Futómű

Moderátorok: TomiTomi, StangMan

Avatar
doGmAI
Kényelmesen krúzoló
Hozzászólások: 1228
Csatlakozott: 2007.08.28 11:42

Re: Futómű

Hozzászólás Szerző: doGmAI » 2010.12.03 1:24

A Lincoln Versailles/Ford Granada hátsó hídja bolt-on a M-II-re. Az is tárcsás, ráadásul a legendás 9"-es. (Persze hol találsz Versailles-t) Granadát meg tavaly lehetett nyerni például tombolán...

http://www.mustangmonthly.com/techartic ... index.html" onclick="window.open(this.href);return false;

Avatar
medbali
Kényelmesen krúzoló
Hozzászólások: 1186
Csatlakozott: 2009.03.31 18:51

Re: Futómű

Hozzászólás Szerző: medbali » 2010.12.03 8:36

doGmAI írta:A Lincoln Versailles/Ford Granada hátsó hídja bolt-on a M-II-re. Az is tárcsás, ráadásul a legendás 9"-es. (Persze hol találsz Versailles-t) Granadát meg tavaly lehetett nyerni például tombolán...

http://www.mustangmonthly.com/techartic ... index.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Igen ismerem azt a verziót is. Több gond is van vele. Ebay-en már néztem, alapból nagyon magas az ára (800-1000$) egy komplett használt darabnak. Az tény hogy teljesen "bolt on", de szerintem olyan hidat képtelenség lenne találni amit ne kellene felújítani. Azt meg itt is írják hogy nem egyszerű hozzá cuccokat találni.
A hosszú áttétel egyértelműen cserés + ebbe is meg kell venni a limited slip support-ot. A fékeit szidják hogy szarabb mint egy dobfék. Elolvastam rengeteg kinti fórumon talált okosságot.
Sok emberke aki megcsinálta ezt a cserét nincs megelégedve vele.
Mindezeket összevetve szerintem ez az Explorer híd a nyerő.
Mindent dokumentálni fogok és felteszem ide ha belefogunk ;)

Arra a kék Granada-ra gondolsz fehér belsővel? Az nem 76-os volt és V6?
- 1972 Chevy Nova 6.0

Avatar
MrMach1
Kényelmesen krúzoló
Hozzászólások: 1352
Csatlakozott: 2007.07.07 3:16
Tartózkodási hely: Szolnok

Re: Futómű

Hozzászólás Szerző: MrMach1 » 2010.12.11 11:23

Az európai és az USA Explorer az ugyanaz?
Amúgy meg nagyon érdekel engem is a téma. Valami hasonlón töprengek én is.
Az "5 sebességes Tremec váltó" a T5 lenne? Mert gondolom erősebbre nemigen lesz szükséged.
Az újabb T5-ök, a tűgörgös, erősebb kivitelűek simán bírnak 400 Newtonméter felett. Pl. a 199.
A T56, a 3550 és a TKO is sokkal többet bírna, de nagyobb is nehezebb is, meg belefaragni a kicsi Mustang kardán alagútjába sem könnyű.

Ha érdekel, elküldöm amit váltó témában találtam.
[color=#FC8023]1978 Ford MustangII Mach1 302 T-Top[/color]

Avatar
MrMach1
Kényelmesen krúzoló
Hozzászólások: 1352
Csatlakozott: 2007.07.07 3:16
Tartózkodási hely: Szolnok

Re: Futómű

Hozzászólás Szerző: MrMach1 » 2010.12.11 11:34

Van itt egy kicsi összefoglaló T5 témában:
http://www.allfordmustangs.com/Detailed/349.shtml" onclick="window.open(this.href);return false;

És hogy a futómű témakörhöz is passzoljak:

Kép Kép Kép Kép
A hozzászólást 1 alkalommal szerkesztették, utoljára MrMach1 2010.12.12 8:56-kor.
[color=#FC8023]1978 Ford MustangII Mach1 302 T-Top[/color]

Avatar
medbali
Kényelmesen krúzoló
Hozzászólások: 1186
Csatlakozott: 2009.03.31 18:51

Re: Futómű

Hozzászólás Szerző: medbali » 2010.12.11 23:20

MrMach1 írta:Az európai és az USA Explorer az ugyanaz?
Amúgy meg nagyon érdekel engem is a téma. Valami hasonlón töprengek én is.
Az "5 sebességes Tremec váltó" a T5 lenne? Mert gondolom erősebbre nemigen lesz szükséged.
Az újabb T5-ök, a tűgörgös, erősebb kivitelűek simán bírnak 400 Newtonméter felett. Pl. a 199.
A T56, a 3550 és a TKO is sokkal többet bírna, de nagyobb is nehezebb is, meg belefaragni a kicsi Mustang kardán alagútjába sem könnyű.

Ha érdekel, elküldöm amit váltó témában találtam.
Szerintem technikailag azonosak. A V6 ugyanúgy a 8.8-as híddal volt szerelve. Legalábbis mindenhol ezt találtam.
- 1972 Chevy Nova 6.0

Válasz küldése