Na, jó ez a topik, legalább idehányhatom a japánótó projektjeimet
Nézzétek, milyen kafa a honda benzinbetöltő csonkja
Ez az egész téma persze úgy kezdődött, hogy átcsattogtam lakatos Imihez, hogy ugyan cserélné már ki a két hátsó sárvédőívet. Aztán még eszembe jutott, hogy ha már ott kotorászik, akkor megtekinthetné a benzinbetöltő helyét is, merthogy leginkább rozsdás levegőt láttam a helyén, némi festékkel.
Na, Imi ügyesen ki is cserélte a külső lemezt, aztán megörvendeztetett a hírrel, hogy a doblemez is rommá van rohadva azon a környéken, továbbá a betöltő csonkról is hiányzik a lemez, ami a csavarjait tartaná
Viszont elrettent attól a csőkígyótól, amit látott ott betöltőcső címén, mivel egy rahedli szuszogó és visszafolyó cső (fém!) kanyarog összevissza és tűnik el az üzemanyagtartály láthatatlan részein. Lelki szemei előtt megjelent, hogy ha lejjebb engedi a tankot, hogy hozzáférjen a likhoz, mindjárt jól el fog törni pár csövecskét, tehát inkább ránk hagyta, hogy szedjük le a tankot és a javítandó csövet is, törögesse mindenki a saját szarját össze, ugye
. Egy délelőtt alatt kibányásztuk, és voltaképpen jól tettük, mert láthattuk, hogy a csőkígyót a kasznihoz rögzítő konzol is érdekesen néz ki, imígyen:
Szerencsére Imi könnyedén rálegyintett, hogy simán megoldja a gondot, szóval végül is megnyugodtunk.
De ha már lenn van a tank, akkor kicseréljük az összes gumi benzincsövet, meg lefújjuk a tartály tetejét hogy ne rozsdásodjon, meg beleteszem a frissiben vásárolt benzinszivattyút (a motortérben lévő univerzális helyett), szóval ismét jól szórakozunk.
Aztán már csak a küszöböt kell kicserélni, és a tetőt megjavítani a tetőablak körül, utána már fényezhetem is
Tanulom buzgón a fényezést ám, már nekiálltam a nemrég beszerzett 14-es acélfelnik fényezésének, az alapozáson túl vagyok. Hát, van mit gyakorolni. Bár Imi azt mondja, szerinte nem pont felnin kellett volna kezdeni a gyakorlást.