1993-1998 Lincoln Mark VIII
Moderátorok: TomiTomi, StangMan
1993-1998 Lincoln Mark VIII
Hát, ez már nekem kellemetlen. Nincs semmi a Lincoln Mark VIII-ról
Össze kéne szednem magam, mert "bőven megér nem is egy misét".
Hát akkor kezdjük pár videóval
1993-as reklám
1994-es reklám... Beethoven with an attitude
1994-es reklám
Össze kéne szednem magam, mert "bőven megér nem is egy misét".
Hát akkor kezdjük pár videóval
1993-as reklám
1994-es reklám... Beethoven with an attitude
1994-es reklám
-= '87 Ford Mustang GT =-
Enyém volt a -= Millenium Falcon =- is, de eladtam egy csávónak akinek volt egy bazi nagy, szőrös majma...
állítólag lenyomták vele a Birodalmat :sziapici:
Enyém volt a -= Millenium Falcon =- is, de eladtam egy csávónak akinek volt egy bazi nagy, szőrös majma...
állítólag lenyomták vele a Birodalmat :sziapici:
Re: 1993-1998 Lincoln Mark VIII
A Ford 1993-as bemutató filmje
-= '87 Ford Mustang GT =-
Enyém volt a -= Millenium Falcon =- is, de eladtam egy csávónak akinek volt egy bazi nagy, szőrös majma...
állítólag lenyomták vele a Birodalmat :sziapici:
Enyém volt a -= Millenium Falcon =- is, de eladtam egy csávónak akinek volt egy bazi nagy, szőrös majma...
állítólag lenyomták vele a Birodalmat :sziapici:
Re: 1993-1998 Lincoln Mark VIII
Belülről nézve még érdekesebb.
A műszerfal annyira be van fordítva az összes kijelzővel és kezelőszervvel együtt,
Mintha versenyautóban ülnék.
Egyszemélyes luxus kupé?
Hátra elég körülményes beszállni, viszont kiszállni kifejezetten nehéz.
De megéri, mert hihetetlen kényelmes hátul IS.
Nagyon hosszú az üléslap és elég meredeken dől hátra.
Persze a sportkocsi hatás eltűnik a vezetőülés zéro oldaltartása miatt.
Így viszont akármilyen nagy zrityóval kényelmes helyünk van.
Az air ride system megint visszadobja a sportosság felé, mert 50Mph fölött tovább csökkenti
az egyébként is nagyon alacsony hasmagasságot.
Ilyenkor kevesebb mint 1méterre van fejem az aszfalttól.
Ez, óriási sebesség érzetet ad.
Plusz olyan stabilitást mintha sínen menne.
A 4.6l 32v Mustang GT ből átszármaztatott motor, nagyon is jól elviszi.
Súlycsökkentés és aerodinamika terén is találtak valamit.
Csak 1700 kg (műanyag géptető, alu lengőkarok, alu blokk, stb.)
4 tárcsafék (már nagyok, de a motor még nem kicsi)
Elképzelésem sincs,hogy mi volt a cél, De:
Tepsi , mert 5m 30cm nél hosszabb
Sportos, mer 135cm nél alacsonyabb és nem is túl nehéz....
szerintem all in one
Mindenesetre mi imádjuk
A műszerfal annyira be van fordítva az összes kijelzővel és kezelőszervvel együtt,
Mintha versenyautóban ülnék.
Egyszemélyes luxus kupé?
Hátra elég körülményes beszállni, viszont kiszállni kifejezetten nehéz.
De megéri, mert hihetetlen kényelmes hátul IS.
Nagyon hosszú az üléslap és elég meredeken dől hátra.
Persze a sportkocsi hatás eltűnik a vezetőülés zéro oldaltartása miatt.
Így viszont akármilyen nagy zrityóval kényelmes helyünk van.
Az air ride system megint visszadobja a sportosság felé, mert 50Mph fölött tovább csökkenti
az egyébként is nagyon alacsony hasmagasságot.
Ilyenkor kevesebb mint 1méterre van fejem az aszfalttól.
Ez, óriási sebesség érzetet ad.
Plusz olyan stabilitást mintha sínen menne.
A 4.6l 32v Mustang GT ből átszármaztatott motor, nagyon is jól elviszi.
Súlycsökkentés és aerodinamika terén is találtak valamit.
