Láma vagyok , kérdezek...

Technikai megoldások, kérdések

Moderátorok: TomiTomi, StangMan

Avatar
baaroo
Kabóca
Hozzászólások: 34
Csatlakozott: 2009.04.16 20:45
Tartózkodási hely: Érd

Hozzászólás Szerző: baaroo » 2010.07.04 10:20

Sziasztok! Érsdeklődnék, hogy hol találok olyan szerelőt, aki hibakódot tud kiolvasni a 95' V6 pacimból? Időnként és rendszertelenül felgyullad a "Check engine" minden látható, vagy érezhető hiba nélkül. Akár másnap, vagy 3 hét használat után. Láma?
Mustang - forever!

Avatar
Bandit
Kényelmesen krúzoló
Hozzászólások: 1035
Csatlakozott: 2007.07.03 16:22

Hozzászólás Szerző: Bandit » 2010.07.07 9:04

baaroo írta:Sziasztok! Érsdeklődnék, hogy hol találok olyan szerelőt, aki hibakódot tud kiolvasni a 95' V6 pacimból? Időnként és rendszertelenül felgyullad a "Check engine" minden látható, vagy érezhető hiba nélkül. Akár másnap, vagy 3 hét használat után. Láma?
Van egy hibakód listám. Meg villogtatás metódusa. két lábat kell a szervízstekker összekötni 2-szer rádni a gyújtást és elkezd a "Check Engine" lámpa villogni. Kb. ennyi.

Avatar
burnoczky
Kényelmesen krúzoló
Hozzászólások: 628
Csatlakozott: 2010.01.13 23:11
Tartózkodási hely: Hatvan / Délpest

Hozzászólás Szerző: burnoczky » 2010.07.07 18:47

baaroo írta:Sziasztok! Érsdeklődnék, hogy hol találok olyan szerelőt, aki hibakódot tud kiolvasni a 95' V6 pacimból? Időnként és rendszertelenül felgyullad a "Check engine" minden látható, vagy érezhető hiba nélkül. Akár másnap, vagy 3 hét használat után. Láma?
nekem már kb 2hónapja világít egyfolytában.. nekem a bioetanoltól gyulladt ki, de semmi baja szerintem legalább is...

Avatar
Havika
Kabóca
Hozzászólások: 32
Csatlakozott: 2010.02.01 18:23
Tartózkodási hely: Üllés

Hozzászólás Szerző: Havika » 2010.07.28 18:00

Mikor megvettem a lincoln-t feltűnt, hogy a biztonsági övet akármilyen gyorsan rángatom nem akar hirtelen befékezni. Akárhogy rángatom csak szabadon fut. Kivéve a helyéről viszont tökéletesen működik, visszarakva megint rángathatom, nem csinál semmi jót. Felmerült bennem a gyanú, hogy ez ilyen lehet gyárilag és csak akkor fékezi be az övet, ha "baj" van.
Vélemények? Ötletek?
Néha kicsit félek, hogy egy esetleges ütközésnél rongybabaként szállnék ki a szélvédőn. :aaaaaa:

Avatar
TechPeti
Úrvezető
Hozzászólások: 149
Csatlakozott: 2009.10.07 13:51
Tartózkodási hely: Veszprém

Hozzászólás Szerző: TechPeti » 2010.07.28 20:09

Megnyugothatsz,ez ilyen. Ezt én is benéztem,igaz nekem csak a hátsók ilyenek. Szét is szedtem megnézni mi lehet a baja.
Szóval így működik: Van egy kis ólomsúly felfüggesztve ami erős fékezésnél előre lendűl és megnyom egy kis lemezt ami megaksztja az öv kilincskerekét
ami így nem tud tovább fordulni.

Na ez nem lessz kontakthibás.
TechPeti

Avatar
Bandit
Kényelmesen krúzoló
Hozzászólások: 1035
Csatlakozott: 2007.07.03 16:22

Hozzászólás Szerző: Bandit » 2010.07.30 11:23

Havika írta:Mikor megvettem a lincoln-t feltűnt, hogy a biztonsági övet akármilyen gyorsan rángatom nem akar hirtelen befékezni. Akárhogy rángatom csak szabadon fut. Kivéve a helyéről viszont tökéletesen működik, visszarakva megint rángathatom, nem csinál semmi jót. Felmerült bennem a gyanú, hogy ez ilyen lehet gyárilag és csak akkor fékezi be az övet, ha "baj" van.
Vélemények? Ötletek?
Néha kicsit félek, hogy egy esetleges ütközésnél rongybabaként szállnék ki a szélvédőn. :aaaaaa:
Hehe! Ezt mindenki beszopja. :)

Én is agyaltam rajta. Nagy okosság. Sosem fojtogat vagy dörzsöl az öv.

"Milyen kár, hogy a régi jó dolgokból mára már semmi sem maradt." :)

Avatar
GTPeti
Városi versenyző
Hozzászólások: 3325
Csatlakozott: 2008.05.19 9:33

Hozzászólás Szerző: GTPeti » 2010.07.31 21:15

Igen, ezt én is megettem, már övet akartam cseréltetni, amikor kiderült, hogy ez így működik :D

Avatar
somi
Városi versenyző
Hozzászólások: 3643
Csatlakozott: 2007.11.01 22:36
Tartózkodási hely: Budapest

Hozzászólás Szerző: somi » 2010.08.17 17:33

A pónin tegnap az igencsak alacsony tartományba csúszott átmenetileg az olajnyomás. Lehet ez csupán attól, hogy az olaj minimum szinten volt, és hosszú emelkedőn menten felfelé? :luzer:

Ennyire még sose ment le ...

Egyenes szakaszba érve az általam elfogadható tartományba (felső harmad) állt vissza a mutató.

