek volt egy bazi nagy, szőrös majma...
állítólag lenyomták vele a Birodalmat :sziapici:
Enyém volt a -= Millenium Falcon =- is, de eladtam egy csávónak akinek volt egy bazi nagy, szőrös majma...
állítólag lenyomták vele a Birodalmat :sziapici:
- TomiTomi
- Admin
- Hozzászólások: 22128
- Csatlakozott: 2007.05.23 20:10
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Ez egy mánia odaát. Az enyém is olyannal jött és elég hamar lecseréltam őket.StangMan írta:és még egy dolog ami engem igazandiból meglepett... a Mustangon 4évszakos gumik voltak... aki egy picit is járatos a gumik világában az tudja, hogy a 4évszakos gumit arra kell húzni, aki kitalálta... se igy nem jó, se úgy... ez azért nagy hátrányt jelentett
StangMan írta:szóval ammondó, hogy valszeg nem voltak optimálisak a tesztelési körülmények a Shelby GT esetében, kiváncsi leszek ha esetleg máshol is tesztelik, akkor is hasonlóak lesznek az eredmények vagy sem...
Kíváncsi vagyok, hogy mennyi teszt lesz még. Az autó limitált és az utcai ára 45e $ körül (lista :35e $) van.
Egyik svájci kereskedőnél:
Ok, abbahagyom már...
Car & Driver
Gyökér banda! Annyira akarják mutatni, hogy elfogulatlanok a hazai vasakkal kapcsolatban, hogy inkább eleve negatívan állnak hozzá.
TT kuki? Olyan mint az MX-5. Rendes nemi identitással egy férfi egyiket sem vezeti. Talán az új TT-t már inkább, bár nekem egy sz@r a kettő.
Az RX-8 csak amerikában menő(?). A fiatal ricerek verdája. Itthon tisztes 40-50-es nők tekernek vele.
350Z? Mikor megtudtam, hogy milyen nehéz tohonya disznó elég rendesen kiröhögtem. Nehezebb mint a Mustangom!
De nem tudom mit dühöngök. Kezdem utálni az autós médiumokat.
Egyre metroszexuálisabb világunkban egy maszkulin verda már lassan ciki.
Gyökér banda! Annyira akarják mutatni, hogy elfogulatlanok a hazai vasakkal kapcsolatban, hogy inkább eleve negatívan állnak hozzá.
TT kuki? Olyan mint az MX-5. Rendes nemi identitással egy férfi egyiket sem vezeti. Talán az új TT-t már inkább, bár nekem egy sz@r a kettő.
Az RX-8 csak amerikában menő(?). A fiatal ricerek verdája. Itthon tisztes 40-50-es nők tekernek vele.
350Z? Mikor megtudtam, hogy milyen nehéz tohonya disznó elég rendesen kiröhögtem. Nehezebb mint a Mustangom!
De nem tudom mit dühöngök. Kezdem utálni az autós médiumokat.
Egyre metroszexuálisabb világunkban egy maszkulin verda már lassan ciki.
Az egy elég jó kis autó... jól is megy, jó all-arounder...Bandit írta:350Z? Mikor megtudtam, hogy milyen nehéz tohonya disznó ...
a cikk különösebben nem izgat, mert van direkt osszehasonlító cikkem is... én dícséretnek veszem, hogy a két autót azonosra értékelték, pedig a Mustang jóval "faragatlanabb"... de ezért szeressük
A hozzászólást 1 alkalommal szerkesztették, utoljára StangMan 2007.10.24 6:44-kor.
-= '87 Ford Mustang GT =-
Enyém volt a -= Millenium Falcon =- is, de eladtam egy csávónak akinek volt egy bazi nagy, szőrös majma...
állítólag lenyomták vele a Birodalmat :sziapici:
Enyém volt a -= Millenium Falcon =- is, de eladtam egy csávónak akinek volt egy bazi nagy, szőrös majma...
állítólag lenyomták vele a Birodalmat :sziapici: