Winkler 68-as Cougar-ja

Minden, ami Mercury

Moderátorok: TomiTomi, StangMan

Avatar
TomiTomi
Admin
Hozzászólások: 22125
Csatlakozott: 2007.05.23 20:10
Tartózkodási hely: Budapest
Kapcsolat:

Re: Winkler 68-as Cougar-ja

Hozzászólás Szerző: TomiTomi » 2012.08.23 9:25

Ugye itt az volt a gond, hogy elveszett belőle a díszléc, nem az, hogy nem tömít. (Hallgattad Winlklert a műsorában?)

Avatar
LeMans67
Városi versenyző
Hozzászólások: 2314
Csatlakozott: 2007.07.03 7:34

Re: Winkler 68-as Cougar-ja

Hozzászólás Szerző: LeMans67 » 2012.08.23 10:13

TomiTomi írta:Ugye itt az volt a gond, hogy elveszett belőle a díszléc, nem az, hogy nem tömít. (Hallgattad Winlklert a műsorában?)
Ugye nem gondolod, hogy 1 órát hallgatom? Minek foglalkoznék egy olyan emberrel, aki mindenkinél mindent jobban tud? Soha nem ment el az emberek közé és kérdezte meg, mit, hogy csináljon. Állítom egy Lurdys estén kb az elköltött pénzek 1/2-át megspórolhatta volna, ha csak beszélgetett volna egy picit, aztán este otthon az ott hallottakat megrostálja. Díszlécet megk ell nézni milyen, bontóban kint biztos lehet kapni, de ha van egy db itthon egy másik autón akkor legyártatható pl korrózióálló acélból. Örök db lenne és szép fényes.. :)

Avatar
medbali
Kényelmesen krúzoló
Hozzászólások: 1186
Csatlakozott: 2009.03.31 18:51

Re: Winkler 68-as Cougar-ja

Hozzászólás Szerző: medbali » 2012.08.23 11:04

Mint mondottam már, ez csak egy show volt...
Soha nem érdekelte ez az autó, talán az elején amikor megszerezte.
Ott követte el a hibát hogy nem tudta hogy mit akar ezzel az autóval, a másik meg az hogy hallgat arra a sok nagyokos pöcsre akikkel együtt dolgozik.
Lefogadom nem marad sokáig 4 kerekű show alany nélkül...
- 1972 Chevy Nova 6.0

Avatar
TomiTomi
Admin
Hozzászólások: 22125
Csatlakozott: 2007.05.23 20:10
Tartózkodási hely: Budapest
Kapcsolat:

Re: Winkler 68-as Cougar-ja

Hozzászólás Szerző: TomiTomi » 2012.12.06 21:21

Winkler barátunk még nem tudta eladni a Cougart, így további cikkekkel boldogít minket:

Pumasétáltatás

Kép

Annak ellenére, hogy ezzel a képpel illusztrálja cikkét, arról ír, hogy mióta árulja, azóta gondtalanul megy a Cougar. Gyakorlatilag napiként használja. Bár most tönkre ment az ablakmosópumpa/cső és szerinte ez egy napira használt 44 éves kocsinál egy nagyon nagy hiba... :nemtom:

Avatar
TomiTomi
Admin
Hozzászólások: 22125
Csatlakozott: 2007.05.23 20:10
Tartózkodási hely: Budapest
Kapcsolat:

Re: Winkler 68-as Cougar-ja

Hozzászólás Szerző: TomiTomi » 2013.02.28 9:58

Kép
Winkler írta:A Cougar még szerelőhöz se szívesen gyalogol. A Kossuth-téri építkezés legforgalmasabb útszűkületében döntött úgy a délutáni csúcsban, hogy mégis inkább tréleren menne.
Forrás: Facebook

Avatar
John Deere
Kényelmesen krúzoló
Hozzászólások: 1156
Csatlakozott: 2010.01.07 10:42
Tartózkodási hely: Debrecen

Re: Winkler 68-as Cougar-ja

Hozzászólás Szerző: John Deere » 2013.02.28 15:10

Winkler írta:A Cougar még szerelőhöz se szívesen gyalogol. A Kossuth-téri építkezés legforgalmasabb útszűkületében döntött úgy a délutáni csúcsban, hogy mégis inkább tréleren menne.
Ez a faszi még azokkal is megutáltatja az ilyen vasakat, aki esetleg nem csak álmodozott ezekről, hanem esetleg bele is ugrott volna egybe.
Már 2 ismerősömtől hallom, akik TC-buzik, hogy olvastam/hallottam-e annak a faszinak az amcsi (identification error) autójáról. Erre mit mondjak?

