2009-2015 Lincoln MKS
Moderátorok: TomiTomi, StangMan
Nem tudom, remélem futni fog a gép, de továbbra is azt mondom: G8- hoz képest aranyárban van, ami a helyi konkurens.
A Stang által megemlített ellenfelekkel meg nem hasonlítható össze szerintem
pl:
- Mercedes E320 - V6, 3,0 L, 210 LE, 7 sebességes diezel és 0-96km/h=6,6 sec sem motrikusan, sem belsőre nem ellenfél a Lincoln, igaz az ára 8.000 dodoval több...
- BMW 535i - sor6 turbos, 3,0 L, 300 LE, és csak 5.000 az eltérés!
A Stang által megemlített ellenfelekkel meg nem hasonlítható össze szerintem
pl:
- Mercedes E320 - V6, 3,0 L, 210 LE, 7 sebességes diezel és 0-96km/h=6,6 sec sem motrikusan, sem belsőre nem ellenfél a Lincoln, igaz az ára 8.000 dodoval több...
- BMW 535i - sor6 turbos, 3,0 L, 300 LE, és csak 5.000 az eltérés!
- TomiTomi
- Admin
- Hozzászólások: 22128
- Csatlakozott: 2007.05.23 20:10
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Itt Európában ezeknél a német autóknál még 30-50 %-ot rá kell költeni, hogy a presztizsnek megfelelő felszereltsége legyen. Ez az USÁban nem így van?LeMans67 írta:Nem tudom, remélem futni fog a gép, de továbbra is azt mondom: G8- hoz képest aranyárban van, ami a helyi konkurens.
A Stang által megemlített ellenfelekkel meg nem hasonlítható össze szerintem
pl:
- Mercedes E320 - V6, 3,0 L, 210 LE, 7 sebességes diezel és 0-96km/h=6,6 sec sem motrikusan, sem belsőre nem ellenfél a Lincoln, igaz az ára 8.000 dodoval több...
- BMW 535i - sor6 turbos, 3,0 L, 300 LE, és csak 5.000 az eltérés!
A Pontiac az nem Lincoln.
Igen ebben igazad van, de komolyabbak is belső anyagokban és motorikusan is...ezért is mondtam, hogy elve az összehasonlítás is sántít, de Stang ezeket hozta fel...TomiTomi írta:Itt Európában ezeknél a német autóknál még 30-50 %-ot rá kell költeni, hogy a presztizsnek megfelelő felszereltsége legyen. Ez az USÁban nem így van?
A Pontiac az nem Lincoln.
A Pontiac nem Lincoln, nem az egy olcsó sportos családi autó (1/4 m= 13,8 sec tehát jól húz), de hazai piacon van és fullos belsővel rendelkezik...
- TomiTomi
- Admin
- Hozzászólások: 22128
- Csatlakozott: 2007.05.23 20:10
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Lincoln MKS megkapja az EcoBoost V6-ost
Jön a 3,5 literes EcoBoost V6-os a 2010-es modellévre. 6 sebességes automatához illesztve az ikerturbos motor 355 LE-t és 475 Nm-t teljesít, mindezt 14,7 l/100km-es városi és 9,4 l-es országuti fogyasztást eredményez. Akik az EcoBoost motort választják, azok sok más opciót is kapnak, mint 19"-os kerekeket, kormányra szerelt váltókarokat, összkerékhajtást, nyomógombos indítást, hangulatvilágítást, xenonlámpákat, esőszenzoros ablaktörlőket és hmotoros arnyékolót a hátsóablakra.
Gyári felvételek itt és képek a kiállításról itt találhatóak.
Jön a 3,5 literes EcoBoost V6-os a 2010-es modellévre. 6 sebességes automatához illesztve az ikerturbos motor 355 LE-t és 475 Nm-t teljesít, mindezt 14,7 l/100km-es városi és 9,4 l-es országuti fogyasztást eredményez. Akik az EcoBoost motort választják, azok sok más opciót is kapnak, mint 19"-os kerekeket, kormányra szerelt váltókarokat, összkerékhajtást, nyomógombos indítást, hangulatvilágítást, xenonlámpákat, esőszenzoros ablaktörlőket és hmotoros arnyékolót a hátsóablakra.
