2010- Lincoln MKT
Moderátorok: TomiTomi, StangMan
- TomiTomi
- Admin
- Hozzászólások: 22128
- Csatlakozott: 2007.05.23 20:10
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
2010- Lincoln MKT
Lincoln MKT Concept
A Ford amerikai luxusmárkája egy szokatlan keverék járművel lepte meg a Detroiti Motor Show közönségét. Az MKT a személyautók és a hobbiterepjárók sajátos keveréke, amellyel a Lincoln az aktuális divat nyomába eredhet. Manapság a legtöbb prémium márka ebbe az irányba tapogatózik. A Mercedes az R osztállyal, a BMW az X6-ossal próbál járatlan utakat keresni, és az MKT jól illik ebbe a trendbe.
A Lincoln szabadidő-autója nem előzmények nélküli. A hasonló arányú, de jóval egyszerűbb formatervű Ford Flex műszaki alapjaira épül - azaz az első Volvo S80-as távoli rokona - a motorja pedig ugyanaz a 3,5 literes, ikerturbós V6-os, amelyet korábban az MKS bemutatása kapcsán ismerhetett meg a világ. A motoron a tanulmány kedvéért változtattak egy keveset: ezúttal E85 alkohol-benzin keverékkel is használható, így a benzinnel táplálva 340 lóerős hathengeres teljesítménye 415 lóerőre emelhető. A motorhoz hat sebességes automata váltó és állandó összkerékhajtás csatlakozik.
Az MKT formája már a Lincoln új arculatát tükrözi, amelyet 2006 végén, az MKR tanulmányon láthattunk először. Ahhoz képest, hogy a Ford Flextől örökölte esetlen arányait, az MKT egész jól sikerült: a kétfelé osztott hűtőmaszk miatt elölről határozottan agresszív autó benyomását kelti, de még oldalnézetből sem tűnik nagyon elszabottnak, ami a térben hajlított lemezeknek köszönhető. A fotókat nézegetve nem igazán tűnik fel, de az MKT valóságos óriás. Hossza 5,3 méter, szélessége kerek két méter és 1,62 méter magas. 285/35 ZR21-es gumiabroncsokon támaszkodik, azaz méretben és helykínálatban nagyjából egyenértékű egy nagyobb amerikai stílusú terepjáróval.
Egyelőre nem biztos, hogy a Lincoln koncepcióautójából valaha is szériagyártmány lesz, bár egyelőre kizárni sem mernénk. Valószínű, hogy a Ford is arra vár, hogyan reagál majd a közönség, és azután dönt róla, hogy továbbengedi-e a típus fejlesztését, vagy leállítja. Szerintünk az MKT-nak jó esélyei vannak, hogy néhány éven belül eljusson a kereskedésekbe, hiszen takarékosabb és formásabb, mint a teljes méretű terepjárók, viszont a használati értéke egy átlagos amerikai autóvásárló számára alig kevesebb.
Forrás: Totalcar
Lincoln MKT bemutatója Detroit-ban
<object width="425" height="355"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/9pbbzqoowSI&re ... ram><param name="wmode" value="transparent"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/9pbbzqoowSI&re ... b&border=0" type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="355"></embed></object>
A Ford amerikai luxusmárkája egy szokatlan keverék járművel lepte meg a Detroiti Motor Show közönségét. Az MKT a személyautók és a hobbiterepjárók sajátos keveréke, amellyel a Lincoln az aktuális divat nyomába eredhet. Manapság a legtöbb prémium márka ebbe az irányba tapogatózik. A Mercedes az R osztállyal, a BMW az X6-ossal próbál járatlan utakat keresni, és az MKT jól illik ebbe a trendbe.
A Lincoln szabadidő-autója nem előzmények nélküli. A hasonló arányú, de jóval egyszerűbb formatervű Ford Flex műszaki alapjaira épül - azaz az első Volvo S80-as távoli rokona - a motorja pedig ugyanaz a 3,5 literes, ikerturbós V6-os, amelyet korábban az MKS bemutatása kapcsán ismerhetett meg a világ. A motoron a tanulmány kedvéért változtattak egy keveset: ezúttal E85 alkohol-benzin keverékkel is használható, így a benzinnel táplálva 340 lóerős hathengeres teljesítménye 415 lóerőre emelhető. A motorhoz hat sebességes automata váltó és állandó összkerékhajtás csatlakozik.
