Láma vagyok , kérdezek...

Technikai megoldások, kérdések

Moderátorok: TomiTomi, StangMan

Avatar
Silver Ghia
Kényelmesen krúzoló
Hozzászólások: 1353
Csatlakozott: 2008.08.15 8:36
Tartózkodási hely: Piliscsaba

Re: Láma vagyok , kérdezek...

Hozzászólás Szerző: Silver Ghia » 2013.01.31 18:07

Csak C4 vagy AOD!

Avatar
ben88
Úrvezető
Hozzászólások: 160
Csatlakozott: 2011.12.14 21:19
Tartózkodási hely: Pilisborosjenő

Re: Láma vagyok , kérdezek...

Hozzászólás Szerző: ben88 » 2013.01.31 21:14

Köszönöm szépen mindenkinek, akkor szerintem benevezek egy bontott c4-re.

Avatar
GTPeti
Városi versenyző
Hozzászólások: 3325
Csatlakozott: 2008.05.19 9:33

Re: Láma vagyok , kérdezek...

Hozzászólás Szerző: GTPeti » 2013.11.03 11:23

Ebay-n nagyon igeretes turbo kiteket talaltam. Felcsigazott a gondolat, hogy megis tovabb lehetne lepni a motorommal.Milyen hatranyai lehetnek? Ha konzervativ a turbonyomas, mondjuk 7-8 psi, akkor mennyire utheti szet a motort?

Avatar
Bandit
Kényelmesen krúzoló
Hozzászólások: 1035
Csatlakozott: 2007.07.03 16:22

Re: Láma vagyok , kérdezek...

Hozzászólás Szerző: Bandit » 2013.11.09 13:07

GTPeti írta:Ebay-n nagyon igeretes turbo kiteket talaltam. Felcsigazott a gondolat, hogy megis tovabb lehetne lepni a motorommal.Milyen hatranyai lehetnek? Ha konzervativ a turbonyomas, mondjuk 7-8 psi, akkor mennyire utheti szet a motort?
A turbo jó móka, ráadásul instant teljesítmény növekedés. De az utólagossal kapcsolatban nekem instabil szó jut eszembe.
Még a gyári turbók is simán lefinganak, ha az ember nem figyel kellően.
Ráadásul komoly mértékű a hőtermelés/-terhelés, ami a szívó motorknál jóval alcsonyabb.
Emellett pl. a motor rugalmasságs jelentősen csökken, alacsony fodulatokon, ahol még a turbo nem üzemel. Ez egy gyári turboson kicsit más, mert ott igyekeznek kiküszöbölni.
Persze ezt csak a saját ismereteim alapján írom, SZVSZ inkább szívó motor.
Ha feltöltés akkor inkább kompresszor (autentikusabb és kevésbé érzékeny), de abban is megvannak a bukták. Kérdezd Chromlo-t bátran.
20 cylinders cca 600 HP and 900 Nm

Avatar
GTPeti
Városi versenyző
Hozzászólások: 3325
Csatlakozott: 2008.05.19 9:33

Re: Láma vagyok , kérdezek...

Hozzászólás Szerző: GTPeti » 2013.11.09 20:23

Ok, koszi. Kozben utanaolvastam, tenyleg rizikos. Akkor jo, ha van mellette egy kompresszor is es egy gondosan megepitett blokkon van. Egyebkent Chromlo irhatna a garaszaba, hogy halad a projekttel.

Avatar
Chromlo
Kényelmesen krúzoló
Hozzászólások: 944
Csatlakozott: 2007.07.03 9:06
Tartózkodási hely: Vecsés

Re: Láma vagyok , kérdezek...

Hozzászólás Szerző: Chromlo » 2013.11.11 8:58

GTPeti írta:Ok, koszi. Kozben utanaolvastam, tenyleg rizikos. Akkor jo, ha van mellette egy kompresszor is es egy gondosan megepitett blokkon van. Egyebkent Chromlo irhatna a garaszaba, hogy halad a projekttel.
Chromlo jól halad a projektel, csak annak nem sok köze van az autóhoz.

