Sziasztok
Tudtok ilyet magyarorszagon? Pest megyében? Aprilisban lehet megnezetnem a kocsim, mert kozel se erzem - vagy megszoktam - a 300 loerot:S
Koszi elore is!
Dyno meres olcson:)
Moderátorok: TomiTomi, StangMan
Dyno meres olcson:)
Mess with the best die like the rest
Re: Dyno meres olcson:)
Szia . Bp. XI ker , Hunyadi János út . ( kb 9 ) a merciszervízzel szemben ( Pappas ) , a subarusoké , DyNO PROjEKT , 1200 lóerőig tud mérni a pad , 50 ropogós pengőért . Annyit mondtak ,hogy eddig összesen 2 autó tudta a gyári ráfogott értéket !!! ( BMW M5) Amúgy valóban mindent megszokunk egy idő után , a jót is - meg a rosszat is . Tudod hogy a leszíjazott kocsit üveghangig dózerolnak egy 3 centi vastag polikarbonát falon keresztül ? Én meggondolnám , hogy ha széria hajtókar- centírozatlan forgórész van benne ! Ez kisebb forgótömegű gyári kocsinál kevésbé rizikós ! Amúgy meg a motor tuningban mindig az a legdrágább , ami nem is látszik ! A kompresszor rátehető a gyári forgórészre , de én nem merném fellőni 6-7 ezres fordulatig ! Nem akartam elvenni tőle a kedved , csak ha esetleg ezt nem tudtad , gondold át , ha kell adom a számukat . Üdv
OSZI
Re: Dyno meres olcson:)
oszi írta:Szia . Bp. XI ker , Hunyadi János út . ( kb 9 ) a merciszervízzel szemben ( Pappas ) , a subarusoké , DyNO PROjEKT , 1200 lóerőig tud mérni a pad , 50 ropogós pengőért . Annyit mondtak ,hogy eddig összesen 2 autó tudta a gyári ráfogott értéket !!! ( BMW M5) Amúgy valóban mindent megszokunk egy idő után , a jót is - meg a rosszat is . Tudod hogy a leszíjazott kocsit üveghangig dózerolnak egy 3 centi vastag polikarbonát falon keresztül ? Én meggondolnám , hogy ha széria hajtókar- centírozatlan forgórész van benne ! Ez kisebb forgótömegű gyári kocsinál kevésbé rizikós ! Amúgy meg a motor tuningban mindig az a legdrágább , ami nem is látszik ! A kompresszor rátehető a gyári forgórészre , de én nem merném fellőni 6-7 ezres fordulatig ! Nem akartam elvenni tőle a kedved , csak ha esetleg ezt nem tudtad , gondold át , ha kell adom a számukat . Üdv
Hu Oszi, koszonom szepen, lehet egyszerubb lesz, ha TomiTomit megkerem vigyn egyet az ovevel, vagy beultetem mellem:D:DD
Mess with the best die like the rest
- TomiTomi
- Admin
- Hozzászólások: 22128
- Csatlakozott: 2007.05.23 20:10
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Re: Dyno meres olcson:)
Autózni mindig jó, de ebből mit tudsz meg?lzimmer írta:Hu Oszi, koszonom szepen, lehet egyszerubb lesz, ha TomiTomit megkerem vigyn egyet az ovevel, vagy beultetem mellem:D:DD
Re: Dyno meres olcson:)
oszi írta:Szia . Bp. XI ker , Hunyadi János út . ( kb 9 ) a merciszervízzel szemben ( Pappas ) , a subarusoké , DyNO PROjEKT , 1200 lóerőig tud mérni a pad , 50 ropogós pengőért . Annyit mondtak ,hogy eddig összesen 2 autó tudta a gyári ráfogott értéket !!! ( BMW M5) Amúgy valóban mindent megszokunk egy idő után , a jót is - meg a rosszat is . Tudod hogy a leszíjazott kocsit üveghangig dózerolnak egy 3 centi vastag polikarbonát falon keresztül ? Én meggondolnám , hogy ha széria hajtókar- centírozatlan forgórész van benne ! Ez kisebb forgótömegű gyári kocsinál kevésbé rizikós ! Amúgy meg a motor tuningban mindig az a legdrágább , ami nem is látszik ! A kompresszor rátehető a gyári forgórészre , de én nem merném fellőni 6-7 ezres fordulatig ! Nem akartam elvenni tőle a kedved , csak ha esetleg ezt nem tudtad , gondold át , ha kell adom a számukat . Üdv
Oszi, olyan helyet nem tudsz ahol meg tudják mérni a motoron is a teljesítményt? úgy értem a motoron ,kocsiból kivéve. Ha hazaér a 428 akkor meg szeretném tudni hogy mennyi ló szaladgál benne
- 1972 Chevy Nova 6.0