Tuning hengerfej

Technikai megoldások, kérdések

Moderátorok: TomiTomi, StangMan

Avatar
GTPeti
Városi versenyző
Hozzászólások: 3325
Csatlakozott: 2008.05.19 9:33

Re: Tuning hengerfej

Hozzászólás Szerző: GTPeti » 2011.08.15 7:59

A prolong használt. hibátlanul működik! Az már kérdés, hogy a +60 lóerőhöz "hozzá kell-e igazítani"?

Avatar
doGmAI
Kényelmesen krúzoló
Hozzászólások: 1228
Csatlakozott: 2007.08.28 11:42

Re: Tuning hengerfej

Hozzászólás Szerző: doGmAI » 2011.08.15 8:25

60-80 lóerő? Lada 1500. :) :monokli:

Avatar
GTPeti
Városi versenyző
Hozzászólások: 3325
Csatlakozott: 2008.05.19 9:33

Re: Tuning hengerfej

Hozzászólás Szerző: GTPeti » 2011.08.15 15:17

:)

Vagy Suzuki :burnrubber:

Aztán, ha jól sikerül a tuning, már csak egy radar detektor kell, hogy ne fizessem ki a felújítás dupláját :vigyor:

Avatar
GTPeti
Városi versenyző
Hozzászólások: 3325
Csatlakozott: 2008.05.19 9:33

Re: Tuning hengerfej

Hozzászólás Szerző: GTPeti » 2011.08.15 15:28

Még egy fontos kérdés: ha már meglesz a + 60-80 lóerő, milyen fék tuning kellene, hogy meg is álljon. 17-es kerék van rajta, így elég nagy tárcsa aláfér. (csakhogy ne úgy álljak meg, mint egy lada)

Avatar
StangMan
Admin
Hozzászólások: 7076
Csatlakozott: 2007.06.06 10:09
Tartózkodási hely: Budapest

Re: Tuning hengerfej

Hozzászólás Szerző: StangMan » 2011.08.18 15:30

Fék tuning? Ez kell neked:

Első Cobra fék szet

Plusz fémszövésű fékcsövek mindenhova, azt ennyi.

Ha többet akarsz beleölni, akkor az első kit van 4dugós Brembo nyergekkell, de az olyan 1200 dodo.... itthon egy használt első 4dugós féknyereg szet olyan 100-160ezer... ha van.

Nah, ez az Brembo big brake kit
-= '87 Ford Mustang GT =-

Enyém volt a -= Millenium Falcon =- is, de eladtam egy csávónak akinek volt egy bazi nagy, szőrös majma...
állítólag lenyomták vele a Birodalmat :sziapici:

Avatar
GTPeti
Városi versenyző
Hozzászólások: 3325
Csatlakozott: 2008.05.19 9:33

Re: Tuning hengerfej

Hozzászólás Szerző: GTPeti » 2011.08.18 20:46

Koszi!
A cobra jónak néz ki. A bremboba valszeg akkor lenne érdemes fektetni ha nem +60,70 hanem +200 lóerőt szeretnek

Avatar
Bandit
Kényelmesen krúzoló
Hozzászólások: 1035
Csatlakozott: 2007.07.03 16:22

Re: Tuning hengerfej

Hozzászólás Szerző: Bandit » 2011.08.25 16:23

Akkor ha elkezded, rögtön a fékkel - esetleg futómővel is - érdemes kezdeni.
Aztán kipu. Nem kell megőrülni! 60-65 mm elég oldalanként, de akkor egységessen. Sehol se legyen kisebb. Ha pedig túl nagy az átmérő akkor nyomatékot bukhatsz. Jöhet rá egy tuti leömlő.
Pl. egy K&N betétszűrő elég lesz kezdetnek + egy 65mm-es folytószelep és egy hasonló átmérőjű MAF szenzor. A gyújtással elmehetsz egészen 12-13fokig, ha ott még nem csörög be, akkor fokonként mehetsz feljebb.

