1998-2011 Lincoln Towncar
Moderátorok: TomiTomi, StangMan
1998-2011 Lincoln Towncar
Adott egy olyan autó, ami már sok éve meghatározó színfoltja az amerikai városoknak. Kissé egyszerübb testvérmodell változatával a Mercury Grand Marquis-val eléggé sűrűn előforduló színfoltjai az amerikai nagyvásorok forgalmának. Rengeteg limo változatban is készült és a nyugdíjasok is szeretik. Igazi reptéri transzfer autó, hát mi lehetne más, mint :
2008 Lincoln Towncar
Több kategóriában is megkapta az autó az ötcsillagos besorolást az idők folyamán (2001-2007). Ilyen volt a vezető, utas, oldalsó elöl és hátsó oldal és borulási tesztek.
Mint minden nagyobb amerikai autó, ezt is igyekeztek felszerelni sok a vezetést segítő aprósággal. Igaz ez nem egy modern most kifejlesztett modell, hanem egy régi autó frissítése. Természetesen van benne ABS, Traction controll, vezető oldali ajtón számzáras ajtónyitási lehetőség. Az ilyen apróságok alapok. Alapként kapott egy parkolást segítő radart, ami megkönnyíti az állandó reptéri parkolást.
Az orr kialakítása már a mostani egységes Lincoln vonal szerinti. Egészen jól megy az az íves vonal az autó erősen kockás formájához. Kissé lágyabbá teszi az elejét.
Ami érdekes, hogy aráncfelvarrás annyira jól sikerült, hogy szinte egy új autónak néz ki. A régi kissé szögletes forma innen nézve teljesen eltünt
Azért oldalról nézve fellehet fedezni a régi jól ismert formát. Ez az autó egy nagyon jól eltalállt gép volt már a megjelenésekor is és mintha nem fogna rajta az idő. Még mindig elegáns és jó arányos a felépítése.
Ami számomra hihetetlen, az a belső. Igen a Ford vállalt ismét eljutott oda, hogy a Lincoln egy magasabb kategória a cégen belül, legalább is így ránézésre simán elhiszi az ember. A harmonizáló színek teljesen elfeledtetik a műanyag elmeket. Ennél az autónál nem is zavaró a műanyag műszerfal, mert az ember inkább egy hangulatot érez és nem is veszi észre a hamutál régi stílusra hajazó stílusát. A kétzónás légkondicionálló nyárra és az első ülések kétállásos fűtésse pedig télre teszi komfortossá az autót. A műszerfali óra is feldobja és ennél a gépnél először nem zavaró a fautánzat. Olyan finomságokról már kár is beszélni, mint a 6,35 cm-es távolságon állítható fék és gázpedál, ami kényelmet a hosszó utakon igyekszik nyújtani a sofőröknek.
Mondjuk ki: ennél az autónél nem zavaró semmi. Nagyon kiforrot az anyagok használata és végre nem zavaró a használt műanyagok minősége (képről nézve ).
Ráadásul aki maga használja az autót, az rendelhet bele tetőablakot is. Mert ugye egy söfőrös autónál nem sok értelme van...
Akinek kevés lenne a hatalmas csomagtér vagy a kesztyűtartó az rengeteg más tárolót is találhat az autóban.
Végre visszaköszöntött az amerikai régi választék. Ez az autó 16 féle színben és 4 belsővel rendelhető. Sőt akát két színű kivitelben is:
A műszaki adatok:
Hossza:
- 5,47 m
Motor:
- V8 4.6L SOHC 16-Valve, 239 Le, 389 Nm
Váltó:
- 4 sebességes automataváltó
Ami érdekessége, hogy duplakipufogó rendszerrel látták el az erő miatt, de ezt nem lehet hallani
Alapváltozat ára (Signature): 7,6 M ($42,175)
Gratulálok a Lincoln alkotóinak, ez az autó nagyon jól sikerült, nem véletlen, hogy hosszú évek óta fenn maradt...
2008 Lincoln Towncar
Több kategóriában is megkapta az autó az ötcsillagos besorolást az idők folyamán (2001-2007). Ilyen volt a vezető, utas, oldalsó elöl és hátsó oldal és borulási tesztek.
Mint minden nagyobb amerikai autó, ezt is igyekeztek felszerelni sok a vezetést segítő aprósággal. Igaz ez nem egy modern most kifejlesztett modell, hanem egy régi autó frissítése. Természetesen van benne ABS, Traction controll, vezető oldali ajtón számzáras ajtónyitási lehetőség. Az ilyen apróságok alapok. Alapként kapott egy parkolást segítő radart, ami megkönnyíti az állandó reptéri parkolást.
Az orr kialakítása már a mostani egységes Lincoln vonal szerinti. Egészen jól megy az az íves vonal az autó erősen kockás formájához. Kissé lágyabbá teszi az elejét.
Ami érdekes, hogy aráncfelvarrás annyira jól sikerült, hogy szinte egy új autónak néz ki. A régi kissé szögletes forma innen nézve teljesen eltünt
Azért oldalról nézve fellehet fedezni a régi jól ismert formát. Ez az autó egy nagyon jól eltalállt gép volt már a megjelenésekor is és mintha nem fogna rajta az idő. Még mindig elegáns és jó arányos a felépítése.