Avatar
GTPeti
Városi versenyző
Hozzászólások: 3325
Csatlakozott: 2008.05.19 9:33

Re: Winkler 68-as Cougar-ja

Hozzászólás Szerző: GTPeti » 2013.02.28 22:36

Azt, hogy Amcsi vasat venni jo dolog, o meg egyfelol showt csinal az egeszbol, masfelol egy 40+ eves autonal benne van, hogy idonkent elromlik, fuggetlenul attol, hogy amcsi,nemet,japan stb.
Alapvetoen az lehetett a gond, hogy olcson megvett egy eladasra behozott autot, ami mar alapbol rossz volt, majd nem a megfelelo emberekhez vitte, lehet, hogy tapasztalatlansagbol, lehet, hogy ujsagirokent szandekosan a sztori generalas miatt (ez utobbi a cikkeket latva egyre inkabb valoszinu).
Szoval, ez ne rettentsen el senkit a veteran autoktol,de azert jo tudni, hogy soha nem lesz olyan, mi t egy uj(es eppen ez adja a varazsat). Vagy persze lehet resto-mod,regi kasztnialatt uj motor,valto,futomu,de az egy masik tortenet es Magyarorszagon nem is legalis

Avatar
TomiTomi
Admin
Hozzászólások: 22125
Csatlakozott: 2007.05.23 20:10
Tartózkodási hely: Budapest
Kapcsolat:

Re: Winkler 68-as Cougar-ja

Hozzászólás Szerző: TomiTomi » 2013.03.01 7:44

Peti, szerintem a restomod sem garantál mai széria minőséget. De ez itt elég OFF

Avatar
GTPeti
Városi versenyző
Hozzászólások: 3325
Csatlakozott: 2008.05.19 9:33

Re: Winkler 68-as Cougar-ja

Hozzászólás Szerző: GTPeti » 2013.03.01 22:55

Tenyleg nem es tenyleg az. Bocs

Avatar
TomiTomi
Admin
Hozzászólások: 22125
Csatlakozott: 2007.05.23 20:10
Tartózkodási hely: Budapest
Kapcsolat:

Re: Winkler 68-as Cougar-ja

Hozzászólás Szerző: TomiTomi » 2013.08.15 14:58

http://dl.totalcar.hu/podcast/egester_82_adas.mp3 22 perctől Cougar hírek. ;)

Még nem adták el, most átfényezik, ezért hazahozzák Németországból. Jobban kell csillognia...

Winkler szerelője: "A művész, akit régebben Prince-nek hívtak." 27 perc :mrgreen:

Avatar
medbali
Kényelmesen krúzoló
Hozzászólások: 1186
Csatlakozott: 2009.03.31 18:51

Re: Winkler 68-as Cougar-ja

Hozzászólás Szerző: medbali » 2013.10.18 14:22

TomiTomi írta:http://dl.totalcar.hu/podcast/egester_82_adas.mp3 22 perctől Cougar hírek. ;)

Még nem adták el, most átfényezik, ezért hazahozzák Németországból. Jobban kell csillognia...

Winkler szerelője: "A művész, akit régebben Prince-nek hívtak." 27 perc :mrgreen:
Van valami hír a kocsiról?
- 1972 Chevy Nova 6.0

Avatar
TomiTomi
Admin
Hozzászólások: 22125
Csatlakozott: 2007.05.23 20:10
Tartózkodási hely: Budapest
Kapcsolat:

Re: Winkler 68-as Cougar-ja

Hozzászólás Szerző: TomiTomi » 2013.10.18 23:21

Múltkor mondott valamit a szerelő, akit régebben Prince-nek hívtak, de már nem emlékszem. :oops: Majd rákérdezek.