Gyári felvételek itt és képek a kiállításról itt találhatóak.
- TomiTomi
- Admin
- Hozzászólások: 22128
- Csatlakozott: 2007.05.23 20:10
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Automobile Magazine és a Motor Trend jó kis reklám oldalt készített Linconnak...
6 vs 8
Ezen az oldalon a 2010-es Lincoln Ecoboost-ot összehasonlítják Jaguar XF-fel, Mercedes-Benz E550-nel, BMW 550i-vel és Maserati Quattroporte-val. 6 hengeres turbos 4 európai V8-as ellen. Azért, hogy a Lincolnnak legyen esélye, 4000 m magasan ejtették meg a versenyt. Egy hegyi versenyző egy hegyi szakaszt tesz meg mind az 5 kocsival. És ezek a körülmények között a Lincoln második lett.
Az oldalon 5 videóban mutatják be az összehasonlíítást. Az utolsó kettő tartalmazza a futamokat.
6 vs 8
Ezen az oldalon a 2010-es Lincoln Ecoboost-ot összehasonlítják Jaguar XF-fel, Mercedes-Benz E550-nel, BMW 550i-vel és Maserati Quattroporte-val. 6 hengeres turbos 4 európai V8-as ellen. Azért, hogy a Lincolnnak legyen esélye, 4000 m magasan ejtették meg a versenyt. Egy hegyi versenyző egy hegyi szakaszt tesz meg mind az 5 kocsival. És ezek a körülmények között a Lincoln második lett.
Az oldalon 5 videóban mutatják be az összehasonlíítást. Az utolsó kettő tartalmazza a futamokat.
- TomiTomi
- Admin
- Hozzászólások: 22128
- Csatlakozott: 2007.05.23 20:10
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Hennessey MaxBoost 435 Lincoln MKS
Henessy a 3,5 l-es EcoBoost motort tuningolja. Az eredmény:
- 435 LE és 550 Nm
- 0 - 96 km/h: 4,5 s
- negyedmérföld: 13 s @ 170 km/h
<object width="853" height="505"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/ULdZ33-ShhA&hl ... ram><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/ULdZ33-ShhA&hl ... 2=0xcd311b" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="853" height="505"></embed></object>
További képek itt. Van teljesítmény- és nyomatékgörbe is.
Henessy a 3,5 l-es EcoBoost motort tuningolja. Az eredmény:
- 435 LE és 550 Nm
- 0 - 96 km/h: 4,5 s
- negyedmérföld: 13 s @ 170 km/h
<object width="853" height="505"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/ULdZ33-ShhA&hl ... ram><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/ULdZ33-ShhA&hl ... 2=0xcd311b" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="853" height="505"></embed></object>
További képek itt. Van teljesítmény- és nyomatékgörbe is.
- TomiTomi
- Admin
- Hozzászólások: 22128
- Csatlakozott: 2007.05.23 20:10
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Re: 2009- Lincoln MKS
Reklám kis történelmi áttekintéssel
Re: 2009- Lincoln MKS
phúúúúú Ha egyszer elüt egy autó, azt kérem, hogy ilyen legyen! Ezt szinte tuti, hogy túlélem.
Hazug disznó! (2011. évi XVI. Tv.)
1976 Mustang-II Ghia Silver Edition Luxury Ghia Group 171 V6
1989 Escort pony (2dr) 1.9L I4 (R.I.P)
1990 Escort LX (4 dr) 1.9L I4 (R.I.P)
1992 Mercury Sable LS Wagon 232 V6 (ex)
1992 Tempo GL (4dr) 2.3L I4
1976 Mustang-II Ghia Silver Edition Luxury Ghia Group 171 V6
1989 Escort pony (2dr) 1.9L I4 (R.I.P)
1990 Escort LX (4 dr) 1.9L I4 (R.I.P)
1992 Mercury Sable LS Wagon 232 V6 (ex)
1992 Tempo GL (4dr) 2.3L I4