Egyébként nem az ördög műve a váltó, szóval semmi olyan amit ha szétszedsz, ne tudnád ugyanúgy visszarakni.somi írta:Gyere, szétszedjük, az összerakás sem reménytelen, ha jól megfigyeljük a dolgokat. A diagnózis és javítás ..... hát ...... izéGTPeti írta:ok, köszi! megnézem neten és letöltöm.
Én sajnos nem vagyok műszaki ember, így marad a szerelő, de nektek drukkolok, hogy minden szépen összeálljon.
AODE váltó jóságai
Moderátorok: TomiTomi, StangMan
- somi
- Városi versenyző
- Hozzászólások: 3643
- Csatlakozott: 2007.11.01 22:36
- Tartózkodási hely: Budapest
Ezért mondom, hogy újra összerakni nem reménytelen, ha szép sorban szeded szétFheky írta:Egyébként nem az ördög műve a váltó, szóval semmi olyan amit ha szétszedsz, ne tudnád ugyanúgy visszarakni.somi írta:Gyere, szétszedjük, az összerakás sem reménytelen, ha jól megfigyeljük a dolgokat. A diagnózis és javítás ..... hát ...... izéGTPeti írta:ok, köszi! megnézem neten és letöltöm.
Én sajnos nem vagyok műszaki ember, így marad a szerelő, de nektek drukkolok, hogy minden szépen összeálljon.
Re:
Nahát!!! Hogy rohan az idő, tegnap már a kezembe is kaptam. (Biztos valami hajtás pajtás hozta)doGmAI írta:Vettem egy Ford Rotunda 007-00085-öt. Ha majd hazaér, és kiderül, hogy mi mindent tud, akkor majd mondom tovább.....
Az van a dobozra írva kívülről:
E4OD 1989-94
AODE 1992 only
AXOD-E 1991&1992
AXODE/AX4S 1993 & up
AX4N 1993 & up
E4OD -'95/ 1995 & up
AODE 1993 & up
4R70W 1993 & up
4R44E/4R55E 1995 & up
CD4E 1993 & up
Model dependent 1996 & up
Ez volt az alapkészlet. Viszont a korábbi tulaj megvette hozzá a frissítéseket is, ami további sok kábelt, és további sok előlapot tartalmaz:
Az előlapok:
MLP Sensor
TR/MLP Sensor
digital TR Sensors
AODE
AXOD-E
AX4N
4R44E/4R55E
CD4E
E4OD
E4OD -'95/
A további kábelek meg vagy nyolcan vannak....
Úgyhogy most Örülünk Vincent!!!!
Hazug disznó! (2011. évi XVI. Tv.)
1976 Mustang-II Ghia Silver Edition Luxury Ghia Group 171 V6
1989 Escort pony (2dr) 1.9L I4 (R.I.P)
1990 Escort LX (4 dr) 1.9L I4 (R.I.P)
1992 Mercury Sable LS Wagon 232 V6 (ex)
1992 Tempo GL (4dr) 2.3L I4
1976 Mustang-II Ghia Silver Edition Luxury Ghia Group 171 V6
1989 Escort pony (2dr) 1.9L I4 (R.I.P)
1990 Escort LX (4 dr) 1.9L I4 (R.I.P)
1992 Mercury Sable LS Wagon 232 V6 (ex)
1992 Tempo GL (4dr) 2.3L I4
- MrMach1
- Kényelmesen krúzoló
- Hozzászólások: 1352
- Csatlakozott: 2007.07.07 3:16
- Tartózkodási hely: Szolnok
Re: AODE váltó jóságai
3 hónap?
hm....
Annyi idő alatt a szél is ide fújja.
De azért jó cuccnak tűnik!
hm....
Annyi idő alatt a szél is ide fújja.
De azért jó cuccnak tűnik!
[color=#FC8023]1978 Ford MustangII Mach1 302 T-Top[/color]
Re: AODE váltó jóságai
Ez mit csinál? Hibakód olvasó?
Képzeljétek, csoda történt. Teljesen megjavult a váltó, legalábbis két részletben kb. 100km-t mentem vele, város, autópálya, országút és egyszer sem rántott, illetve hozta a topic elején leírt hibát...
Képzeljétek, csoda történt. Teljesen megjavult a váltó, legalábbis két részletben kb. 100km-t mentem vele, város, autópálya, országút és egyszer sem rántott, illetve hozta a topic elején leírt hibát...
- somi
- Városi versenyző
- Hozzászólások: 3643
- Csatlakozott: 2007.11.01 22:36
- Tartózkodási hely: Budapest
Re: AODE váltó jóságai
Na. Ezek szerint nem kell ezeket a javításokat elsietni.
Re: AODE váltó jóságai
Junoszty TV? Puff egy füles jobbróó
-= '87 Ford Mustang GT =-
Enyém volt a -= Millenium Falcon =- is, de eladtam egy csávónak akinek volt egy bazi nagy, szőrös majma...
állítólag lenyomták vele a Birodalmat :sziapici:
Enyém volt a -= Millenium Falcon =- is, de eladtam egy csávónak akinek volt egy bazi nagy, szőrös majma...
állítólag lenyomták vele a Birodalmat :sziapici:
Re: AODE váltó jóságai
Pedig bele sem rúgtam...
Na, majd meglátjuk, hogy a nyári melegbenm, hogy teljesít...
Na, majd meglátjuk, hogy a nyári melegbenm, hogy teljesít...