Avatar
Silver Ghia
Kényelmesen krúzoló
Hozzászólások: 1353
Csatlakozott: 2008.08.15 8:36
Tartózkodási hely: Piliscsaba

Hozzászólás Szerző: Silver Ghia » 2010.08.18 18:21

Az olaj nyomásmérő gomba a blokk elejében helyezkedik el, úgyhogy lehet.
Azért gondolom a piros figyelmeztető lámpa még nem világított?
Mindazonáltal tessék feltölteni olajjal! :mech:

Avatar
somi
Városi versenyző
Hozzászólások: 3643
Csatlakozott: 2007.11.01 22:36
Tartózkodási hely: Budapest

Hozzászólás Szerző: somi » 2010.08.18 20:30

Természetesen feltöltöttem.

Van ezen piros lámpa is? Még sose tűnt fel :D Ha van is, nem villant fel.

Avatar
doGmAI
Kényelmesen krúzoló
Hozzászólások: 1228
Csatlakozott: 2007.08.28 11:42

Hozzászólás Szerző: doGmAI » 2010.08.19 10:27

Amikor gyújtást adsz rá világít valami piros? Esetleg több is? Ilyenkor szokott világítani a töltés jelző lámpa, illetőleg az olajnyomás lámpa. Az utóbbit szokták "ALADIN lámpának" is nevezni, mivel olyan kis olajmécses sziluettet szokott tartalmazni, amit ha Aladdin megdörzsöl, akkor kijön belőle egy ilyen dzsinn, és kívánhat. Mármint Aladdin. Neked sok reményed nincs, ha menet közben ez világítani kezd, persze azért meg lehet próbálni mondjuk azt kívánni, hogy ne forduljanak át a csapágyak, vagy ne süljön be a forgattyús tengely. Meg ilyenek. :)

Avatar
somi
Városi versenyző
Hozzászólások: 3643
Csatlakozott: 2007.11.01 22:36
Tartózkodási hely: Budapest

Hozzászólás Szerző: somi » 2010.08.19 11:01

Ja, tényleg vannak rajta baloldalt visszajelző lámpák, de ezek egyike sem működött még soha nálunk, tehát azt sem tudom, mit kéne visszajelezniük (gondolom töltés, olajnyomás, biztiöv, fék). Jelenleg, ha rátesszük a gyújtást, egyetlen lámpa sem világít a műszerfalon. A gyújtásállapot egyetlen jele, hogy felmászik az üzemanyagmutató a helyére. Mivel csak emiatt nem akartuk szétszedni a műszerfalat, sok más teendővel együtt a felújítást várja :)

Avatar
somi
Városi versenyző
Hozzászólások: 3643
Csatlakozott: 2007.11.01 22:36
Tartózkodási hely: Budapest

Hozzászólás Szerző: somi » 2010.08.21 12:19

Nem kérdezek, csak elmesélem, milyen ügyes vagyok. Detektáltuk, hogy az EGR nem százas az Escorton, úgy néz ki, nem zár rendesen alapjáraton. Lezártuk a likat ideiglenesen próbaképpen, lényegesen javult is az alapjárat. No, gondoltunk egyet, kiszedtük, hogy majd jól kipucolom, hátha megjavul egészen. De nem. Elromlott egészen :monokli: Műtét előtt hallani lehetett, hogy visszazár, ha nem kap vákuumot. Most már nem zár vissza.

Na. Megy ez, nem? :klassz:

Avatar
Silver Ghia
Kényelmesen krúzoló
Hozzászólások: 1353
Csatlakozott: 2008.08.15 8:36
Tartózkodási hely: Piliscsaba

Hozzászólás Szerző: Silver Ghia » 2010.08.21 20:29

somi írta:Nem kérdezek, csak elmesélem, milyen ügyes vagyok. Detektáltuk, hogy az EGR nem százas az Escorton, úgy néz ki, nem zár rendesen alapjáraton. Lezártuk a likat ideiglenesen próbaképpen, lényegesen javult is az alapjárat. No, gondoltunk egyet, kiszedtük, hogy majd jól kipucolom, hátha megjavul egészen. De nem. Elromlott egészen :monokli: Műtét előtt hallani lehetett, hogy visszazár, ha nem kap vákuumot. Most már nem zár vissza.

Na. Megy ez, nem? :klassz:
Mivel pucoltad? Féktisztító a Te barátod! Bár garancia nincs rá, hogy jó lesz.
Off Skodán sokszor lett pucolva, azután egyszer már hiába volt minden, újat
kellett venni. Ne csüggedj, lesznek még rosszabb pillanatok is!! :monokli:

Avatar
Bandit
Kényelmesen krúzoló
Hozzászólások: 1035
Csatlakozott: 2007.07.03 16:22

Re:

Hozzászólás Szerző: Bandit » 2010.10.28 9:20

Silver Ghia írta: Mivel pucoltad? Féktisztító a Te barátod! Bár garancia nincs rá, hogy jó lesz.
Off Skodán sokszor lett pucolva, azután egyszer már hiába volt minden, újat
kellett venni. Ne csüggedj, lesznek még rosszabb pillanatok is!! :monokli:
Utána érdemes WD-40-el meglocsolni. Egy darabig valamit használ.
Ha akkor sem megy, akkor van még egy pár lépéséses folyamat:
1. a kiszerelt EGR-t az ügyesebbeik kezünkbe fogjuk
2. ellentétes lábbal kicsit előre lépünk (támadó állás)
3. hanyagul váll fölött hátra lendítjük a karunkat
4. jó erősen elhajítjuk a cuccost a fenébe

:)
20 cylinders cca 600 HP and 900 Nm

Válasz küldése