Ami számomra hihetetlen, az a belső. Igen a Ford vállalt ismét eljutott oda, hogy a Lincoln egy magasabb kategória a cégen belül, legalább is így ránézésre simán elhiszi az ember. A harmonizáló színek teljesen elfeledtetik a műanyag elmeket. Ennél az autónál nem is zavaró a műanyag műszerfal, mert az ember inkább egy hangulatot érez és nem is veszi észre a hamutál régi stílusra hajazó stílusát. A kétzónás légkondicionálló nyárra és az első ülések kétállásos fűtésse pedig télre teszi komfortossá az autót. A műszerfali óra is feldobja és ennél a gépnél először nem zavaró a fautánzat. Olyan finomságokról már kár is beszélni, mint a 6,35 cm-es távolságon állítható fék és gázpedál, ami kényelmet a hosszó utakon igyekszik nyújtani a sofőröknek.
Mondjuk ki: ennél az autónél nem zavaró semmi. Nagyon kiforrot az anyagok használata és végre nem zavaró a használt műanyagok minősége (képről nézve ).
Ráadásul aki maga használja az autót, az rendelhet bele tetőablakot is. Mert ugye egy söfőrös autónál nem sok értelme van...
Akinek kevés lenne a hatalmas csomagtér vagy a kesztyűtartó az rengeteg más tárolót is találhat az autóban.
Végre visszaköszöntött az amerikai régi választék. Ez az autó 16 féle színben és 4 belsővel rendelhető. Sőt akát két színű kivitelben is:
A műszaki adatok:
Hossza:
- 5,47 m
Motor:
- V8 4.6L SOHC 16-Valve, 239 Le, 389 Nm
Váltó:
- 4 sebességes automataváltó
Ami érdekessége, hogy duplakipufogó rendszerrel látták el az erő miatt, de ezt nem lehet hallani
Alapváltozat ára (Signature): 7,6 M ($42,175)
Gratulálok a Lincoln alkotóinak, ez az autó nagyon jól sikerült, nem véletlen, hogy hosszú évek óta fenn maradt...
A hozzászólást 4 alkalommal szerkesztették, utoljára LeMans67 2008.01.30 9:06-kor.
Na látod, itt kivételesen én mondom, hogy minek ennél jobb motor?TomiTomi írta:Én meg csodálkozom, hogy a Mustang 3 szelepes hengerfejét és az ötsebességes autómatáját nem kapja meg.
A kocsi tényleg hangulatos, bár nem teljesen az én stílusom.
Már ez is képes lendületesen a forgalomnak megfelelően mozgatni ezt a hajót. Amúgy meg ez nem a száguldozásról szól, inkább a beülök a kényelembe és elmegyek vagy elvisznek a célhoz. Kellemesebb ebben menni a reptérre szerintem, mint egy E-series-ben...
Életkép Tomival a hátsó ülésen:
Elképzelem, ahogy ülsz a hátsó ülésen, ellazulva, hogy már indulsz haza családodhoz és pár óra és végre a gyerkőcök fejét megsimogathatod, ahogy oda érnek hozzád, amikor a kényelmes, de csúszós bőrön hirtlene kilendülsz oldalra, majd megint vissza. A biztonsági öv feszesre kattant, de ez sem képes a feneked a helyén tartani, csak a felső tested szorítja a támlához. Ekkor jut eszedbe, hogy TE telefonon a V8 500 Le-s motorral szerelt Towncar-t rendelted, mert érezted, hogy 5 perc késésben vagy. A söför száguld veled a reptérre, te pedig elátkozod az ötletet, hogy , miért nem a normál kényelmes változatot igényelted, hisz fárasztó itt a biztonsági övön lógni, ráadásul vagy 1/2 órárval hamarabb leszel kint és kénytelen leszel elütni valahogy az időt. ekkor jut eszedbe, az íztelen reptéri szendvics, aminek a gondolatára rosszul érzed magad és már is vágyakozva tekintesz az épp lehagyott elegánsan suhanó 4,6L 239 LE-s változatban beszélgető utasokra...
- mati
- Úrvezető
- Hozzászólások: 140
- Csatlakozott: 2008.12.17 21:33
- Tartózkodási hely: Letzebuerg/Budapest
- Kapcsolat:
Volt szerencsém vezetni ezt a kocsit, egészen pontosan egy 2006-os modellt.
Csak egyszer padlóztam le, elég meggyőző a méretéhez képest, bár egy idő után azt vettem észre, hogy mindössze 40-el gurulok a városban, annyira természetesnek vettem a tempót...persze a mögöttem jövő kocsik dudálni sem mertek
Amúgy ehhez a kocsihoz minimum 50-nek kell lenni.
Csak egyszer padlóztam le, elég meggyőző a méretéhez képest, bár egy idő után azt vettem észre, hogy mindössze 40-el gurulok a városban, annyira természetesnek vettem a tempót...persze a mögöttem jövő kocsik dudálni sem mertek
Amúgy ehhez a kocsihoz minimum 50-nek kell lenni.
Ford explorer 1997 4.0 sohc
Hit the road
Hit the road
mivel TomiTominak meséltem, így ő lett a téma:Bandit írta:Fene az ízlésed, inkább valami dögös maca, nem?
Esetleg azt írom, hogy Tomitomi és egy csinos leány, akkor a neje kitekeri a nyakam A nejét meg nem írhatom, mert akkor ki maradt a gyerekekkel? Ez most egy komoly probléma...
Elmesélhettem volna úgy, is, hogy elvonatkoztatok, TomiTomitól, de akkor a mini szoknyában oldalra csúszó leánykás történet már másik mese lenne és ez nem olyan oldal