Oldal: 1 / 1

Dyno meres olcson:)

Elküldve: 2011.03.26 21:59
Szerző: lzimmer
Sziasztok


Tudtok ilyet magyarorszagon? Pest megyében? Aprilisban lehet megnezetnem a kocsim, mert kozel se erzem - vagy megszoktam - a 300 loerot:S



Koszi elore is!

Re: Dyno meres olcson:)

Elküldve: 2011.03.26 22:36
Szerző: oszi
Szia . Bp. XI ker , Hunyadi János út . ( kb 9 ) a merciszervízzel szemben ( Pappas ) , a subarusoké , DyNO PROjEKT , 1200 lóerőig tud mérni a pad , 50 ropogós pengőért . Annyit mondtak ,hogy eddig összesen 2 autó tudta a gyári ráfogott értéket !!! ( BMW M5) Amúgy valóban mindent megszokunk egy idő után , a jót is - meg a rosszat is . Tudod hogy a leszíjazott kocsit üveghangig dózerolnak egy 3 centi vastag polikarbonát falon keresztül ? Én meggondolnám , hogy ha széria hajtókar- centírozatlan forgórész van benne ! Ez kisebb forgótömegű gyári kocsinál kevésbé rizikós ! Amúgy meg a motor tuningban mindig az a legdrágább , ami nem is látszik ! A kompresszor rátehető a gyári forgórészre , de én nem merném fellőni 6-7 ezres fordulatig ! Nem akartam elvenni tőle a kedved , csak ha esetleg ezt nem tudtad , gondold át , ha kell adom a számukat . Üdv

Re: Dyno meres olcson:)

Elküldve: 2011.03.27 0:45
Szerző: lzimmer
oszi írta:Szia . Bp. XI ker , Hunyadi János út . ( kb 9 ) a merciszervízzel szemben ( Pappas ) , a subarusoké , DyNO PROjEKT , 1200 lóerőig tud mérni a pad , 50 ropogós pengőért . Annyit mondtak ,hogy eddig összesen 2 autó tudta a gyári ráfogott értéket !!! ( BMW M5) Amúgy valóban mindent megszokunk egy idő után , a jót is - meg a rosszat is . Tudod hogy a leszíjazott kocsit üveghangig dózerolnak egy 3 centi vastag polikarbonát falon keresztül ? Én meggondolnám , hogy ha széria hajtókar- centírozatlan forgórész van benne ! Ez kisebb forgótömegű gyári kocsinál kevésbé rizikós ! Amúgy meg a motor tuningban mindig az a legdrágább , ami nem is látszik ! A kompresszor rátehető a gyári forgórészre , de én nem merném fellőni 6-7 ezres fordulatig ! Nem akartam elvenni tőle a kedved , csak ha esetleg ezt nem tudtad , gondold át , ha kell adom a számukat . Üdv


Hu Oszi, koszonom szepen, lehet egyszerubb lesz, ha TomiTomit megkerem vigyn egyet az ovevel, vagy beultetem mellem:D:DD

Re: Dyno meres olcson:)

Elküldve: 2011.03.27 17:03
Szerző: TomiTomi
lzimmer írta:Hu Oszi, koszonom szepen, lehet egyszerubb lesz, ha TomiTomit megkerem vigyn egyet az ovevel, vagy beultetem mellem:D:DD
Autózni mindig jó, de ebből mit tudsz meg?

Re: Dyno meres olcson:)

Elküldve: 2011.10.26 22:44
Szerző: medbali
oszi írta:Szia . Bp. XI ker , Hunyadi János út . ( kb 9 ) a merciszervízzel szemben ( Pappas ) , a subarusoké , DyNO PROjEKT , 1200 lóerőig tud mérni a pad , 50 ropogós pengőért . Annyit mondtak ,hogy eddig összesen 2 autó tudta a gyári ráfogott értéket !!! ( BMW M5) Amúgy valóban mindent megszokunk egy idő után , a jót is - meg a rosszat is . Tudod hogy a leszíjazott kocsit üveghangig dózerolnak egy 3 centi vastag polikarbonát falon keresztül ? Én meggondolnám , hogy ha széria hajtókar- centírozatlan forgórész van benne ! Ez kisebb forgótömegű gyári kocsinál kevésbé rizikós ! Amúgy meg a motor tuningban mindig az a legdrágább , ami nem is látszik ! A kompresszor rátehető a gyári forgórészre , de én nem merném fellőni 6-7 ezres fordulatig ! Nem akartam elvenni tőle a kedved , csak ha esetleg ezt nem tudtad , gondold át , ha kell adom a számukat . Üdv

Oszi, olyan helyet nem tudsz ahol meg tudják mérni a motoron is a teljesítményt? úgy értem a motoron ,kocsiból kivéve. Ha hazaér a 428 akkor meg szeretném tudni hogy mennyi ló szaladgál benne :)