Oldal: 1 / 2
A médiában
Elküldve: 2008.06.09 11:14
Szerző: TomiTomi
„A kisujjamnál van pontosan a nitro„
A Ford vadlova a Mustang, Amerika-szerte szinte minden férfi szívét megdobogtatja, de nincs ez másképp a világ többi részén sem. Magyarországon kuriózumnak számít a Mustang, de néhány fanatikus szert tett a vágyott Ford-táltosra.
Beleépítettek egy V8 Cobra motort, de még ezt is szétszedték, s kovácsoltvas főtengelyt, vezérműtengelyt és dugattyúkat tettek bele. Ehhez jött még egy Edelbrock négy torkú szívósor és nagy karburátor, így érte el a motor értéke a két és fél millió forintot. Mivel a motor brutálisan erős, kapott a Mustang egy T-borg öt sebességes kéziváltót és speer differenciálművet – mindkét hátsó kerék pörög.
A még nagyobb motorerőért kapott egy NOS nitro rendszert, amit a váltó nyelén, kisujjal lehet kapcsolni. Így tett szert a „baba” hatszázötven lóerőre. Negyed mérföldet tizenkét másodperc negyvenöt századmásodperc alatt tett meg nitro nélkül.
Forrás: Hajdú Online
Elküldve: 2008.06.09 11:15
Szerző: TomiTomi
Erről a vadlóról "véletlen" van kép a képtárunban is:
Re: A médiában
Elküldve: 2008.06.09 11:27
Szerző: StangMan
TomiTomi írta:„A kisujjamnál van pontosan a nitro„
Uhhh... ezt nem kellett volna... annyira botrányos ez a cikk... vagy a tulaj "dicskeszik", vagy az ujságíró engedte el a fantáziáját...
Ez olyan, mint amikor mondanak neked 1-2 szót egy autóról, kapsz róla 3 képet, és írsz belőle egy cikket.
600lóerő... LOL!
Ez egy nagyon rossz példa
Fére ne legyek értve, Ricsi exautója nagyon szép... de ez a cikk iszonyat
Re: A médiában
Elküldve: 2008.06.09 11:49
Szerző: TomiTomi
StangMan írta:Fére ne legyek értve, Ricsi exautója nagyon szép... de ez a cikk iszonyat
Így van.
Városi legendák keletkezésének lehetünk szemtanúi...
Nem kéne meghívni ezt az újságírót a Stang talira is?!
Ott aztán lesz min csodálkozni.
Re: A médiában
Elküldve: 2008.09.05 14:15
Szerző: doGmAI
StangMan írta:
600lóerő... LOL!
Félre ne legyek értve, Ricsi exautója nagyon szép... de ez a cikk iszonyat
Én annó beszéltem Ricsivel, Ő modta, hogy NOS azért ment bele, hogyha 300-nál előzni kell, akkor tudjon :-)
Elküldve: 2008.09.05 14:28
Szerző: StangMan
Elküldve: 2008.10.31 12:51
Szerző: MrMach1
Véletlenül rátaláltam és elolvastam újra a "cikket".
"Aztán a karosszériát is átalakították, mivel túl erős lett a motor hozzá."
Nem tudom mennyire sikerült a karosszéria átalakítás, ha még egy hátsó kanyar stabilizátor sem fért bele...
Amúgy néztétek már közelebbről ezt az autót?
Esetleg menet közben. Mit tudhat?
( 600 ló
)
Elküldve: 2008.10.31 13:33
Szerző: somi
Hehe, hangja az van
Elküldve: 2008.11.02 20:42
Szerző: Silver Ghia
MrMach1 írta:
Nem tudom mennyire sikerült a karosszéria átalakítás, ha még egy hátsó kanyar stabilizátor sem fért bele...
Amúgy néztétek már közelebbről ezt az autót?
Esetleg menet közben. Mit tudhat?
( 600 ló
)
Legközelebb nézd meg oldalról, a hátsó kerék nem a kerékjárati ív közepén helyezkedik el, hanem előre van csúszva.
Ez lehet esetleg az utólagos szélesítéstől, nem tudom, Nekem zavaró.
A 600 ló meg úgy tépné szét ezt a nyamvadt kasznit, hogy a tulaj ujjával a nitro gombon, seggével meg a földön csúszva közlekedne!
Én személyszerint kurvára félnék egy ilyen kocsiban nagy sebességnél, pedig eddigi életemben mentem már gyors autókkal. Ezeken se futómű, se fék, se semmi nincs!
Ezt saját tapasztalatból mondom, nem fikázásból.
A 300 lóerősre tervezett kiskocsimon is nagyon gondolkodom a subframe connector legyártásán és beépítésén, továbbá fék upgraden.
Lehet ezt már a kor teszi, de Nálam már nem az eszetlen száguldás a fő cél, hanem a biztonságos kanyarodás és megállás.
Elküldve: 2008.11.02 21:59
Szerző: somi
Olvassátok el a cikket a Veteránban C2Vette Corvette-jéről. Szerintem mindjárt úgy fogja érezni minden Mustang II tulajdonos, hogy egy tökéletesen biztonságos, korszerű autóban ül
Elküldve: 2010.04.03 20:57
Szerző: TomiTomi
Az esti híradóban az M1-en volt egy riport a debreceni amerikai autó találkozóról:
http://www.hirado.hu/ aprilis 3. 19:30
18:11-től.
<script src="
http://videotar.mtv.hu/Videok/2010/04/0 ... "></script>
Benne nyilatkozik a 680 LEs Mustang II-es tulaja is.
Elküldve: 2010.04.03 22:35
Szerző: Martin
jó volt,én is láttam.
Ha minden igaz, 3 kompresszoros Mustangon csámcsoghatnak majd, meg engedhetik el a fantáziájukat
Elküldve: 2010.04.05 18:06
Szerző: MrMach1
TomiTomi írta:Az esti híradóban az M1-en volt egy riport a debreceni amerikai autó találkozóról:
http://www.hirado.hu/ aprilis 3. 19:30
18:11-től.
Benne nyilatkozik a 680 LEs Mustang II-es tulaja is.
Mielőtt szétverem a gépemet a fos M1 videótár miatt, meg tudja valaki mondani hogy hogy a rákba tudnám megnézni ezt a pár percet?????
Elküldve: 2010.04.05 19:30
Szerző: TomiTomi
Beágyaztam a híradót fent.
Elküldve: 2010.09.27 17:04
Szerző: John Deere
TomiTomi írta:Az esti híradóban az M1-en volt egy riport a debreceni amerikai autó találkozóról:
http://www.hirado.hu/ aprilis 3. 19:30
18:11-től.
Benne nyilatkozik a 680 LEs Mustang II-es tulaja is.
Höööö, ott voltam
Hangra odabasz, de szerintem messze van az még 600tól is
De embereket jó hülyíteni vele, mikor beállt a parkolóba, minden nézelődő odaállt 2 centire a vastól, hátha, látnak valami okosat
Ja, és én is benne vagyok a videóban 0,315 secig