Csak 1700 kg (műanyag géptető, alu lengőkarok, alu blokk, stb.)
4 tárcsafék (már nagyok, de a motor még nem kicsi)
Elképzelésem sincs,hogy mi volt a cél, De:
Tepsi , mert 5m 30cm nél hosszabb
Sportos, mer 135cm nél alacsonyabb és nem is túl nehéz....
szerintem all in one
Mindenesetre mi imádjuk
- TomiTomi
- Admin
- Hozzászólások: 22126
- Csatlakozott: 2007.05.23 20:10
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Re: 1993-1998 Lincoln Mark VIII
Pár képet a belsejéről?
Re: 1993-1998 Lincoln Mark VIII
Készítek pár képet, mert van olvasó .
- TomiTomi
- Admin
- Hozzászólások: 22126
- Csatlakozott: 2007.05.23 20:10
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Re: 1993-1998 Lincoln Mark VIII
Mondjuk a tiednek érdemes lenne itt egy topikot nyitni.
- TomiTomi
- Admin
- Hozzászólások: 22126
- Csatlakozott: 2007.05.23 20:10
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Re: 1993-1998 Lincoln Mark VIII
Motor Week: 1997 Lincoln Mark VIII LSC
Re: 1993-1998 Lincoln Mark VIII
...ezt itthon is elkövethetnénk, tudomásom szerint legalább 6 autóval...
- TomiTomi
- Admin
- Hozzászólások: 22126
- Csatlakozott: 2007.05.23 20:10
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Re: 1993-1998 Lincoln Mark VIII
Kezdjük azzal, hogy csald ide azt a másik 5 Mark VIIIast.
Amúgy vagányak így együtt.
Amúgy vagányak így együtt.
Re: 1993-1998 Lincoln Mark VIII
Kettőjükkel már megpróbálkoztam...TomiTomi írta:Kezdjük azzal, hogy csald ide azt a másik 5 Mark VIIIast.
Amúgy vagányak így együtt.
Egyikük ott is volt a Ford majálison, a Mustang szülinapon és a N.A.A.F-on is..
Bár az együtt érkezés egyik alkalommal sem jött össze..
A másik, egy idősebb úr, azt monda, hogy neki meg vannak a fix találkozói a fix társasággal.
...gondoltam akkor majd összefutunk...
De nem!
Az ACCH tavaszi Dunakeszi találkozón láttam idén először és utoljára...
...akkor is vasárnap....
Nem olyan, egyszerű ez
..persze ezt te tudod....
A többieket csak látásból, vagy csak hallásból "ismerem"
..azért még nem adtam fel...
- TomiTomi
- Admin
- Hozzászólások: 22126
- Csatlakozott: 2007.05.23 20:10
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Re: 1993-1998 Lincoln Mark VIII
Igen, én a Torinosaimmal küzdök hasonlóan.
Re: 1993-1998 Lincoln Mark VIII
Köll egy turbo....
- TomiTomi
- Admin
- Hozzászólások: 22126
- Csatlakozott: 2007.05.23 20:10
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Re: 1993-1998 Lincoln Mark VIII
Nem rossz, nem rossz. De félek, hogy napira picit nyűgös lenne...
Re: 1993-1998 Lincoln Mark VIII
M.Tomi írta:Köll egy turbo....
- pechancili
- Kényelmesen krúzoló
- Hozzászólások: 619
- Csatlakozott: 2015.08.31 17:11
- Tartózkodási hely: Budapest
Re: 1993-1998 Lincoln Mark VIII
A turbó buziknak való... igaz HDave?
A viccet félretéve, nagyon jól gyorsul, de szerintem nem a Lincoln erre a jó választás. Ez egy luxus autó, egyszerűen nem illik hozzá. A kipufogó kivezetése pedig elképesztően csúnya, ha már ennyi pénzt ráköltött, akkor már megcsinálhatta volna igényesen is... Persze itt most nem ez a lényeg, értem én.
A viccet félretéve, nagyon jól gyorsul, de szerintem nem a Lincoln erre a jó választás. Ez egy luxus autó, egyszerűen nem illik hozzá. A kipufogó kivezetése pedig elképesztően csúnya, ha már ennyi pénzt ráköltött, akkor már megcsinálhatta volna igényesen is... Persze itt most nem ez a lényeg, értem én.