Ez 20-35 ló körül dob, a tuning cuccok minőségétől függően. Kezdetnek nem rossz szerintem, ráadásul egy komolyabb tuningnak jó alapja.
No és még nem is kell bankot rabolni hozzá.
20 cylinders cca 600 HP and 900 Nm

Avatar
GTPeti
Városi versenyző
Hozzászólások: 3325
Csatlakozott: 2008.05.19 9:33

Re: Tuning hengerfej

Hozzászólás Szerző: GTPeti » 2011.08.26 12:42

KÖszönöm!!!!

Avatar
Bandit
Kényelmesen krúzoló
Hozzászólások: 1035
Csatlakozott: 2007.07.03 16:22

Re: Tuning hengerfej

Hozzászólás Szerző: Bandit » 2011.09.05 8:20

Most olvasgattam némi szakirodalmat és ott az első lépések között hozták a hengerfejcserét a tuning útján. Ahány konyha annyiféleképpen főznek. :)
Van is a V8-on egy jó ajánlat: http://v8cars.hu/hirdetes.php?hirdeto=505" onclick="window.open(this.href);return false;
Ezt a hengerfejet mint jó tuningalapot emlegetik.
De önmagában nem sokat ér. Kell hozzá kipuffogó oldal, szívó oldal és üzemanyagellátás is!
20 cylinders cca 600 HP and 900 Nm

Avatar
GTPeti
Városi versenyző
Hozzászólások: 3325
Csatlakozott: 2008.05.19 9:33

Re: Tuning hengerfej

Hozzászólás Szerző: GTPeti » 2011.09.05 14:52

Köszi!!!! :burnrubber:

Avatar
doGmAI
Kényelmesen krúzoló
Hozzászólások: 1228
Csatlakozott: 2007.08.28 11:42

Re: Tuning hengerfej

Hozzászólás Szerző: doGmAI » 2011.09.06 8:42

A "tuning" legegyszerűbb formája, ha az ember olyan országban tankol, ahol üzemanyagot adnak a kutakon.
Hazug disznó! (2011. évi XVI. Tv.)
1976 Mustang-II Ghia Silver Edition Luxury Ghia Group 171 V6
1989 Escort pony (2dr) 1.9L I4 (R.I.P)
1990 Escort LX (4 dr) 1.9L I4 (R.I.P)
1992 Mercury Sable LS Wagon 232 V6 (ex)
1992 Tempo GL (4dr) 2.3L I4

Avatar
TomiTomi
Admin
Hozzászólások: 22126
Csatlakozott: 2007.05.23 20:10
Tartózkodási hely: Budapest
Kapcsolat:

Re: Tuning hengerfej

Hozzászólás Szerző: TomiTomi » 2011.09.06 17:58

:mrgreen:

Avatar
GTPeti
Városi versenyző
Hozzászólások: 3325
Csatlakozott: 2008.05.19 9:33

Re: Tuning hengerfej

Hozzászólás Szerző: GTPeti » 2011.09.07 12:41

Sajnos, mire oda-vissza megyek pont el is fogyasztja.

Nálunk rossz, de legalább drága. Még jó, hogy nem dízel Mustangjaink vannak, tankolhatnánk 400 felett...

Avatar
GTPeti
Városi versenyző
Hozzászólások: 3325
Csatlakozott: 2008.05.19 9:33

Re: Tuning hengerfej

Hozzászólás Szerző: GTPeti » 2011.11.29 15:58

Sziasztok!

Hát, nekikezdtünk. Pontosabban Oszi kezdett neki, motor ki, előre új fékrendszer, hátsó tárcsa felszabályozása, bemaratása. Ford-Racing hengerfejek, Ford-Racing veztengely és kap új csapágyakat, gyűrűket, szóval, lesz egy új motorom+Oszi javaslatára kerül alá a kasztni merevségét jelentősen javító merevítő.
Szóval, egy erős, jól vezethető, jól megálló gépem lesz hamarosan. :vezet:

Avatar
TomiTomi
Admin
Hozzászólások: 22126
Csatlakozott: 2007.05.23 20:10
Tartózkodási hely: Budapest
Kapcsolat:

Re: Tuning hengerfej

Hozzászólás Szerző: TomiTomi » 2011.11.29 23:06

Mér nem nyitsz a pónidnak egy topikot? :hmm:

Válasz küldése