Porlasztóbeállítás

Technikai megoldások, kérdések

Moderátorok: TomiTomi, StangMan

Avatar
kess
Úrvezető
Hozzászólások: 233
Csatlakozott: 2012.05.23 13:06
Tartózkodási hely: Biatorbágy

Re: Porlasztóbeállítás

Hozzászólás Szerző: kess » 2012.09.24 19:19

Ba...us az most pénteken lesz!! Sajna a P-rendszámozás miatt max Chrysler-el tudok menni, ha nem utáltok ki :roll:
Most még úgysem fogok hozzá, majd mikor már rossz idő lesz kint. Max a karbicsavaroknak esek neki.

Avatar
kess
Úrvezető
Hozzászólások: 233
Csatlakozott: 2012.05.23 13:06
Tartózkodási hely: Biatorbágy

Re: Porlasztóbeállítás

Hozzászólás Szerző: kess » 2012.09.28 8:55

Na most beállítottam mindkét csavart kb. 3 és fél félfordulatra, sokkal jobban megy és nem olyan büdös szerintem a kipufogófüst. Azonban sokkal nehezebben indul el, sokkal többet kell köszörülni hidegen. Melegen már ok.

Avatar
TomiTomi
Admin
Hozzászólások: 22126
Csatlakozott: 2007.05.23 20:10
Tartózkodási hely: Budapest
Kapcsolat:

Re: Porlasztóbeállítás

Hozzászólás Szerző: TomiTomi » 2012.09.28 10:21

Szívatód jól van beállítva? Bimetallos automata szívatód van?

Avatar
kess
Úrvezető
Hozzászólások: 233
Csatlakozott: 2012.05.23 13:06
Tartózkodási hely: Biatorbágy

Re: Porlasztóbeállítás

Hozzászólás Szerző: kess » 2012.09.28 21:30

TomiTomi írta:Szívatód jól van beállítva? Bimetallos automata szívatód van?
Na ez egy nagyon jó kérdés!

Avatar
doGmAI
Kényelmesen krúzoló
Hozzászólások: 1228
Csatlakozott: 2007.08.28 11:42

Re: Porlasztóbeállítás

Hozzászólás Szerző: doGmAI » 2012.09.30 18:47

kess írta:Na most beállítottam mindkét csavart kb. 3 és fél félfordulatra, sokkal jobban megy és nem olyan büdös szerintem a kipufogófüst. Azonban sokkal nehezebben indul el, sokkal többet kell köszörülni hidegen. Melegen már ok.
ÜLJ LE! EGGYES! 3 fél fordulat, nem 3 és fél fordulat :) Ellenőrzőt hozd ki, óra végén beírom :)

Avatar
kess
Úrvezető
Hozzászólások: 233
Csatlakozott: 2012.05.23 13:06
Tartózkodási hely: Biatorbágy

Re: Porlasztóbeállítás

Hozzászólás Szerző: kess » 2012.12.20 12:35

Holnap utazok haza, indulhat a karbifelújítás projekt. :stang: Szorítsatok, hogy ne baxam el :mech:

Avatar
TomiTomi
Admin
Hozzászólások: 22126
Csatlakozott: 2007.05.23 20:10
Tartózkodási hely: Budapest
Kapcsolat:

Re: Porlasztóbeállítás

Hozzászólás Szerző: TomiTomi » 2012.12.20 15:41

Szorítunk. :klassz:

Avatar
kess
Úrvezető
Hozzászólások: 233
Csatlakozott: 2012.05.23 13:06
Tartózkodási hely: Biatorbágy

Re: Porlasztóbeállítás

Hozzászólás Szerző: kess » 2013.01.12 1:13

Nah sikerült szétkapnom és összeraknom is. Sok cucc nem maradt ki :taps:
Kb. 3-4 órámba tellett. Picit kellett állítani az uszó magasságán is, meg még 1-2 dolgon.

Kép

Avatar
kess
Úrvezető
Hozzászólások: 233
Csatlakozott: 2012.05.23 13:06
Tartózkodási hely: Biatorbágy

Re: Porlasztóbeállítás

Hozzászólás Szerző: kess » 2013.01.12 1:16

A Pump Adjusment-nél nekem a 3-as lyukba volt rakva, de a doksi alapján az 1-esbe kellene lennie. Átraktam. Remélem nagy bajt nem csináltam.

Kép

Avatar
TomiTomi
Admin
Hozzászólások: 22126
Csatlakozott: 2007.05.23 20:10
Tartózkodási hely: Budapest
Kapcsolat:

Re: Porlasztóbeállítás

Hozzászólás Szerző: TomiTomi » 2013.01.12 10:28

És milyen az autón?

Avatar
kess
Úrvezető
Hozzászólások: 233
Csatlakozott: 2012.05.23 13:06
Tartózkodási hely: Biatorbágy

Re: Porlasztóbeállítás

Hozzászólás Szerző: kess » 2013.01.12 10:33

Hajnal 1-kor már nem fogtam hozzá visszarakni. Majd ma valamikor vagy holnap. Remélem beindul... :stang:

Avatar
kess
Úrvezető
Hozzászólások: 233
Csatlakozott: 2012.05.23 13:06
Tartózkodási hely: Biatorbágy

Re: Porlasztóbeállítás

Hozzászólás Szerző: kess » 2013.01.13 15:29

Hát ma délután visszaraktam. Persze nem indul :?
Miért vagyok ilyen béna, más meg simán megcsinálja. :sir:
Ömlik belőle a benzin, de hogy miért??? Nincs ötletem.
Valaki tudna segíteni? Jó lenne így veterán vizsga előtt.

Avatar
Silver Ghia
Kényelmesen krúzoló
Hozzászólások: 1353
Csatlakozott: 2008.08.15 8:36
Tartózkodási hely: Piliscsaba

Re: Porlasztóbeállítás

Hozzászólás Szerző: Silver Ghia » 2013.01.13 20:07

Az mit jelent hogy ömlik? Hol, hová, mikor?
Azért nem indul, mert telemegy benzinnel?
Látatlanban nehéz ezt gyógyítani!

Avatar
kess
Úrvezető
Hozzászólások: 233
Csatlakozott: 2012.05.23 13:06
Tartózkodási hely: Biatorbágy

Re: Porlasztóbeállítás

Hozzászólás Szerző: kess » 2013.01.13 20:56

Ezt találtam a neten:
On the Autolite/Motorcraft 4300s you can plug the auxilary needle/seat and just run off the primary one. That usually cures the problem. Ford had a big problem with these things catching on fire from gas spewing out of the vent tubes and this was one of the "fixes". Set the float level on the primary side to 45/64". You should be good to go.....well, to be able to continue on and adjust idle mixture, etc, etc.

Meg hogy ez egy nagyon vacak konstrukció és inkább tegyen fel az ember helyette egy Holley-t.

Avatar
kess
Úrvezető
Hozzászólások: 233
Csatlakozott: 2012.05.23 13:06
Tartózkodási hely: Biatorbágy

Re: Porlasztóbeállítás

Hozzászólás Szerző: kess » 2013.01.13 21:01

Na lehet megtaláltam a problémát. Elméletben.
Már csak gyakorlatban kell megnéznem.

"I rebuilt a carb and had this happen once back on the car. Found the float hung up on the new top gasket. Had to trim gasket to clear and it all worked fine."
http://forums.vintage-mustang.com/vinta ... -carb.html

Válasz küldése