Hm, 900 lóerős kocsin 245-ös gumi, 11"-os fékkel, C4-es váltóval...
Mindenre költöttek csak épp arra nem amire a legjobban kellett volna.
Re: 65 Fastback
Elküldve: 2013.07.03 15:18
Szerző: GTPeti
Gondolom, show-car-nak, promóciós autónak építették és utánfutón húzgálják egyik kiállításról a másikra, így nem kell se fék, se váltó. Egyébként szép lett és érdekes tanulmány.
Re: 65 Fastback
Elküldve: 2013.07.03 16:46
Szerző: medbali
GTPeti írta:Gondolom, show-car-nak, promóciós autónak építették és utánfutón húzgálják egyik kiállításról a másikra, így nem kell se fék, se váltó. Egyébként szép lett és érdekes tanulmány.
A külsőben belsőben nincs hiba tényleg jól néz ki.
Re: 65 Fastback
Elküldve: 2013.07.05 9:25
Szerző: Stierg
Szép és értelmetlen de mindenki mást szeret
Re: 65 Fastback
Elküldve: 2013.07.05 11:27
Szerző: GTPeti
Igen
Ezek az autók image boosterek, csak azért készülnek, hogy felhívják a figyelmet egy-egy tuning műhelyre. Esetleg van néhány nagyon gazdag gyűjtő, aki megépítteti, majd elteszi az óriási garázsba megcsodálni. Mást úgysem tud vele, mert gyakorlatilag helyben pörögne az autó, ha megpróbálna elindulni, vagy az első kanyarban egy elmért gázadásnál kárba veszne az évekig tartó építés.
Szerintem, Resto-mod-ban 500 lóerő körül van az a felső határ, ami még kezelhető. Ennél több lóerő már csak egy jól hangzó adat, nem, vagy csak alig lehet az útra vinni.