Hát itt a Mustangok között kevesen fognak Edsel és Torino prospektusokat keresni.
Ez a könyvem van:
Vannak benne érdekes dolgok, de Facon kapcsolatot itt is csak a szokásos mélységben emlegetik: igyekeztek sok alkatrészt használni...
A Falcon Sprint fontos előd. Azt a Falcont sok Fairlane alkatrésszel tették sprotossá és ettől drága lett. Nem lehetett eladni.
A Mustang-ot Cougar-ként fejlesztették, illetve belső kódja a T5 volt. Egy ügynökség is segített neveket keresni. Ott 6000 névből a Cougar, Bronco, Puma, Cheetah, Colt és Mustang neveket választották ki. Ebből választotta Ford és Iacocca Mustang-ot még 62 végén. Ennek ellenére 64 elején még bizonytalankodtak és Special Falcon, Cougar, T5 és Torino neveken is vacilláltak, de aztán maradt a Mustang.
A Mustang marketing oldalról is jól elő volt készítve. A prototípusokat megmutatták több tesztcsoportnak, akiknek meg kellett saccolniuk a kocsi árát is. Tetszett nekik az autó és sokkal drágábbra saccolták. Tipikusan a tervezett ár 2-3-szorosára. Miután megtudták, hogy 2500 $ lesz, már azon törték a fejüket, hogy hogyan vehetnék meg.... Iacoccanak az lett a célja, hogy minél többen megismerjék az autót. Négy nappal a bemutató előtt meghívtak 150 újságírót a new york-i világkiállításra és meglepetésükre 75 Mustang kulcs várta őket: Mustang-gal mehettek vissza Dearbornba. Egy nappal a bemutató elött az ABC, CBS és NBC egyszerre sugározta a Mustang reklámot. Állítólag közel 29 millióan látták ekkor. Emellett a nyomtatott sajtóban is sok reklámot közöltek. Így másnap, 1964 április 17.-én, az értékesítés első napján lerohanták a kereskedőket a vásárlók. Első nap 22 000 Mustang-ot adtak el.