Re: AODE váltó jóságai
Nem egészen. A váltóban lévő elektromos rendszereket tesztelegetheted, mérheted végig vele a váltó megbontása nélkül. Esetlegesen a solenoidokat is ki-be kapcsolhatod, szóval a kocsi elektomos rendszerétől függetlenül végig klikkelgetheted a váltót. Ha jól sejtem. Még nem vagyok benne egészen biztos. Hogy mérni lehet vele, az egyszer tutti.GTPeti írta:Ez mit csinál? Hibakód olvasó?...
Re: AODE váltó jóságai
Na, tegnap végre sikerült kipróbálni a szerkezetet.
Azt tudja, hogy álló helyzetben egy ellenállásmérő, illetve egy feszültségmérő segítségével meg tudod mérni, hogy az adott váltó adott részegysége a gyár által meghatározott értékeken belüli értékeket mutat-e. Amennyiben igen, (Mint az én esetemben) akkor vélhetőleg mechanikai hibája van a váltónak, azaz szét kell borítani. Lehet hallani a solenoidok csattogását is a teszt sroán.
Tud viszont olyant is, hogy menet közbeni tesztelés.
Én például tegnap azt csináltam vele, hogy miután jól megmelegítettem a kocsit, elindultam vele. (Elindultam volna) A transmission testeren Direkt 1-est kapcsoltam, amire nem történt semmi, mármint nem indultunk el. Ekkor direkt 2-est tettem, és remekül megindultunk. Szépen váltotta (mármint amikor átkapcsoltam) 3-asba, és a 4-et is remekül vette. Ugyanígy visszafelé. Az 1-es és a "R"átra viszont nem megy. Úgyhogy most megyek egy ismerőshöz, megkérdezem, hogy nincs-e neki használt, kicsit kopott lamellája elegendő, amivel össze lehet rakni a váltót.
Utána meg: majd
Tudom, a javítás részt dokumentáljam fotókkal.....
Ja, és a kocsi remekül indul fix 3-ban, és fix 4-ben is:)
Azt tudja, hogy álló helyzetben egy ellenállásmérő, illetve egy feszültségmérő segítségével meg tudod mérni, hogy az adott váltó adott részegysége a gyár által meghatározott értékeken belüli értékeket mutat-e. Amennyiben igen, (Mint az én esetemben) akkor vélhetőleg mechanikai hibája van a váltónak, azaz szét kell borítani. Lehet hallani a solenoidok csattogását is a teszt sroán.
Tud viszont olyant is, hogy menet közbeni tesztelés.
Én például tegnap azt csináltam vele, hogy miután jól megmelegítettem a kocsit, elindultam vele. (Elindultam volna) A transmission testeren Direkt 1-est kapcsoltam, amire nem történt semmi, mármint nem indultunk el. Ekkor direkt 2-est tettem, és remekül megindultunk. Szépen váltotta (mármint amikor átkapcsoltam) 3-asba, és a 4-et is remekül vette. Ugyanígy visszafelé. Az 1-es és a "R"átra viszont nem megy. Úgyhogy most megyek egy ismerőshöz, megkérdezem, hogy nincs-e neki használt, kicsit kopott lamellája elegendő, amivel össze lehet rakni a váltót.
Utána meg: majd
Tudom, a javítás részt dokumentáljam fotókkal.....
Ja, és a kocsi remekül indul fix 3-ban, és fix 4-ben is:)
- somi
- Városi versenyző
- Hozzászólások: 3643
- Csatlakozott: 2007.11.01 22:36
- Tartózkodási hely: Budapest
Re: AODE váltó jóságai
Te, és olyan létezik, hogy csattog szépen a mágneskapcsoló, és mégsem jó a feszültség? Merthogy a mágneskapcsoló az nem tud kicsit vagy nagyot kapcsolni, csak kapcsolni vagy nem kapcsolni, nem? Akkor meg minek mérni? Vagy mást mér?
A menet közbeni teszt is vicces, hát már csak észreveszi az ember ha nincs rajta rükverc meg egyes ....
Na mindegy, biztos jó dolog ez, nekem kicsit vakításnak tűnik
A menet közbeni teszt is vicces, hát már csak észreveszi az ember ha nincs rajta rükverc meg egyes ....
Na mindegy, biztos jó dolog ez, nekem kicsit vakításnak tűnik
Re: AODE váltó jóságai
Nekem nem tűnik vakításnak. Diagnosztika. Ha már meglett volna nem hallgatok azokra, akik látatlanban megmondták, hogy mi a baja. (Akkor még volt előre is, meg hátra is) Nem veszek közel 70 dollárnyi olyan alkatrészt, amik most lehetséges, hogy felesleges portékának bizonyulnak. Még az is lehet, hogy nem adok ki 50K HUF-ot egy master overhaul kitért, amikor nekem csak az 1-es és a hátra menetet kell javítani a váltóban.
Most, hogy már van, mostmár majd lehetek okos.
Most, hogy már van, mostmár majd lehetek okos.
- somi
- Városi versenyző
- Hozzászólások: 3643
- Csatlakozott: 2007.11.01 22:36
- Tartózkodási hely: Budapest
Re: AODE váltó jóságai
Akkor király!
Próbálgatni kell sok váltón, aztán tapasztalati úton meggyőződni, hogy végül tényleg az lett-e a baja, amit a műszer mutatott.
Próbálgatni kell sok váltón, aztán tapasztalati úton meggyőződni, hogy végül tényleg az lett-e a baja, amit a műszer mutatott.