Dyno meres olcson:)

Technikai megoldások, kérdések

Moderátorok: TomiTomi, StangMan

Avatar
lzimmer
Úrvezető
Hozzászólások: 90
Csatlakozott: 2010.03.31 13:44
Tartózkodási hely: Németország

Dyno meres olcson:)

Hozzászólás Szerző: lzimmer » 2011.03.26 21:59

Sziasztok


Tudtok ilyet magyarorszagon? Pest megyében? Aprilisban lehet megnezetnem a kocsim, mert kozel se erzem - vagy megszoktam - a 300 loerot:S



Koszi elore is!
Mess with the best die like the rest

Avatar
oszi
Úrvezető
Hozzászólások: 446
Csatlakozott: 2010.07.24 19:12
Tartózkodási hely: BUDAPEST

Re: Dyno meres olcson:)

Hozzászólás Szerző: oszi » 2011.03.26 22:36

Szia . Bp. XI ker , Hunyadi János út . ( kb 9 ) a merciszervízzel szemben ( Pappas ) , a subarusoké , DyNO PROjEKT , 1200 lóerőig tud mérni a pad , 50 ropogós pengőért . Annyit mondtak ,hogy eddig összesen 2 autó tudta a gyári ráfogott értéket !!! ( BMW M5) Amúgy valóban mindent megszokunk egy idő után , a jót is - meg a rosszat is . Tudod hogy a leszíjazott kocsit üveghangig dózerolnak egy 3 centi vastag polikarbonát falon keresztül ? Én meggondolnám , hogy ha széria hajtókar- centírozatlan forgórész van benne ! Ez kisebb forgótömegű gyári kocsinál kevésbé rizikós ! Amúgy meg a motor tuningban mindig az a legdrágább , ami nem is látszik ! A kompresszor rátehető a gyári forgórészre , de én nem merném fellőni 6-7 ezres fordulatig ! Nem akartam elvenni tőle a kedved , csak ha esetleg ezt nem tudtad , gondold át , ha kell adom a számukat . Üdv
OSZI

Avatar
lzimmer
Úrvezető
Hozzászólások: 90
Csatlakozott: 2010.03.31 13:44
Tartózkodási hely: Németország

Re: Dyno meres olcson:)

Hozzászólás Szerző: lzimmer » 2011.03.27 0:45

oszi írta:Szia . Bp. XI ker , Hunyadi János út . ( kb 9 ) a merciszervízzel szemben ( Pappas ) , a subarusoké , DyNO PROjEKT , 1200 lóerőig tud mérni a pad , 50 ropogós pengőért . Annyit mondtak ,hogy eddig összesen 2 autó tudta a gyári ráfogott értéket !!! ( BMW M5) Amúgy valóban mindent megszokunk egy idő után , a jót is - meg a rosszat is . Tudod hogy a leszíjazott kocsit üveghangig dózerolnak egy 3 centi vastag polikarbonát falon keresztül ? Én meggondolnám , hogy ha széria hajtókar- centírozatlan forgórész van benne ! Ez kisebb forgótömegű gyári kocsinál kevésbé rizikós ! Amúgy meg a motor tuningban mindig az a legdrágább , ami nem is látszik ! A kompresszor rátehető a gyári forgórészre , de én nem merném fellőni 6-7 ezres fordulatig ! Nem akartam elvenni tőle a kedved , csak ha esetleg ezt nem tudtad , gondold át , ha kell adom a számukat . Üdv


Hu Oszi, koszonom szepen, lehet egyszerubb lesz, ha TomiTomit megkerem vigyn egyet az ovevel, vagy beultetem mellem:D:DD
Mess with the best die like the rest

Avatar
TomiTomi
Admin
Hozzászólások: 22125
Csatlakozott: 2007.05.23 20:10
Tartózkodási hely: Budapest
Kapcsolat:

Re: Dyno meres olcson:)

Hozzászólás Szerző: TomiTomi » 2011.03.27 17:03

lzimmer írta:Hu Oszi, koszonom szepen, lehet egyszerubb lesz, ha TomiTomit megkerem vigyn egyet az ovevel, vagy beultetem mellem:D:DD
Autózni mindig jó, de ebből mit tudsz meg?

Avatar
medbali
Kényelmesen krúzoló
Hozzászólások: 1186
Csatlakozott: 2009.03.31 18:51

Re: Dyno meres olcson:)

Hozzászólás Szerző: medbali » 2011.10.26 22:44

oszi írta:Szia . Bp. XI ker , Hunyadi János út . ( kb 9 ) a merciszervízzel szemben ( Pappas ) , a subarusoké , DyNO PROjEKT , 1200 lóerőig tud mérni a pad , 50 ropogós pengőért . Annyit mondtak ,hogy eddig összesen 2 autó tudta a gyári ráfogott értéket !!! ( BMW M5) Amúgy valóban mindent megszokunk egy idő után , a jót is - meg a rosszat is . Tudod hogy a leszíjazott kocsit üveghangig dózerolnak egy 3 centi vastag polikarbonát falon keresztül ? Én meggondolnám , hogy ha széria hajtókar- centírozatlan forgórész van benne ! Ez kisebb forgótömegű gyári kocsinál kevésbé rizikós ! Amúgy meg a motor tuningban mindig az a legdrágább , ami nem is látszik ! A kompresszor rátehető a gyári forgórészre , de én nem merném fellőni 6-7 ezres fordulatig ! Nem akartam elvenni tőle a kedved , csak ha esetleg ezt nem tudtad , gondold át , ha kell adom a számukat . Üdv

Oszi, olyan helyet nem tudsz ahol meg tudják mérni a motoron is a teljesítményt? úgy értem a motoron ,kocsiból kivéve. Ha hazaér a 428 akkor meg szeretném tudni hogy mennyi ló szaladgál benne :)
- 1972 Chevy Nova 6.0

Válasz küldése