Porlasztóbeállítás
Moderátorok: TomiTomi, StangMan
Re: Porlasztóbeállítás
Ba...us az most pénteken lesz!! Sajna a P-rendszámozás miatt max Chrysler-el tudok menni, ha nem utáltok ki
Most még úgysem fogok hozzá, majd mikor már rossz idő lesz kint. Max a karbicsavaroknak esek neki.
Most még úgysem fogok hozzá, majd mikor már rossz idő lesz kint. Max a karbicsavaroknak esek neki.
Re: Porlasztóbeállítás
Na most beállítottam mindkét csavart kb. 3 és fél félfordulatra, sokkal jobban megy és nem olyan büdös szerintem a kipufogófüst. Azonban sokkal nehezebben indul el, sokkal többet kell köszörülni hidegen. Melegen már ok.
- TomiTomi
- Admin
- Hozzászólások: 22128
- Csatlakozott: 2007.05.23 20:10
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Re: Porlasztóbeállítás
Szívatód jól van beállítva? Bimetallos automata szívatód van?
Re: Porlasztóbeállítás
Na ez egy nagyon jó kérdés!TomiTomi írta:Szívatód jól van beállítva? Bimetallos automata szívatód van?
Re: Porlasztóbeállítás
ÜLJ LE! EGGYES! 3 fél fordulat, nem 3 és fél fordulat Ellenőrzőt hozd ki, óra végén beíromkess írta:Na most beállítottam mindkét csavart kb. 3 és fél félfordulatra, sokkal jobban megy és nem olyan büdös szerintem a kipufogófüst. Azonban sokkal nehezebben indul el, sokkal többet kell köszörülni hidegen. Melegen már ok.
Re: Porlasztóbeállítás
Holnap utazok haza, indulhat a karbifelújítás projekt. Szorítsatok, hogy ne baxam el
Re: Porlasztóbeállítás
Nah sikerült szétkapnom és összeraknom is. Sok cucc nem maradt ki
Kb. 3-4 órámba tellett. Picit kellett állítani az uszó magasságán is, meg még 1-2 dolgon.
Kb. 3-4 órámba tellett. Picit kellett állítani az uszó magasságán is, meg még 1-2 dolgon.
Re: Porlasztóbeállítás
A Pump Adjusment-nél nekem a 3-as lyukba volt rakva, de a doksi alapján az 1-esbe kellene lennie. Átraktam. Remélem nagy bajt nem csináltam.
Re: Porlasztóbeállítás
Hajnal 1-kor már nem fogtam hozzá visszarakni. Majd ma valamikor vagy holnap. Remélem beindul...
Re: Porlasztóbeállítás
Hát ma délután visszaraktam. Persze nem indul
Miért vagyok ilyen béna, más meg simán megcsinálja.
Ömlik belőle a benzin, de hogy miért??? Nincs ötletem.
Valaki tudna segíteni? Jó lenne így veterán vizsga előtt.
Miért vagyok ilyen béna, más meg simán megcsinálja.
Ömlik belőle a benzin, de hogy miért??? Nincs ötletem.
Valaki tudna segíteni? Jó lenne így veterán vizsga előtt.
- Silver Ghia
- Kényelmesen krúzoló
- Hozzászólások: 1353
- Csatlakozott: 2008.08.15 8:36
- Tartózkodási hely: Piliscsaba
Re: Porlasztóbeállítás
Az mit jelent hogy ömlik? Hol, hová, mikor?
Azért nem indul, mert telemegy benzinnel?
Látatlanban nehéz ezt gyógyítani!
Azért nem indul, mert telemegy benzinnel?
Látatlanban nehéz ezt gyógyítani!
Re: Porlasztóbeállítás
Ezt találtam a neten:
On the Autolite/Motorcraft 4300s you can plug the auxilary needle/seat and just run off the primary one. That usually cures the problem. Ford had a big problem with these things catching on fire from gas spewing out of the vent tubes and this was one of the "fixes". Set the float level on the primary side to 45/64". You should be good to go.....well, to be able to continue on and adjust idle mixture, etc, etc.
Meg hogy ez egy nagyon vacak konstrukció és inkább tegyen fel az ember helyette egy Holley-t.
On the Autolite/Motorcraft 4300s you can plug the auxilary needle/seat and just run off the primary one. That usually cures the problem. Ford had a big problem with these things catching on fire from gas spewing out of the vent tubes and this was one of the "fixes". Set the float level on the primary side to 45/64". You should be good to go.....well, to be able to continue on and adjust idle mixture, etc, etc.
Meg hogy ez egy nagyon vacak konstrukció és inkább tegyen fel az ember helyette egy Holley-t.
Re: Porlasztóbeállítás
Na lehet megtaláltam a problémát. Elméletben.
Már csak gyakorlatban kell megnéznem.
"I rebuilt a carb and had this happen once back on the car. Found the float hung up on the new top gasket. Had to trim gasket to clear and it all worked fine."
http://forums.vintage-mustang.com/vinta ... -carb.html
Már csak gyakorlatban kell megnéznem.
"I rebuilt a carb and had this happen once back on the car. Found the float hung up on the new top gasket. Had to trim gasket to clear and it all worked fine."
http://forums.vintage-mustang.com/vinta ... -carb.html