Avatar
GTPeti
Városi versenyző
Hozzászólások: 3325
Csatlakozott: 2008.05.19 9:33

Re: Láma vagyok , kérdezek...

Hozzászólás Szerző: GTPeti » 2013.11.14 8:28

:roll:

Avatar
Bandit
Kényelmesen krúzoló
Hozzászólások: 1035
Csatlakozott: 2007.07.03 16:22

Re: Láma vagyok , kérdezek...

Hozzászólás Szerző: Bandit » 2013.11.18 16:10

LeFORDítom: "Házépítés van..."

:monokli:
20 cylinders cca 600 HP and 900 Nm

Avatar
GTPeti
Városi versenyző
Hozzászólások: 3325
Csatlakozott: 2008.05.19 9:33

Re: Láma vagyok , kérdezek...

Hozzászólás Szerző: GTPeti » 2013.11.21 11:08

Ok, ertem :)

Avatar
Chromlo
Kényelmesen krúzoló
Hozzászólások: 944
Csatlakozott: 2007.07.03 9:06
Tartózkodási hely: Vecsés

Re: Láma vagyok , kérdezek...

Hozzászólás Szerző: Chromlo » 2014.03.17 22:01

Meg tudná valaki mondani, hogy a 7.5ös és a 8.8as hídban a csapágyak ugyanakkorák e...? Konkrétan a behajtás oldali érdekelne.

Avatar
Chromlo
Kényelmesen krúzoló
Hozzászólások: 944
Csatlakozott: 2007.07.03 9:06
Tartózkodási hely: Vecsés

Re: Láma vagyok , kérdezek...

Hozzászólás Szerző: Chromlo » 2014.03.20 21:29

Chromlo írta:Meg tudná valaki mondani, hogy a 7.5ös és a 8.8as hídban a csapágyak ugyanakkorák e...? Konkrétan a behajtás oldali érdekelne.
Akkor én. Igen úgyanaz...

Avatar
pfantom
Úrvezető
Hozzászólások: 89
Csatlakozott: 2014.08.12 16:17

Re: Láma vagyok , kérdezek...

Hozzászólás Szerző: pfantom » 2015.07.20 8:53

2005 2009 V8 GT

Ezekben az autókban létezik olyan amiben van menetstabilizátor?Gyártatok ilyent,ha igen akkor annak külön kapcsoló gombja van?
Honnan tudom,hogy van e benne?
ABS és kipörgésgátló TCS az mindegyikben gyárilag van.

Fedélzeti kompjúter valamelyikben van valamelyikben nincs? Itt mi a különbség utólag beszerelhető? Vagy teljesen más a műszerfal?

Avatar
TomiTomi
Admin
Hozzászólások: 22126
Csatlakozott: 2007.05.23 20:10
Tartózkodási hely: Budapest
Kapcsolat:

Re: Láma vagyok , kérdezek...

Hozzászólás Szerző: TomiTomi » 2015.07.23 20:38

Tudtommal csak kipörgésgátló van bennük. ESP a fészlift után jött.

A GTben van LSD, azaz részleges sperr.

Csak prémium kivitelt ismerem jól, abban van "komputer", de az is csak kb annyit tud, hogy számolja az átlagfogyasztást. A prémium műszerfalnál még 125 árnyalatból választhatsz szint a műszerfalvilágításnak...

Avatar
Twister1969
Kabóca
Hozzászólások: 8
Csatlakozott: 2017.11.03 10:35
Tartózkodási hely: Sződliget

Re: Láma vagyok , kérdezek...

Hozzászólás Szerző: Twister1969 » 2017.11.06 13:55

Sziasztok,

Egy hónapja vagyok boldog tulaja egy Mustang GT 5.0-nak, és meglepődve láttam nincs benne gyárilag mankókerék mint az USA-ban, csak gumijavító szett. A FORD szerint Európába nem is hoznak ilyet, és a performance szett miatt nem is biztos, hogy felmenne a szélesebb féknyergeim miatt. Tud valaki segíteni, hogyan tudnék mégis gyári pótkereket szerezni? A helye elvileg megvan a csomagtartó alján...

Köszi, ha valaki segít, üdv
Twister


Válasz küldése