Avatar
TomiTomi
Admin
Hozzászólások: 22125
Csatlakozott: 2007.05.23 20:10
Tartózkodási hely: Budapest
Kapcsolat:

Re: Winkler 68-as Cougar-ja

Hozzászólás Szerző: TomiTomi » 2014.04.18 15:10

Kacsa? Jézusom!

Majdnem ugyanazon az úton, majdnem ugyanolyan hűvös-szeles időben, egy hét különbséggel mentem a Cougarral majdnem ugyanoda (Lacháza-Kakucsring). Az 1968-as Mercury Cougarnak és a Kacsának - bármily' meglepő – van közös halmaza: az iszonyú ergonómia. Hogy a kormány miért ott és úgy van a Kacsában, ezer meg egy oka lehet; egyszerűség, olcsóság, kell a nagy karima, mert szervó nincs, és így adja ki – a vezethetőség érezhetően nem volt a szempontok között. De hogy a pedálokat miért nem próbálta ki senki, mielőtt elkezdték a gyártást, fel nem foghatom. A Kacsában ráadásul afféle negyedik pedálként ott a kormányoszlop, maga a taposófelület pedig olyan kicsi, hogy rendszeresen lenézegettem, hogy memorizáljam, nehogy egy váratlan szituációban kelljen michaelflatleyznem. Ugyanez van a Cougarban pepitában, csak itt nyilván minden nagyobb, meg egy pedállal kevesebb, ezért is könnyebb eltalálni. Viszont a Cougarban fél óra után megfájdul a jobb térdem, míg a Kacsában csak minden másom.

Kép
Őszinte vigyor, de nem hosszú távon

Hogy miért hasonlítgatom a Szent Kacsát egy olyan autóhoz, ami több mint kétszer olyan nehéz, és nyolc hengere egyenként akkora, mint a Kacsa teljes hengerűrtartalma? Mert bármennyit szívtam is a Cougarral, szerintem veteránautónak jobb az ilyesmi. Ha a szerelők közül kihagytam volna azt a két-három lehúzós kóklert, rá kell költenem mondjuk kétmilliót, és viszonylag kész. Ennyi pénzt egy Kacsa is simán felvesz. A fogyasztás pedig annyi megtett kilométernél, amennyit egy Kacsával vagy Cougarral megy az ember, egyszerűen indifferens. Minden tiszteletem a kacsásoké, amiért nagyokat túráznak vele, mások meg Grönlandon sífutnak, vagy a Szaharában triatlonoznak, ez még önmagában nem bizonyít semmit. A Kacsa élhetetlen.

A Kacsában az volt, hogy bizonyos széliránynál minden szembejövő kamion akkorát rántott a tetőponyván, hogy bedugult a bal fülem, úgy kellett kiegyenlítenem, mint egy búvárnak. Viszont az újra kiderült, hogy a Bogár mindeközben jó. Két ajtóval kevesebbje van, de nagyjából ennyi a hátrány. Hiába kevésbé előremutató konstrukció, mint a Kacsa, egy sokkal szarabb állapotú Bogárral lényegesen jobb autózni – a Bogár még ma is, abszolút értelemben is elviselhető autó. Miután megcsináltuk a páros tesztet, csak arra tudtam gondolni, hogy a franciák zsenik, a németek viszont már 60 éve is tudtak autót gyártani.

-winkler-
Forrás: Totalcar

pro
Kabóca
Hozzászólások: 2
Csatlakozott: 2015.02.25 16:31

Re: Winkler 68-as Cougar-ja

Hozzászólás Szerző: pro » 2015.02.28 20:53

medbali írta: Van valami hír a kocsiról?
Lefényezték, visszavitték, de nem tudják eladni.
http://suchen.mobile.de/auto-inserat/fo ... 25962.html
Mondjuk ezen az áron szerintem nem is fogják, én 13-14 ezer Eurót éreznék reálisnak.

Avatar
TomiTomi
Admin
Hozzászólások: 22125
Csatlakozott: 2007.05.23 20:10
Tartózkodási hely: Budapest
Kapcsolat:

Re: Winkler 68-as Cougar-ja

Hozzászólás Szerző: TomiTomi » 2015.03.01 11:16

Főleg a fényezésen látszik, hogy utólag, azaz összeszerelve tüsszentették le. Kár érte, szerintem a fényezés előtt becsületesebb autó kinézete volt. :nemszolok:

Válasz küldése