Az MKT formája már a Lincoln új arculatát tükrözi, amelyet 2006 végén, az MKR tanulmányon láthattunk először. Ahhoz képest, hogy a Ford Flextől örökölte esetlen arányait, az MKT egész jól sikerült: a kétfelé osztott hűtőmaszk miatt elölről határozottan agresszív autó benyomását kelti, de még oldalnézetből sem tűnik nagyon elszabottnak, ami a térben hajlított lemezeknek köszönhető. A fotókat nézegetve nem igazán tűnik fel, de az MKT valóságos óriás. Hossza 5,3 méter, szélessége kerek két méter és 1,62 méter magas. 285/35 ZR21-es gumiabroncsokon támaszkodik, azaz méretben és helykínálatban nagyjából egyenértékű egy nagyobb amerikai stílusú terepjáróval.
Egyelőre nem biztos, hogy a Lincoln koncepcióautójából valaha is szériagyártmány lesz, bár egyelőre kizárni sem mernénk. Valószínű, hogy a Ford is arra vár, hogyan reagál majd a közönség, és azután dönt róla, hogy továbbengedi-e a típus fejlesztését, vagy leállítja. Szerintünk az MKT-nak jó esélyei vannak, hogy néhány éven belül eljusson a kereskedésekbe, hiszen takarékosabb és formásabb, mint a teljes méretű terepjárók, viszont a használati értéke egy átlagos amerikai autóvásárló számára alig kevesebb.
Forrás: Totalcar
Lincoln MKT bemutatója Detroit-ban
<object width="425" height="355"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/9pbbzqoowSI&re ... ram><param name="wmode" value="transparent"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/9pbbzqoowSI&re ... b&border=0" type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="355"></embed></object>
A hozzászólást 1 alkalommal szerkesztették, utoljára TomiTomi 2008.08.18 20:06-kor.
- TomiTomi
- Admin
- Hozzászólások: 22128
- Csatlakozott: 2007.05.23 20:10
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Lincoln MKT concept
<object width="425" height="355"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/pvPUvaXVlcw&re ... ram><param name="wmode" value="transparent"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/pvPUvaXVlcw&re ... b&border=0" type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="355"></embed></object>
Minél többet nézem, annál inkább a Vel Satis jut róla eszembe. Megérzésem szerint ennek se lenne több sikere...
<object width="425" height="355"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/pvPUvaXVlcw&re ... ram><param name="wmode" value="transparent"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/pvPUvaXVlcw&re ... b&border=0" type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="355"></embed></object>
Minél többet nézem, annál inkább a Vel Satis jut róla eszembe. Megérzésem szerint ennek se lenne több sikere...
- TomiTomi
- Admin
- Hozzászólások: 22128
- Csatlakozott: 2007.05.23 20:10
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Serious wheels-en szuper képek vannak most is. Természetesen háttérnek használhatóak.
A hozzászólást 1 alkalommal szerkesztették, utoljára TomiTomi 2008.12.23 20:07-kor.
Kicsit nézegettem a képeket és megkellett állapítanom, hogy elég érdekes lett. Egy biztos a tervezők rendesen elengedték magukat. A lágy vonalak ellenére előlről elég harcias kinézete lett. Számomra egy kicsit már jövő autó, de biztos, hogy érdekes lehet a hatalmas üveg felület elöl. Ami ritka koncepciók esetén ez a belső egészen elfogadható. Azt sajnos nem tudom, hogy a naptól mennyire sikerült megóvni az utasokat, de gondolom, hogy erre is kitaláltak valamit. Ami szinte varázslatos a belsőben az a '60-as évek lakásait idéző első fotelek, amelyek nagyon hívogatóan terülnek el...
- TomiTomi
- Admin
- Hozzászólások: 22128
- Csatlakozott: 2007.05.23 20:10
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Lincoln megerősítette, hogy gyártásba kerül a Lincoln MKT. Ez a kocsi is az új V6os motorokat kapja meg.
@StangMan: most már tényleg kíváncsiak lehetünk, hogy mi marad a koncepcióból...
@StangMan: most már tényleg kíváncsiak lehetünk, hogy mi marad a koncepcióból...
A hozzászólást 2 alkalommal szerkesztették, utoljára TomiTomi 2008.09.14 10:50-kor.
Ez nem valami sok... a belseje izgat a legjobban.
Mert kívülről könnyű megtartani a koncepciót... a belső dolgok költségesek.
Mert kívülről könnyű megtartani a koncepciót... a belső dolgok költségesek.
-= '87 Ford Mustang GT =-
Enyém volt a -= Millenium Falcon =- is, de eladtam egy csávónak akinek volt egy bazi nagy, szőrös majma...
állítólag lenyomták vele a Birodalmat :sziapici:
Enyém volt a -= Millenium Falcon =- is, de eladtam egy csávónak akinek volt egy bazi nagy, szőrös majma...
állítólag lenyomták vele a Birodalmat :sziapici: